De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Pff, echt hatelijk dit. Stelletje .. =(

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we weer, bravo.

3. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat walg ik van de politie zeg.... TRIEST dit:confused:

@Aerhnem, ik zeg niet dat PSV geen harde kern heeft;).. Maar zeg dat het risico best wel meevalt.. En AZ - feyenoord, zal helemaal geen rellen zijn. Het zijn totaal geen concurrentie van elkaar en zal niet tot rellen komen.. Ik denk dat de harde kern van heereveen groter is dan die van az(als beide clubs die hebben)...

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter is jarig!

AUGURI AMORE MIO!!!

[​IMG][​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

C'E SOLO L'INTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar hoe zit het met die Engelse vlag? In het logo van Barcelona zit er ook al 1, waar komt dat vandaan? Of heeft het niks met Engeland te maken?

Oh wacht, ik heb dit al gevonden op Wikipedia:
    'Het vlak linksboven toont een rood kruis op een witte achtergrond, het teken van Sant Jordi (Nederlands: Sint-Joris de Drakendoder), de beschermheilige van Catalunya.'
    Maar dan snap ik nog niet wat Catalonië met Inter te maken heeft..

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wat ik me dan juist afvraag waarom Inter en AC Milan in een stadion voetballen. Want wat ik weet zijn het 2 concurrenten toch ? En is dat niet moeilijk. Heb er eigenlijk nooit echt aan gedacht.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die dude was beschermheilige van Catalonië maar ook van Milaan en van heel Engeland. Vandaar.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me snel genoeg. En als PSV dan aankomend weekend verliest kunnen we zelfs op gelijke hoogte komen :+ Of ga ik nu te ver
    Alhoewel, ze moeten wel uit tegen Roda. Ajax weet hoe lastig dat kan zijn :/

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    PSV heeft altijd moeite met Roda, dus ik vind niet dat je te ver gaat. Alhoewel ook wel gezegd moet worden dat Ajax veel moeite heeft met PSV :+

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Naja, vorig seizoen een wedstrijd gewonnen tegen PSV met 5-1..

11. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst sinds 13 jaar, dus het is meer uitzondering dan regel dat Ajax wint van PSV in Eindhoven.
    Voor PSV komt de staking wel op een gunstig moment zo tussen 2 Europese duels in. Eigenlijk wel schandalig dat ze anders tussen die 2 duels ook nog eens tegen Ajax hadden moeten spelen. Had de KNVB ook wel anders mogen inplannen, want als Ajax ook nog Europees had gespeeld dan was het vandaag maar een matige topper geweest met 2 teams die zich sparen voor Europa.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was origineel van AC, later werd ook Inter huurder. Tenminste, die volgorde kan ik me nog herinneren van de rondleiding toen. 8) Een reden waarom, is denk ik gewoon geld, iets anders zou ik niet weten.

13. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    inter is ontstaan uit AC Milano spelers die ontevreden waren over het beleid van AC Milano. ze vonden dat er teveel italianen in speelden...deze spelers waren over het algemeen zwitsers en richtten dus hun eigen club op onder de naam Internazionale Milano. vandaar ook de naam omdat het vooral buitenlanders waren. toen ze de club oprichtten zijn ze alleen nooit verhuisd naar een ander stadion vandaar dat ze tot op de dag van vandaag nog steeds in hetzelfde stadion spelen als AC Milano.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha dat had ik nog nooit gehoord. Klinkt logisch. :p

Ik hoorde trouwens dat Huntelaar op scherp staat, dus als Huntelaar geel krijgt in de wedstrijd van komend weekend is dat weer lekker genaait voor de wedstrijd tegen PSV als die 19 maart zal zijn. :mad:

15. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ja en gabri staat ook op scherp...

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar is een spits die krijgen niet zo gauw geel, daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Gabri, dat kan nog wel een probleem worden.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het wapen van Milaan:

9/3/2008 - Reker vreest voor niet doorgaan PSV-Spurs, gaat praten met politiebonden
    (Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

In De Telegraaf heeft Jan Reker laten weten vandaag te zullen gaan praten met de politievakbonden. De algemeen directeur wil er alles aan doen om het duel tegen Tottenham Hotspur door te laten gaan. "Die wedstrijd móet doorgaan. De politie heeft aangekondigd de hele maand maart acties te voeren, maar het verbieden van die wedstrijd zou een (financiele) ramp zijn. De UEFA is in dat geval bikkelhard. Uitslag: 0-3. En waarschijnlijk alle Nederlandse clubs één jaar uitgesloten van Europees voetbal. En in dat geval kan er waarschijnlijk ook een streep door de kandidatuur voor het WK in 2018. Dit vergeet men niet gauw."

=(

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal juist!

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    huntelaar krijgt idd niet gauw geel maar hij heeft af en toe ineens zo'n domme overtreding die zomaar geel kan zijn.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En anders zetten we Urzaiz toch in de spits?:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina