Ik had ook een 10 daagse, alleen het werd een beetje uitgesteld omdat ik me theorie niet kon halen. Ik haalde hem pas bij de 4e keer, maar in mijn ogen zijn die CBR ook oplichters, want thuis scoorde ik op die toetsen atlijd met 1 fout ofzo, kende alles maar aangekomen bij het CBR ging ik weer weg met 7 fout.
ik weet nog de 1e keer met theorie, ik had echt goed geleerd en er zit zon turkse jongen naast me in de pauze zegt hij gardash we zijn allebei geslaagd! ik zeg hoe weet jij dat? ja ik heb bij je afgekeken, op 2 vragen na alles. wat blijkt hij slaagt met 6 fout ( net de grens ) en ik zak met 8 fout.
mijn 1e autoles ik stapte in hij vraagt of ik al eens eerder heb gereden, ik zeg ja en ik mocht gelijk wegrijden. ik kreeg iets van 4 uur les per dag of 3 uur en daar leer je dan ook het meest van. 1 maand na me verjaardag had ik me rijbewijs in me broekzak en dat terwijl ik ook pas bij de 4e x theorie heb geslaagd...
met afrijden was zo makkelijk, omdat bij de tussentijdse toets moest ik straatje keren ( steken en omdraaien ) en hellingproef, dus hoefde ik geen bijzondere verrichtingen op mijn 1e examen te doen , hoefde alleen maar wat dom rond te rijden en na 20 min zeidie rij maar terug naar het CBR, hij wel dat ik nooit pit zou krijgen in de auto en dat ik op me dooie gemakje overal langs cruise wanneer ik snel moet reageren (zoals invoegen op de snelweg). ik een beetje semi geinteresseert doen zovan waar moet ik nog op letten dan blablba haha netalsof mij het wat kon schelen was toch al geslaagd :')
edit: lars, je kan ook je rijbewijs met spoed aanvragen krijg je hem gelijk de volgende dag. maar dan moet je wel 50 of 70 euro ofzo betalen... kut ambtenaren ^^
voor alle mensen die nog moeten afrijden, als je na je rit aankomt bij het CBR, en de examinator vraagt om de sleutel van de auto, dan ben je geslaagd
Laatst bewerkt: 12 mrt 2008