[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    so? jin op het eiland gestorven is gaan ze echt niet die datum op de grafsteen zetten, dat blowt de hele cover.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup op de grafsteen stond 9-22-2004 ook de blik de glimlach van Sun helemaal op het laatst, liet blijken dat Jin waarschijnlijk niet dood zou zijn.

Tijdens de geboorte riep Sun ook telkens naar Jin dit kan natuurlijk ook het tegenovergestelde betekenen maar ik vind het meer logisch dat Jin nog gewoon leeft.

Oh en ook toen Sun naar het ziekenhuis ging, zei de zuster dat ze een oceanic six was, de doctor die ze normaal gesproken heeft kon niet komen toeval misschien? Ik denk het niet, deze doctor vroeg ook of hij iemand moest bellen daarbij vroeg hij ''Your husband? your parants?'' Sun was erg overtuigend dat enige die ze wou Jin was. En de doctor zei daarop ''I'll try to get in contact with him.''. Maybe wist de doctor niet dat Jin ''dood'' zou zijn maar ik ben er van overtuigd dat hij een conspiracy doctor is die veel meer weet.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hele goeie aflevering maar wel onduidelijk omdat er dus een flashforward+back inzaten. Waarom laten ze de flashback van Jin zien? Dat heeft weinig met het hele verhaal te maken.

Kheb nog heel veel vragen maar het is echt een complete chaos in mn hoofd 8)

4. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die dokter kwam idd ook erg wazig over. En ik verwachtte ook eigenlijk dat ie op een bepaald moment de bevalling zou gaan gebruiken om informatie ofzo in te winnen. Maar misschien dat daar nog iets mee gebeurt, of niet natuulijk ;).

Ik wil iig de volgende aflevering weer zien :). Maar komt er na ep 8 weer een break oid want tv.com geeft na ep 8 geen nieuwe info meer aan van evt verdere afleveringen.

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Die dokter die afwezig was, is misschien de dokter van de boot? :eek:

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Yes, weer een heerlijke Lost episode met flashbacks en -forwards waardoor je volledig op 't verkeerde spoor wordt gezet, top :)

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het was weer erg tof! Toch vind ik dat Lost een beetje zijn magie aan het verliezen is. De eerste 2, 3 seizoenen waren zo spannend-mysterieus. Het eiland, 'het luik', vragen over Dharma, 'the others', die gekke zwarte rook..

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vragen over Dharma en die zwarte rook heb ik nog steeds. :+

Oh en ook nog over the others. :p

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook zeker wel, maar in de serie waren die onderwerpen dan duidelijker aanwezig, je snapt me wel ;).

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat een beetje een andere kant op, maar zelf vind ik het wel heel tof, dat hele tijd gebeuren enz.

11. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hm als ik eerlijk moet zijn vondt ik het mysterie van die rook en de cijfers spannender als nu

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die mysteries zijn er toch nog steeds?

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja, maar ze zijn nog niet uit het ene mysterie of er komt weer andere aan 8)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die hele tijd mysterie ook wel erg vet hoor! en die voet met de vier tenen (het standbeeld), zit ook nog steeds in me achterhoofd, net als de cijfers.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voet met de 4 tenen, standbeeld? Te ver weggezakt :+ Wat was dat?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Einde van seizoen 2(?) zag je een groot standbeeld. Dat figuur op dat standbeeld had 4 tenen.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet meer...

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar als ik het goed begrijp komt er voorlopig nog maar één aflevering?

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yep.

Maar volgens mij begint eind april (24 dacht ik ergens gelezen te hebben) het vervolg van het seizoen al weer. Valt dus relatief mee.

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Owja, dat standbeeld zou ik nog wel willen weten ja.

Ja ik vind het ook heel erg vet allemaal die mysteries maar het beginnen er nou wel veel te worden 8) Tijdreizen, zwarte rook, samenzweringen, getalletjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina