1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog een WOW moment had ik toen ik voor het eerst met Gears of War iemand online doorzaagde :)
     
  2. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in oblivian dichtbij een obliviangate komt en de hemel helemaal rood wordt vanuit het niets.... blijft erg mooi
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moment dat je op je paard mag rijden in "barby,s horse adventure"
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    In mn geheugen gegrift als de dag van gisteren............ those were the days
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je altijd al een raar typ....want het is barbie!
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Met jou kan ik praten.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moment dat je uit de sewers komt in Oblivion

    Het moment dat je raputure voor het eerst ziet.

    Het moment dat je Andrew Ryan sloopt.

    Heel Beyond Good and Evil

    Dat je gitaar speelt voor je chick in Fahrenheit, zowieso was die game top.
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Teenage Mutant Ninja Turtles voor de SNES, leukste spel ooit gemaakt 8). En de eerste zweetdruppels op me handen van Gears of War!
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat stuk aan het einde van MGS1 op de ps.

    Dat je na vulcan raven dat smalle gangetje liep en dat de camera achter je naar bede zakte en dat je voor het eerst metal gear rex voor je stond.
     
  10. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Lievelingsmoment uit een spel was toen ik king kong speelde vorig jaar.Dacht,is denk niet veel aan.Maar toen er 2 T-rexxen achter je aan zaten,was voor mij wel de WOW moment van het spel.Dit spel is zeker beter dan vele anders filmgames,en voor 30 eurie een mooie toevoeging aan je 360 collectie,als je van avontuur spellen houdt.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1, system link. 3VS3
    Met 3 op 1 tv, zodat je goed je teammaten in de gaten kon houden, maar geen idee had waar je tegenstander was.

    Capture the Flag in Bloodgulch!

    -------------

    En counter strike, met 2 goede vrienden online tegen allemaal engelsen, ze wilden de teams niet eerlijk verdelen en liepen zwaar te kloten. Tot we in Miami met z'n 3en de WCkamer op de perfecte manier hadden bezet, ze konden maar niet winnen! Ronde na ronde 8)
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    coD 4 bij die brug dat je die man moet neerschieten met die gun die je krijgt als je half dood op de grond ligt. En uiteindelijk word gered en je dan ziet dat die gast die je dat gun hebt gegeven dood is en jij omhoog gaat met de helicopter.
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En het moment in cod4 dat je in zo een sniper-camopak een level ongezien moet doorkruisen.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers dat was erg vet!
     
  15. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de de trailer/voorfilmpje van Rome: Total War zag. Wat een actie! Later met berzerkers en warhounds van de germanen de wereld op een te brute manier veroveren :d heerlijk
     
  16. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik in de grote kerk van zelda ocarina of time binnen liep en het heilige liedje hoorde. en daarna met trots de master sword uit de steen trok....
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Eersta aanmerking met Vice City, damn dat was een genot. Zo lang gewacht tot die PS2 kwam en toen kwam hij eindelijk. Pakte die Faggio in de zijstraat en reed de brug op toen er een beeldje kwam dat hij CD niet goed kon lezen. Paar dagen kwam dat beeldje en later was het verdwenen. Had op het begin ook nog geen memory card dus ken het beginstukje nu echt dodelijk uit mijn hoofd. Prachtige tijden! _O_

    En op de PS1 met Driver. Damn, wist op het begin nooit dat je in het titelscherm uit dingen kon kiezen. Deed altijd eerst die verhaal maar kwam nooit verder dan die tutorial in die garage, die was echt kuuuuut! Pas later kwam ik er achter dat je ook Free Ride kon doen, heerlijk was dat. Met mijn wagen de hele dag in Miami rijden. Legendarisch! :thumbs:
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat weet ik ook nog wel in die garage moest je 180 doen enzo. En dat begin filmpje met die achtervolging prachtig. Nooit verder gekomen dat die parkeergarage gekomen.
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Bijna elke stap in de wereld van Zelda: Ocarina of time maakte ik met kippenvel op mijn rug :)
    Half life 2, als dog to the rescue komt en dat ruimteschip te grazen neemt.
    Half life 2 ep 2, als dog die ene strider te pakken neemt en natuurlijk het einde plus de cliffhanger :'-(
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Beyond Good and Evil, de hele game.
     

Deel Deze Pagina