De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verwacht niet dat het doorgaat. De politie won eerder dit seizoen ook al het kort geding dat toen de gemeente Amsterdam had aangespannen. En ik denk dat een club op zichzelf al helemaal weinig heeft in te brengen.

Maar sinds wanneer zijn AZ-Feyenoord en PSV-Ajax risicowedstrijden eigenlijk?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het rare is dat hij niet om half 1 begint(dat is meestal met risicowedstrijden). Maar ja, de politie gaat nu de hele competitie om zeep helpen psychologisch gezien. Want zoals Koster al zei, het is beter 6 punten achterstaan met nog 6 wedstrijden te gaan, dan 6 punten achterstaan met nog 4 wedstrijden te gaan. Voor PSV is dit natuurlijk alleen maar goed, maar ja zo heeft het dus wel een grote invloed niet alleen op dit weekend maar op de uitslag van de hele competitie :mad:

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met de politie.
    En ik heb nog nooit een bekeuring of iets dergelijks gekregen.
    Ik wordt gewoon schijt ziek van dat burgertje pesten.
    Terwijl er geen agent te vinden is als je ze echt nodig hebt.
    Bij voetbal wedstrijden zorgen die MEérs alleen maar voor agressie.
    Ik denk dat er heel veel veranderd is ten opzichten van de jaren 80/90
    Hekken rondom het veld verdwenen zijn. Beveiliging is veel beter. Sancties zijn hoger.
    Politie moet eens wat andere prioriteiten stellen. Fietsen dieven, overvallers, junkies en meer van dat tuig oppakken, maar niet achter de burger die gewoon vet heeft betaald om een potje voetbal te kijken op je vrije zondag middag.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister mooi bij De Wereld Draait Door, Jan Mulder over het gebeuren rond Cruijff. Hij weet wat er gaat gebeuren:
    Cruijff zint op WRAAK. Cruijff gaat naar Feyenoord!
    8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Damn, ik heb niets tegen de politie, maar ze zijn de Eredivisie nu gewoon aan het misbruiken! Hier maak je je niet geliefd mee! :mad:

En bij Ajax is het ook al een zootje. De leerling stuurt gewoon de meester even weg?! Ben benieuwd wanneer de deksel op Marco's neus komt, want nu ben je natuurlijk wel verplicht om het allemaal goed te laten verlopen. Ik denk stiekem dat Johan nu zit te hopen op een crisis daar. Zou ik ook eigenlijk, want als je wordt gevraagd om alles op poten te komen zetten, en er komt een trainer met totaal geen status van dienst (remember, dit wordt de eerste club van MVB), en die stuurt je gelijk weg? Ondankbaar vind ik dat. Maar we zullen zien of Ajax alsnog wordt 'verlost'.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even, Cruijff is niet weggestuurd hé.. Ik vind het eerder belachelijk wat Cruijff doet. Die komt binnen, zegt dat de jeugd zo'n beetje 180 graden moet draaien en als dat plan niet onmiddelijk wordt uitgevoerd legt ie z'n taak weer neer.. Ik vind het niet zo gek dat van Basten het wat rustiger aan wil doen. Bovendien heb ik het idee dat het aan- en verkoopbeleid momenteel belangrijker is dan de jeugd, waar je natuurlijk als supporter minder van meekrijgt maar ik zie jongens als Heitinga, Stekelenburg, de Jong, Emanuelson, Vertonghen en Lindgren is ook door Ajax opgeleid. En er komt een lichting Anita, Donald, vd Heijden.. Misschien zit ik er naast hoor, maar in mijn ogen zit Cruijff verkeerd en komt het ook best arrogant over wat ie doet.

Iemand enig idee trouwens wanneer dat kort geding afgelopen is, want ik zit de hele tijd te kijken of er al iets bekend is, ik ben zo benieuwd of Ajax doorgaat :)

7. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Vermoedelijk wordt het gewoon verplaatst.
    Om 1400 uur begint het kort-geding.
    Maar ik ga er van uit dat hij gewoon verplaatst gaat worden.
    Zie ook het gesprek met de burgemeester van Eindhoven op PSV.TV
    Competitie vervalsing is het.
    Ik geef toe dat het niet slecht uit komt. Maar ik wil morgen gewoon de wedstrijd zien waarvoor ik betaald en vrijgenomen heb!
    Een echte vent wordt geen agent......zielig doen als een kleuter die zijn zin niet krijgt....

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker wakker worden dit. Baal echt als een stekker nu. Na deze week van PSV was het ideaal om juist nu tegen hen te spelen. Daarnaast wordt er ook gewoon een leuk voetbalweekend door onze neus geboord.

=(

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens. Cruijff heeft iets in zijn hoofd, en krijgt blijkbaar niet iedereen daarin mee. En weg is hij. Cruijff wil blijkbaar niets weten van onderhandelen of een middenweg vinden. Het is zijn manier of helemaal niks, vind hij. Nogal kinderachtig.

Ja nja nu hoor en lees ik ook overal dat Cruijff begint met de jeugdopleiding, maar het kan net zo goed zijn dat Cruijff wat ideeën deelde, dat dit met de jeugdopleiding er 1 van is en daar tegenspraak in kreeg. Ik heb niet het idee dat Cruijff nu meteen na zijn eerste idee weg is. Van de week kwam ook naar buiten dat Cruijff Leo van Wijk als algemeen directeur wilde aanstellen. Dus ook daar is hij bezig mee geweest.

Waar ik overigens Ton Ojers gelijk in moet geven, is dat Ajax toch wel weer gefaald heeft deze week. Cruijff predikte rust in het begin van de week, en wat hebben we gehad? Van Basten gepresenteerd, een ontslag van de algemeen directeur, dit conflict tussen Van Basten en Cruijff, Koster die zondag in een spagaat zit omdat hij volgend seizoen naar PSV gaat. Nee, echt lekker rustig in aanloop na de wedstrijd die het kampioenschap gaat bepalen.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    er is nog hoop, ik hoorde net op de radio met het nieuws dat of ajax of psv het ook door wil laten gaan zonder politie

11. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het, ga er morgen namelijk ook naar toe. PSV is helemaal niet zo'n risico wedstrijd. Maar van az - feyenoord begrijp ik het helemaal niet, AZ is echt een lachertje qua supporters...

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha een voetbalwedstrijd zonder politie door laten gaan is gewoon dom.
    En jordy89 je lult maar dom!!
    PSV heeft gewoon een harde kern, dus zonder politie lijkt het me niet slim om die wedstrijd door te laten gaan (leuk is anders ;) ).
    Dat geld ook voor AZ - Feyenoord. Feyenoord hebben zo'n beetje de grootste groep van Europa (SCF+FIIIR+RJK). Ook die jonkies van hun die zijn wel uit op een knokpartijtje (RJK). En in AZ hebben ze ook gewoon een harde kern alleen is deze gewoon veel kleiner, maar als het moet dan zijn ze er ook wel!!
    Alleen heerenveen telt niet mee in het wereldje. Als er dus geen politie is, geloof mij nou maar, gaat het overal flink los. Zo niet, dan zijn zij het lachertje van de eredivisie.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat Ajax en PSV daar niks over te zeggen hebben hè... :{

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ja hoor, daar gaan ze weer. Denk wel dat PSV - Ajax ook word uitgesteld als zelfs VVV - FC Twente word uitgesteld. :mad:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :'-(

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    *sprakeloos*
    :mad:

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heerenveen - NAC dus voor de tweede keer de topper van het weekend, net als in december :D

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Iig nog één leuke wedstrijd dit weekend hoop ik dan. Als Heerenveen door die NAC-defensie heen komt kan het nog wel een wedstrijd worden.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat kunnen ze helaas wel aardig, NAC - Heerenveen werd 1-5.. Hoop dat NAC dit keer wel kan laten zien dat het gelijkwaardige ploegen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina