Gebeld voor een geweldige reis naar Orlando

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 13 mrt 2008.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn moeder werd vandaag gebeld door een meisje van Astartrips.com met een special aanbieding omdat ze een maand terug iets inhad gevuld op een website. (we zaten vorige maand zonder internet voor een aantal weken)

Ze vroegen of ze een credit card had.
    Ze zei voor de gein ja.

Dus we hebben ze 20 minuten aan de lijn gehouden. Blijkt dat ze allemaal reizen voor ons hebben 15dagen orlando, disney world. we hoeven alleen maar 90 minuten ergens te zijn en 586 euro taxes of belastingen te betalen...

toen werden we doorverbonden naar de travel coordinator of zo en wilde hij onze credit card gegevens weten.

Dus we vroegen "Waarom? O-) hij is al een tijdje verlopen, we kunnen het ook overmaken."}:]

Toen werd ie boos en hing op.:lol:

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nigerianen... :+ Ik zou het wel ff melden aan de politie. Zijn ongetwijfeld mensen die er wel in trappen.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja, van die lui die al je geld van je rekenig halen, om vervolgend 'falliet' te zijn...Inderdaad melden aan de politie, anders horen we dit over een week weer op Shownieuws 8)

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hebben wij ook wel eens gehad.

'U heeft een cruise gewonnen! Alles wat u hoeft te doen is dan en dan om dat tijdstip naar een bijeenkomst in Utrecht te komen bla bla'

:'-(

5. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bij ons was het niet onder die naam trouwens.. ze gaven ons een hele vage website :+

7. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader zat ookk een keer op internet (waar hij al helemaal nix van snapt) maar toen kwam er dus voor te staan zoals iedereen al wel 1000 keer heeft gehad: 'you are the 1.000.000 visitor of this site! you have won $50.000 CLICK HERE' nou hij dus met zijn domme kop drukken|:- kreeg hij er een nummer voor en hij ook dom bellen:confused:, kreeg hij er een engelse vrouw aan die zijn creditcard nummer wou hebben zegt hij 'nee ik krijg $50.000 ' (in het engels) en toen werd er ook direct opgehangen:+

echt laf hoe die lui aan hun centen proberen te komen

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daar in trapt, damn :emo:

9. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt:p maarjah hij is ook al vijftig hea en hij moet sinds een jaar met de computer werken en daarvoor nog nooit een muis aangeraakt:)

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Doet me denken aan die aflevering van South Park die gisteren nog op Comedy Central was: Een gratis weekend in Aspen, in ruil voor een aantal presentaties van Time Share. Die presentaties duren alleen het hele weekend :+

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dit keer was het ronny van Astar trips.

Ik antwoorde wat vragen terwijl ik in google Rick Roll intypte.
    Boxen uitgezet volume omhoog.
    Eerste link geklikt, play. boxen aan en telefoon er voor gezet.

12. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, inderdaad. Zo moet je die mensen aanpakken.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Goeie! XD

14. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha toevallig zag ik een keer op oprah ( jeweettoch moeders he ) hoe die nigerianen opereren... ze zitten daar in van die internet cafés en via daar plegen de dikke scams hahaha

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    :eek:,En nu zal er dan wel eentje met een teveden smile bij jullie rondlopen zeker.:+

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb zelfs een keer deze gast aan de deur gehad, stond hij met een gigantische cheque in zijn handen met 3,5 miljoen euro erop.

Tegen die scammer gezegd dat hij heel rap moest moeven met zijn grapjes, toen ging die maar weer....

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep had ik ook gezien :lol:

wel raar, die vrouwen maken gewoon geld over, zonder dat ze die gasten ook mar 1 keer gezien hebben.
    -_-

en dan komt de politie, en iedereen zie je in die internet cafe's keihard wegwezen :lol:

en tsja mijn excuus, kwam uit school, en drukte perongeluk op de 4 knop van de afstandsbediening:p

18. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    lol:lol:

Deel Deze Pagina