1. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind jij dat het kan wat wilders doet? sta jij achter zijn radicale ideeen of juist niet? discussieer hier over de wilders film!

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hij wel ballen heeft voor wat hij doet. Maar wat hij doet kan eigelijk gewoon niet.

Binnekort zijn we toch van em af, zoals dat gaat hier in dit kikkerlandje...

3. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk heeft hij geen ballen, hij is hartstikke dom man. volgens mij is hij vroeger op school gepest door marokkanen ofzo en daarom racist. sowieso hij is tegen de islam in nederland, hij wil de koran verbieden en tegelijk beledigt hij miljoenen mensen door die film van hem.

ik vind het ook hypocriet, want in de nederlandse grondwet staat dat je niet mag discrimineren, op basis van geloof, huidskleur, religie of wat dan ook. en dat terwijl er een een of andere mongool in een pak rondloopt in Den Haag en hij mag wel discrimineren?

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    blijkbaar heb jij de film al gezien....

5. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is nog niet uit.

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, dit is een mooie voor het "geniale/grappige quotes" topic :+.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook hypocriet, want als we dreigingen krijgen dat er dan troepen in Uruzgan worden aangevallen als de film door gaat, zou ik al meteen zeggen dat ze die shit dan moeten afkappen. Het is het allemaal niet waard mensen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beetje kort door de bocht niet? Je weet notabene nog geen eens waar de film over gaat! Op dit moment is er maar één groep mensen die zich zelf belachelijk maken en dat zijn de mensen die nu allemaal als een stel debielen lopen te schreeuwen tegen de film te zijn.

Wilders met zijn allen aanvallen dat zijn intollerantie niet kan en vervolgens zelf zo intollerant als de neten zijn tegen iets waarvan je nog niet weet wat het is. Zowel de islamitische landen (die zelfs banden willen breken met Nederland) als onze regering maakt zich hier schuldig aan.

Als we hier nou echt boven stonden met zijn allen hadden we de film gewoon dood gezwegen.

Wilders lacht nu hard, erg hard. Want ondertussen onderstrepen wij met zijn allen zijn standpunt.

9. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist. maar waar moet je de grens trekken tussen vrijheid van menings uiting en discriminatie? ik vind dat hij er al heel ver over heen is

edit: wie het laatst lacht lacht het hardst. geert denkt dat hij oppermachtig is, maar kijk naar Pim fortuyn en Theo van Gogh.

En nee, ik weet niet precies waar die film over gaat, maar ik hoef die film er niet voor te kijken om te weten dat hij een racist is.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Welke opmerkingen vond je discriminerend dan?

11. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat de koran verboden moet worden en iedereen die er 1 in huis heeft strafbaar is?

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ow jij moest daar om lachen, dan ben je wel erg erg erg laag in mijn ogen. Dus je mag niet eens meer voor je mening uit mag komen in dit land? En je moet weer een kogel enzo vangen daarvoor pfff...

Voorlopig hoop ik maar dat er geen aanslag wordt gedaan op wilders. Heb op stormfront.com gelezen dat er als dat gebeurt 2000 man gaan rellen. + daar komen genoeg mensen bij waarschijnlijk. Het zijn niet eens aanhangers van hem maar da terzijde.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja daar gaat hij inderdaad te ver, daar stelt hij de koran eigenlijk gelijk aan Mein Kampf. Want volgens mij mag je dat in Nederland ook niet in bezit hebben.

Dus met deze uitspraak snijdt hij eigenlijk zichzelf in zijn vingers met betrekking tot vrijheids van meningsuiting. Want in de koran en de bijbel staat eigenlijk gewoon een mening van hoe het leven geleefd dient te worden. Dus als hij dit zou verbieden zou dit recht tegenover zijn eigen uitspraak staat, dat je mag zeggen wat je vind.

Persoonlijk mag hij van mij doorgaan met het vrijgeven van zijn film, niet omdat de inhoud goed of fout zou zijn. Maar ik vind dat je best dat je een statement mag maken richting de doodsbedreigingen die gedaan worden voor als de film vrijgegeven wordt.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is een uitspraak geweest waar ik mij ook niet in kon vinden. Maar dat wil ook niet automatisch zeggen dat de film niet objectief kan zijn. Volgens Wilders is de film binnen de NL wet. Als dat niet zo is dan zal hij vanzelf wel aangeklaagt worden. Maar voordat ik zelf de film heb gezien ga ik er geen oordeel over geven. Kans is groot dat ik het met stukken eens ben en met andere stukken niet, maar dat zie ik wel als ik de film gezien heb.

15. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de bijbel en de koran niet letterlijk lezen, maar symbolisch. het is slechts een richtlijn voor een goed leven. daarom heb ik respect voor beiden.

16. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik moest daar niet om lachen, ik ga alleen heel hard lachen in dit geval als wilders vermoord word.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dit nogal een domme uitspraak. Zegt alleen iets over jou dit..

Ben wel benieuwd naar zijn film. En ik ga ook is wat meer onderzoek doen naar de precieze inhoud van de koran. Want je hoord veel verhalen vraag me af wat er nou letterlijk in geschreven staat.

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gaat de film niet zo zeer over de islam of over de koran, maar meer over de interpretatie van de islam in nederland waar hij het niet mee eens is. Zoals het dragen van burka's en hoofddoeken etc.

19. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zal je verbazen. er is een site die de bijbel en de koran naast elkaar legt

www.bijbelenkoran.nl
    staan van die feiten op zoals hoevaak het woord "slaan" in beide boeken staat, en dat staat vaker in de bijbel!

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk vond/vind ik die Wilders een zwaar irritante haatzaaier die niks bijdraagt aan de problematiek hier in NL

Nu NL echter bedreigt wordt door jan en alleman hoop ik dat ze die film 24 uur per dag gaan draaien bij de NOS :{

Al is het alleen maar om te laten zien dat we zelf wel bepalen wat we wel en niet laten zien en wat wel en niet kan in ons EIGEN land. We weten nog helemaal niks van die film en iedereen spreekt er al schande over. Volgens mij zijn er genoeg geschriften en films door moslims gemaakt waarin zij het niet eens zijn met de Westerse cultuur......... daar doet echter bijna niemand moeilijk over.....en terecht.

Wij als Europa zeggen toch ook niet:
    " En nou kappen jullie met die ongelijke man/vrouw rechten anders blazen we jullie en je openbaar vervoer op" :{ .......... En die baarden staan ons ook niet aan dus die moeten er ook af ;)

Deel Deze Pagina