1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt te zeggen dat jij het niet met hem eens bent?

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omg, als ik die reacties op YouTube lees word ik echt droevig over hoeveel mongolen er hier zijn :'-(

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @ jorrit.verwerda, damn wat een mooi uitgesproken filmpje. Respect voor die kerel. Toch vroeg ik me af wanneer hij vermoord zou worden toen ik dit filmpje bekeek. Toch raar.. ik bekijk een filmpje en tegelijkertijd vraag ik me dat af, wat vreemd.. dat heb ik normaal nooit. Ahum.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die reacties, altijd geinig om comments te lezen op Youtube :lol:

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Youtube NL ligt het niveau altijd erg hoog, fascinerend eigenlijk dat tegenwoordig zelfs kampers het internet ontdekt hebben. De Tegenfilm is trouwens 3delig op Youtube hè, dus even verderklikken als je het nog kan verdragen.

Wat ik wel mooi vind is dat die vent in deze film zijn reet afveegt met Wilders' boek (anti-moslim), en dat hij nergens bang voor hoeft te zijn. Als je dat met een Koran (pro-moslim) zou doen, ben je je leven niet zeker. Precies dát is het sterkste punt wat Wilders kan maken. Het is zo jammer dat hij doorslaat en gaat roepen dat de Koran verboden moet worden, als hij zou focussen op de problemen die veroorzaakt worden door de moslimcultuur, zou hij (terecht) veel meer succes hebben.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, heet de film van ome geert fitna, ik dacht dat dit over een variant van fitness ging ofzo.:+

8. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in een grot gewoond afgelope maand(en)?

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen die film. De reactie van sommige moslimlanden en de reacties van mensen in Nederland is wel zo overdreven dat ie alleen daarom al mag komen. Laat ze maar lekker gekwetst zijn, dat doe je jezelf aan. Het niet eens zijn met dingen en dreigen met geweld is een combinatie die hoe dan ook niet moet kunnen.

Er zijn gelukkig moslims die zich er niet druk om maken en dat is denk ik het beste. Wilders zal binnenkort vast worden vermoord, maar dat is het risico van die film. Dat is de wereld waarin we nu leven. Ben zeer benieuwd. Goed iig dat Wilders niet terugkrabbelt.

10. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_0/ ook goedemorgen

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wat een post over een film die nog niemand gezien heeft
    laat staan dat hij uitkomt
    misschien is het gewoon een keiharde 1 april grap 8)

12. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je eens Biba..dat is ook precies het probleem..
    Doe je iets met het boek van Wilders dan maakt het allemaal niks uit en iedereen lacht er een beetje om..Met de bijbel zou je zelfs alleen maar wat protesten horen van de Paus en hier en daar wat protestmarsjes, maar flik het met de Koran en de hele wereld is te klein, iedereen moet vermoord worden, aanslagen worden gepleegd etc.
    Wilders slaat inderdaad teveel door met veel dingen..vind ik ook jammer en te ver gaan.

@Relax, ik dacht dat je niet meer zou reageren??
    Toch nog een interessant onderwerp voor je??
    en reageren als jij doe ik niet..ik roep niet dat anderen op de markt moeten staan vis te verkopen..ik probeer inhoudelijk ergens op in te gaan, wat jij totaal niet doet over het algemeen. Maar goed..welkom terug..hopelijk kunnen we nu ff verder normaal discussieren.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Laat die Wilders toch mooi zijn film maken, ik geloof best dat er dingen staan in de Koran die niet passen in onze westerse samenleving.
    De Bijbel staat ook vol met verschrikkelijke dingen (lees eens: "Wie God verlaat heeft niets te vrezen" van Maarten 't Hart).
    Geweld tegen specifieke groepen moeten we proberen te bestrijden.

Zou wel fijn zijn als we gewoon in vrede naast elkaar zouden kunnen leven.
    Mijn zusje is een tijdje terug naar Ghana geweest voor ontwikkelingswerk;
    Daar zag je in 1 dorpje katholieken en moslims in vrede en met respect bij elkaar leven.
    Het kan dus blijkbaar wel! maargoed.

14. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een dorpje, zie het maar gebeuren tussen twee culturen verspreid over verschillend land. Ik zie het in elk geval nooit gebeuren...

Ik vind ook dat die film uitgebracht moet worden, juist doordat het zoveel ophef veroorzaakt in de Islamitische wereld. Juist als men die film verbied geeft dat zwakte aan, vind ik, en schaad dat de vrijheids van meningsuiting waar dit land met een groot deel op steun. Als een stel apen die zooo ver weg wonen zoveel invloed kunnen uitoefen, en de regering is gewoon bang voor de gevolgen, dan zijn wij qua media totaal niet vrij meer en moet er op alles wat er gemaakt wordt rekening gehouden worden met een godsdienst die in mijn ogen ook helemaal nergens op slaat, maar dat vind ik (heb deel koran gelezen en veel info over de godsdients gezocht en daaruit concludeer ik gewoon dat het een middeleeuwse cultuur is, maar dat wisten we al;) )

Maar ik denk dat we maar moeten wachten tot de film uit is, en dan zien we wel...

15. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeker fijn zijn, maar realiteit is helaas vaak niet fijn.
    Ik woon ook in vrede en heel normaal met mijn Turkse buren naast me, net zo normaal als mijn Nederlandse buren aan de andere kant naast me.
    Maar als je dan vervolgens 3 straten verderop als vrouw bijv. lastig wordt gevallen door 8 Marokkaantjes, er op je kont getikt wordt, je uitgemaakt wordt voor hoer..en psstt geluidjes etc. etc. En dat hoor je door het hele land..en dan is dit nog maar 1 voorbeeld van de honderden/duizenden. Het is verdorie toch algemeen bekend hoeveel problemen er door het hele land zijn met Marokkaantjes.
    Dan kan ik me voorstellen dat zo'n vrouw of bekenden van haar of andere "slachtoffers" toch een beetje de neiging hebben richting Verdonk of Wilders te gaan.

Waar het allemaal precies aan ligt weet ik ook niet, maar dat er zeer zeer ZEER veel en grote problemen zijn is vrij duidelijk lijkt me..of je nu een Wilders aanhanger bent, of een moslim bent of ertussen of wat dan ook..dat kan iedereen zien.

16. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat die marokkanen niets te maken hebben met de islam...zouden ze wel moslim zijn, dan zouden ze islamitisch wetten overtreden. Jouw voorbeeld is ook waar, maar is een ander probleem...

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het type waar de meeste zich volgens mij aan ergeren zijn de kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-petje-op-marokkaan.

18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Zelfs daar erger ik mij niet aan, pas op het moment dat er geweld aan te pas gaat komen dan ga ik mij ergeren (kwaad maken).
    Vind het ook erg dat Godsdiensten elkanders godsdienst en ook de atheïsten (ikke) veroordelen.
    Laat iedereen toch lekker elkaars mening hebben en discussieer er (waar mogelijk met respect) over.

Dat filmpje van Jorrit.Verwerda vind ik wel fantastisch hulde aan die man.

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn het dan ook die gasten die zich ontzettend druk maken om wat een ander over de Islam zegt.
    Er wonen hier allemaal christenen in Nederland, als er wat over het Christendom wordt gezegd voel ik me niet aangesproken, waarom die gasten wel als het over de Islam gaat terwijl ze volgens jou dus niet volgens de Islam leven.

En Islamitische wetten overtreden?? Ligt er maar net aan hoe een Moslim de Islam leest. De 1 zal zeggen dat als je niet mag stelen dat je niet mag stelen, punt.
    De ander zal zeggen..je mag niet stelen..maar als het om een westerling gaat, varken zoals ze dat ook wel eens noemen, dan doen ze daar niet zo moeilijk over zeg maar.

Het ligt inderdaad allemaal niet zo simpel..

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ligt het eigenlijk (zoals alles) niet heeel simpel, maar zijn de meeste mensen te bekrompen geworden om het te zien?

Deel Deze Pagina