Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja dat hoorde ik ook, dus heb ik daar van het begin af aan al op gelet.
    Ik train vanaf het begin al alle spieren, dus niet alleen borst en armen. Ook rug/buik en benen doe ik al van begin af aan.
    Mag ik vragen wat julliue met droge spiermassa bedoelen? Ik kan het wel ongeveer begrijpen, maar niet helemaal :+

2. Ashavan

Ashavan Guest

Droog: Een term gebruikt als aanduiding van een laag vet% zodat de spiermassa duidelijk zichtbaar is. 8-10% meestal of nog wat minder.
    Ripped: Je staat droger dan droog. Competitie droog zelfs. 3-6% vet en ziet aders en andere zieke shit.
    Droge Spiermassa: 3x reden nadat je de term droog hebt begrepen. Normaal tijdens bulken ga je veel eten zodat je lichaam veel voedingstoffen heeft voor spieronderhoud/herstel. Maar je zet naast spiermassa ook vet aan. Droge spiermassa is dus spieren met weinig tot geen extra vet als aanzet. Dus je eet dan waarschijn op onderhoud of net er boven.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2008
  3. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Oh oke, en hoe meet je die vet percentage, want ik heb nou niet het gevoel dat ik vet aan mijn botten heb 8) huisarts/sportschool ?

Edit: Ik let niet echt op hoeveel ik eet. Ik schrans eigenlijk de hele dag door en ik word geen kilo zwaarder of lichter...

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  4. Ashavan

Ashavan Guest

4punt huidplooi vetmeter/vettang
    Kan op de sportschool, sommige huisartsen doen het. Wat je ook doet ga niet op die weegschaal staan als ze dat gebruiken om vet te meten. Als je een onnauwkeurige methode wilt is dat het wel.

5. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Oke, bedankt voor de tip!

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  7. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Er zitten daar flink wat sick fuck's op dat forum 8) heb het even doorgespit. Volgens mij zit 80% daavan aan de anabole steroïden :confused:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja daar moet je ook geen fuck om geven, als je goed zoekt vind je informatie voor het leven :)

9. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet op het DBB forum ook niet alles geloven, maar je kan er heel veel leren :)

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Probleem is vaak dat mensen veel ervaring gelijk zien als veel kennis in de fitness ;)

11. Ashavan

Ashavan Guest

DBB vind ik geen geweldig forum. Leer daar alleen wat van artikelen die 3xl post en zo, want van de leden zelf valt vies tegen. Krijg de indruk dat het merendeels ecto pubertjes zijn met een grote mond die denken veel te weten.

Merk nu steeds meer dat ik niet regelmatig genoeg naar de sportschool ga. Begin voor me gevoel her en der weer in te zakken. Pfft is niet leuk :mad: En thuisoefeningen met bodyweight houdt op een gegeven moment ook gewoon op, want ik heb geen zin 50-100 sit-ups en alles te doen eer je het eens voelt.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2008
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je moet ook gewoon naar de gym! Ga desnoods statiegeldflessen zoeken oid :9

Ik ben ingeschreven voor de newsletter van stronglifts.com. Daar krijg je een gratis e-book over 5x5 bij :)

http://stronglifts.com/

13. Ashavan

Ashavan Guest

Uhm...nee zover ga ik niet :p Maar als ik wat achterstallige rekeningen heb weg gewerkt zou een lidmaatschap gewoon weer moeten kunnen. Moet alleen even geduld hebben. Het vet blijft er af gaan, maar me spiermassa wordt zo ook minder. Iets wat ik weer makkelijk terug kan krijgen in een maandje ;)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zo lang train je nog niet, dus relatief gezien is de niet trainingsperiode dan steeds langer. Mijn pa kon na 20 jaar trainen gewoon rustig zes weken weg blijven.

Dit weekend is het sup-try-out weekend! Ivm geen vervelende lichamelijke reacties willen op het werk ;)

Lipodrene vanochtend genomen na het ontbijt. Een sup met 25 mg efedra, het werkt zeker weten wel :+

Voor het trainen straks White Flood het NO-product met veruit de beste reviews.

Morgen Venom Hyperdrive proberen ipv Lipodrene en evt een aanpassing maken in de White Flood dosering.

Supps zijn leuk! :+

15. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als ik wel iets heb geleerd de laatste jaren. Supps zijn overrated :p
    Voor bulken dan.....

16. Ashavan

Ashavan Guest

Bleh. Als ik zo me gegevens bekijk verlies ik 1kg totale massa per week. 700gr vet/300gr spiermassa. Spiermassa wegens gebrek van regelmatig sporten om het te behouden. Bleh als het zo door gaat is het niet 82kg bij 8% maar 76-78kg :mad:

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Mannen een medisch vraagje.

ik fitness vrij intensief en ik heb flinke armen ben 20 jaar. maar ik heb al een tijd dat er van die rimpels of scheuren/strepen komen bij de binnenkant van me armen zowal links als rechts. die uitlopen over me arm heen. ik heb ze ook bij me oksel zijn dit scheuren? ik heb ook het idee dat ze steeds meer naar boventrekken. wat meot ik doen help. gaat dit weg of moet ik minder trainen en een arts raadplegen?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  18. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Striae, valt weinig aan te doen je hebt er speciale zalfjes voor maar of die nou zo goed zijn kan ik niet over oordelen. Heb het zelf ook een beetje, op den duur wordt het gewoon weer de kleur van je huid en zie je er bijna niks van...

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Striae....zo spel je het geloof ik. Is grotendeels genetisch bepaald. Het enige wat je zou kunnen proberen is er wat vitamine E creme tegenaan gooien.

Ik heb trouwens White Flood, Lipodrene en Hyperdrive geprobeerd. Zal mijn ervaringen nog wel posten.

White Flood heb ik een review over geschreven:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-white-flood-controlled-labs-156936/

Erg mooi spul.

Verder afgelopen zondag weer gewogen. Ik ben ruim 2% kwijt en sta nu op 8,1%!! Ik had mijn doel bijgesteld van 6 naar 8 maar ga toch weer voor de 6% :p

Zo goed als al mijn verloren massa was vet. Ik sta nu nog op 83,4kg bij 1.80m met nog vier weken te gaan.

Na 17 april ga ik misschien Hyperdrol X2 proberen en weer aan de creatine. Op naar de 88kg voor het einde van het jaar. :) (schoon er bij~!)

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weer eens wat verhalen/tips te lezen in dit topic:) Ik ben zelf helemaal geen serieuze fitnesman oid, maar wil nu toch wel graag een conditie gaan opbouwen, omdat ik sinds dit schooljaar helemaal niet meer sport. De komende tijd wil ik me aan dit schema houden:
    2x per dag 30 min. fietsen @ 35 km p/u
    2x per week 30 min. hardlopen
    3x per dag 20x opdrukken
    3x per dag 20x Crunchdinges

Een eetschema kan ik niet echt geven, omdat ik heel gevarieerd, maar in ieder geval gezond, avondeten krijg. Overdag eet ik 8 boterhammen met kaas/komkommer/tomaat, 1 kom cornflakes en 1 kom noodles, en drink ik: 1-1,5 liter water, 2 glazen melk, 1-2 glazen fruitsap. In weekenden 10-15 bier.

Iemand nog tips verder, of zou ik hier in principe wel een fatsoenlijke conditie mee op moeten kunnen bouwen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina