1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    1e fan 'Fitna' meldt zich.

:+

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Laat ik het nog 1 keer duidelijk zeggen. Die film gaat niet komen. Dit is het hele punt van Wilders. Alleen de gedachte van iets wat "niet kan" is blijkbaar al genoeg om de hele wereld op stang te jagen.

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff zoals je ziet is normaal discussie voeren veel te veel gevraagd tegenwoordig.

Trouwens voor al die moslimhaters die denken dan het profiteurs zijn. Ben laatst een weekendje in een rasechte volksbuurt geweest (zal naam buiten beschouwing laten) en kan je vertellen dat ik best geschokt was. Als ik daar om zaterdag 2 uur aan kom in de middag en bijna iedereen heeft al 5 halve liters op die ik tegenkom dan vraag je jezelf toch af hoe we dit land destijds gemaakt hebben tot wat het is. Ongelovelijk hoeveel kansloze mensen in deze maatschappij rondlopen................

oh shit ik dwaal af :{

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  4. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Doet hij toch goed die Wilders.
    Ik volg al een tijdje Xboxworld maar dit topic heeft in de kortste tijd een van de meeste comments dat ik hier ooit heb gezien.

Blijkt dat de Nederlandse bevolking toch wel heel erg bezig is met dit issue. En terecht. Want veranderen moet er iets in nederland!!
    2 mensen die zijn mening hebben verkondigd zijn inmiddels vermoord. (Theo en Pim) De 3e kunnen we er echt niet bij hebben.
    Gewoon afwachten die film.
    En dat die film voor onrust gaat zorgen dat is zeker. (kijk naar de overtrokken reacties om ons heen terwijl nog NIEMAND die film heeft gezien) Sommige mensen pakken alle kwesties aan om te gaan rellen. sommige bevolkingsgroepen wat meer dan anderen.
    Mocht dit gebeuren dan hoop ik dat er KEIHARD wordt opgetreden door de overheid. (Hoop wel dat de politie dan klaar is met staken.....)

5. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    euh..wat heeft dat hiermee te maken..?

En tot op een bepaald punt was het een hele normale discussie, goed onderbouwde meningen van sommigen :)

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, de discussie begon best aardig maar sloeg ineens helemaal om.

7. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit niet te simpel ? Ik ga er wel vanuit dat de film er komt, wilders wil het ook echt uit brengen...en wil ook graag dat er flink op gereageerd wordt.....dan klopt namelijk wat hij in de eventuele film gaat zeggen, dat de islam met geweld reageert. Hij ziet die opiniepijlingen al stijgen, maar goed ik ben iemand die hoopt dat het niet zo ver gaat komen:b:

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach het zal ook allemaal wel loslopen joost. Ik denk ook wel dat de film er komt, maar ik denk dat veel mensen zich uiteindelijk druk hebben gemaakt om niets. Waar sommige mensen trouwens heel goed in zijn.

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ga niet alles lezen maar deze man zegt wel even waar het op slaat:

http://www.dumpert.nl/mediabase/45451/696e22b3/pat_condell_over_fitna.html

Misschien kan hij onderbouwen waarom hij vind dat de koran verboden moet worden? maar is half nederland te hypocriet om hiernaar te luisteren? In dat boekje staat dat je joden moet haten en dat een 60jarige man met meisjes van 13 mogen trouwen. Dit wat in strijd is met de nederlandse grondwet. (niet elke vorm van Koran is het zelfde net zoals je hier katolieken en gerevomeerden hebt)

Ik zeg niet dat ik het eens ben met wilders maar half europa zet oogkleppen op zodra er over de islam word gepraat en mensen praten in het openbaar nooit negatief maar in huishoudelijke sferen is iedereen wel negatief wat zo ontzetten hypocriet is. Volgens mij is half europa gewoon BANG voor de acties die zeker zullen volgen, vrijheid van meningsuiting is al jaren weg hier in nederland (zie pim fortuin en theo van gogh)

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De film komt, denk ik, wel. En ik ben wel benieuwd waar de film nou over gaat. Iedereen heeft er al een mening over, maar niemand kent de inhoud van de film.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

:confused::confused:

12. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weten een aantal van jullie zo zeker dat die film niet uitkomt en gewoon scam is? ik ben toch echt overtuigd dat die film uit gaat komen

Wie is er dommer, de dwaas of degene die achter de dwaas aanloopt?

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    De dwaas. Ik loop zo vaak achter een dwaas aan als ik in de stad loop :+

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wie is dommer, de dwaas of diegene die achter de dwaas aanlooptO-)

15. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat op? kan je wel mijn zin gaan herhalen maar dat heeft geen toepassing op jouw citaat.
    ik heb op het journaal gehoord dat geert de koran verscheurd. dat is een betrouwbare bron. dan geloof ik dat.

die gozer praat mij slecht over mijn gedrag maar hij doet precies hetzelfde. blijkbaar snap jij niet wat er bedoelt wordt met "wie is dommer, de dwaas of diegene die achter de dwaas aanloopt" :L

16. Ashavan

Ashavan Guest

*zucht* Dwaas is in beide van toepassing of je dat zelf ziet of niet.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    het kwam over dat je gewoon ergens had opgepikt dat de koran verscheurd, dus dat is dwaas.. en dan ben je dwazer als je erachter aan loopt..

18. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop nergens achteraan ik zeg gewoon wat ik vind. maar die gast gaat zich gedragen omdat IK mij zo gedraag.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de film een korte documentaire wordt over de afgelopen weken. Dat hij laat zien hoe, vanaf dat hij de film aankondigde, en vanaf ieder moment dat hij er nieuwe info over vrijgaf, weer een paarhonderd zandmensen vlaggen in de fik gingen steken etc. En hoe heel politiek correct Nederland opgehitst raakt over een film waar nog nauwelijks iets bekend over is.

Waar ik echt bijna van moet kosten was De Tegenfilm, een film die nu al uit is, waarin een triest onbekend figuurtje op amateuristische wijze probeert te laten zien wat er mis is met Wilders. Ik hoop niet dat Wilders zelf ook met een film van dat niveau komt, dat zou erg zwak zijn. Moddergegooi hebben we niet zoveel aan.

20. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een stom filmpje die tegenfilm. sowieso een triest onbekend figuurtje is niet eens nodig om te laten zien wat er met wilders mis is. een heldere geest ziet het sowieso in 1 oogopslag dat die man voor geen meter deugt

Deel Deze Pagina