De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een frustrerende dag zeg.
    Verbod op PSV-Ajax, verbod op demontratie. Wat leven wij toch in een gigantisch k*t land.
    Verbieden tegenwoordig alles. Maar politie die zijn werk niet doet is allemaal acceptabel.
    In andere landen Italie, Engeland, Spanje moet de politie eens durven te staken.
    NL=Soft.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mag dat daar niet dan?

Er is een recht om te staken, dus mag je daar ook gebruik van maken, buiten dat ik het eens ben met de reden van het staken. Ik vind het alleen niet kunnen dat ze nu wéér het voetbal slachtofferen. Ook nog nu het wéér PSV tegen Ajax en AZ tegen Feyenoord is.

Ik hoorde dat ze ook van plan zijn de weg te gaan blokkeren het een verkeer te belemmeren. Het gaat nu wel beetje erg ver zo..

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar als het wel zo is =(

4. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ze hebben zijn punt gemaakt al in december.
    Als je ziet wat die NSB-ers allemaal eisen.....Nog net geen auto van de zaak en een winstuitkering...
    Check de site van ACP.
    Je kan ook te ver gaan in je eisen. Het bod wat minister ter horst heeft gedaan is prima!
    Het zijn nou eenmaal over het algemeen laag geschoolde mensen.
    Als het zo verder gaat gaan straks de verpleging, Leraren, ambulance personeel etc ook staken, God misschien ga ik ook wel staken als het ze lukt om dat geld binnen te halen van MIJN belastingcenten.
    Ik zal elke agent in ieder geval voortaan met minachting aankijken stelletje vigilantes.

BTW PSV-Tottenham wordt er niet gestaakt. GELUKKIG, anders was het afgelopen met het europese voetbal....

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, verjaardag even flink naar de klote

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zo, omdat ze volgens jou laaggeschoold zijn hoeven ze niet veel te verdienen,en hebben ze vooralzeker géén recht om te staken en hun eisen bij te zetten...
    Blijkbaar vergeet jij dat die mensen wekelijks worden opgeroepen om tijdens voetbalwedstrijden de stellen heethoofden van beide ploegen uit elkaar te houden terwijl jij rustig naar het stadion kan gaan zonder te moeten vrezen voor lijf en leden,en zonder dat deze ordehandhavers er degelijk voor vergoed worden...Tevens zorgen ze voor alle veiligheid van de nederlandse burgers,ja ook voor die van jou...Een beetje méér respect zou wel best op zijn plaats wezen...
    Nog één vraag,werk jij graag nagenoeg gratis, in de avond en nacht plus weekeinde zonder een extra vergoeding...

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha geniaal:lol:

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nee en daarom wordt ik ook geen agent _0/

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    het kan ook zijn dat je niet slim of fit genoeg bent om daarbij te mogen gaan...:lol::lol:

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat ik aan een universiteit studeer _0/ (pronk er niet graag mee maar je vraagt erom..)
    En fitheid dat zit ook wel goed, zou er zo bij kunnen, maar wil liever iets betekenen in onze maatschappij.

11. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0

Euhm ik verdien ongeveer hetzelfde als een agent, en ik werk ook bij voetbalstadions en treinen richting risico wedstrijden PSV-AJAX PSV-Feyenoord. Ik heb hier zelf voor gekozen! Ik werk in de beveiliging (G4S, World wide security). Ik draag ook bij aan veiligheid maar mij hoor je niet zeiken over mijn salaris!
    Ik ben nu eenmaal van mening dat je nog altijd zelf het contract ondertekend.
    En nagenoeg gratis? vergelijk eens de salarissen van een VMBOér MBOér.
    Dat verdient de hele politie nog niet zo slecht. + mensen vergeten dat ze een betaalde en gefinancierde opleiding krijgen van de overheid die vele duizenden euro's kosten. Gratis uniformen?? Ik moet mijn steekwerend vest ZELF betalen!! En toch hoor je mij niet zeiken. Omdat ik tevreden ben met mijn baan, Als ik meer wil verdienen ga ik ander werk zoeken simpel zat.
    En omdan over de rug van anderen je veel te hoge doel te bereiken wekt bij mij totaal geen symphatie terwijl ik toch geregeld samen werk met deze "verwende kereltjes". Nee de politie is niet meer wat het geweest is.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nou mag ik hopen dat je studies bijdragen aan de veiligheid van de gemeenschap in nederland...en zoniet_0/_0/_0/

Dat je aan een universiteit studeert wil niets zeggen mijn beste,het gaat erom wat je vakgebied is...germaanse fillologie stelt helemaal niets voor weet je...en wat de politie betreft, de studies wat betreft de criminologie zijn er niet voor minderbedeelden op het gebied van hersens,interpretatie en vakkennis..De groetjes overigens van een scheikundig afgestudeerde.._0/

Hehe ja ,jouw job wordt hier in belgie omschreven op het gebied van veiligheid als zijnde stewards waar het voetbalwedstrijden betreft...En mijn respect daarvoor mijn beste...de rest van je werk ligt op het gebied van security in bepaalde opdrachten,overigens ook mijn respect daarvoor.. maar de taak van de politie is zovéél algemener en daarbij ook zoveel risicovoller aangezien ze buiten het voetbal in véél meer onaangename situaties die soms erg levensbedreigend zijn kunnen terechtkomen.Ik refereer hiervoor naar enkele maanden geleden in belgie toen criminelen uit het oostblok met een kalasjnikov een politiewagen onder vuur nam die werd opgeroepen bij een interventie voor een inbraak.De chauffeur van deze combi werd levensgevaarlijk gewond en voor zijn collega Kitty Van Nieuwenhuyzen kon helaas géén enkele hulp meer baten aangezien zij vrijwel op slag dood was...
    En nu waren zij een rijdende schietschijf voor die criminelen....vindt je het écht nog onlogisch dat de politie méér wil betaald worden om hun leven dagelijks in de weegschaal te leggen tot heil van de gemeenschap....

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Altijd mooi als die mensen die levensmoe zijn weer uit de grot kruipen :'-(

De politie agenten ondertekenen zelf het contract, weten dat er een risico van het vak aanwezig is en dat je tegenwoordig betaald krijgt naar je diploma. Het grote gros van de politieagenten in Nederland heeft het overigens zo slecht nog niet, vind maar eens prima betaalde baan met een minimaal diploma.

Overigens is hun eis qua loonsverhoging te hoog gegrepen, het laatst gebrachte bod was prima en acceptabel.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als dat eerste mij betreft, hehe ,ik ben voorzeker niet levensmoe, en woon alzeker niet in een grot, en de politie is ook mijn beste vriend niet, maar ik heb tenminste respect voor hun beroep,en zeker zoals ze hier onvoldoende bewapend in belgie fungeren als schietschijven voor criminelen uit het oostblok die bewapend zijn met kalasjnikov's en de bijbehorende oorlogsmunitie...Apropos mijn beste ,ik ben ook soldaat geweest,in de jaren 1975 -1976 bij de 2e bn para,en heb mijn interventies in afrika ook meegemaakt en daarbij beschoten voor véél minder geld dan een politieman krijgt , die rottige verplichte dienstplicht die je een schietschijf maakt voor de spreekwoordelijke appel en een ei....voor" de koning en het vaderland"...Jaja , dat zal wel,ik ben al blij dat ik het heb overleefd, de littekens ervan zal ik mijn hele leven met mij meedragen...

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    En ik speel elke dag call of duty.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha dat vind ik een mooie, 'ze tekenen zelf het contract.' Wat wil je anders? Als ze zegt ik vind het te weinig pakken ze gewoon iemand anders. Het is geen voetbalwereld waarin je je salaris kan afdwingen door je uitzonderlijke talenten. Te weinig salaris? Jammer dan, volgende kandidaat. En om dan te zeggen: had je maar niet politieagent willen worden, is wel erg slap hoor. Net als in de zorg en onderwijs verdienen ook deze mensen te weinig in verhouding tot andere beroepen. En zeker de belangen; je gezondheid, je opleiding en je veiligheid zijn niet de kleinste dingetjes in het leven.

Verder met voetbal?

Hieruit blijkt dus dat Cruijff toch geprobeerd heet mensen te overtuigen die het niet met hem eens waren. Tja, dan weet ik niet wat ik moet denken. Teleurgesteld in de mensen die het oneens waren met Cruijff, ondanks dat Cruijff zijn gang mocht gaan? Of teleurgesteld in Cruijff, dat hij nu meteen wegloopt na het eerste meningsverschilletje?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    'Feyenoord bijna akkoord met Twente over El Ahmadi'

10/03/2008 08:50

Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Karim El Ahmadi. Volgens De Telegraaf is de Rotterdamse club al in gesprek met FC Twente.

Een eerste bod van Feyenoord zou van de hand zijn gewezen door Twente, maar wel een basis vormen voor verdere onderhandelingen. Afgelopen zomer vroegen de Tukkers nog twaalf miljoen euro voor de El Ahmadi, wiens contract nog doorloopt tot de zomer van 2011.

De 23-jarige middenvelder heeft zelf inmiddels ook al met Feyenoord gesproken. El Ahmadi kan in De Kuip een contract ondertekenen voor vijf seizoenen.

Bij FC Twente is El Ahmadi bezig aan zijn vijfde seizoen in de hoofdselectie. Hij speelde 82 wedstrijden in het eerste elftal en scoorde tijdens die duels drie keer. El Ahmadi is daarnaast Marokkaans jeugdinternational.
    VI.NL

Hopen dat hij echt komt. Zou mooi zijn. Zeker omdat sahin natuurlijk weggaat eind van het seizoen

18. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Stewards zijn bij ons vrijwilligers (ik schat een stuk of 100 per wedstrijd), Beveiliging echter niet. Er lopen bij ons circa 45 Beveiligingsbeambte's per wedstrijd. Stewards hebben niet eens een beveiligings papieren. En wie denk je dat in het stadion het eerst in aanraking komen met vechtende/dronken supporters? Inderdaad de beveiliging/stewards. De politie hoeft ze alleen nog maar mee te nemen. BUITEN het stadion mogen wij niets meer doen dus mag de politie dat werk opknappen.
    Tevens bestaat de inzet van politie ook uit bepaalde opdrachten.
    Krijgen een briefing wat er van ze wordt verwacht, wat voor houding ze aan moeten nemen, Gemoedelijk, Zero-tollerance.
    Nee ik vindt dat de politie zeker na dat bod van de minister gewoon zijn werk moet gaan doen.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    PSV-Ajax gaat naar 19 maart, 20.45.. Wel een logische keuze en nog vrij snel :) Vind het wel prima.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik niet, is godverdomme op mijn verjaardag. Of ik krijg een heel mooi kado, of ik ben heel de avond chagerijnig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina