als je in oblivian dichtbij een obliviangate komt en de hemel helemaal rood wordt vanuit het niets.... blijft erg mooi
Het moment dat je uit de sewers komt in Oblivion Het moment dat je raputure voor het eerst ziet. Spoiler Het moment dat je Andrew Ryan sloopt. Heel Beyond Good and Evil Dat je gitaar speelt voor je chick in Fahrenheit, zowieso was die game top.
Teenage Mutant Ninja Turtles voor de SNES, leukste spel ooit gemaakt . En de eerste zweetdruppels op me handen van Gears of War!
Ik weet nog wel dat stuk aan het einde van MGS1 op de ps. Dat je na vulcan raven dat smalle gangetje liep en dat de camera achter je naar bede zakte en dat je voor het eerst metal gear rex voor je stond.
Lievelingsmoment uit een spel was toen ik king kong speelde vorig jaar.Dacht,is denk niet veel aan.Maar toen er 2 T-rexxen achter je aan zaten,was voor mij wel de WOW moment van het spel.Dit spel is zeker beter dan vele anders filmgames,en voor 30 eurie een mooie toevoeging aan je 360 collectie,als je van avontuur spellen houdt.
Halo 1, system link. 3VS3 Met 3 op 1 tv, zodat je goed je teammaten in de gaten kon houden, maar geen idee had waar je tegenstander was. Capture the Flag in Bloodgulch! ------------- En counter strike, met 2 goede vrienden online tegen allemaal engelsen, ze wilden de teams niet eerlijk verdelen en liepen zwaar te kloten. Tot we in Miami met z'n 3en de WCkamer op de perfecte manier hadden bezet, ze konden maar niet winnen! Ronde na ronde
coD 4 bij die brug dat je die man moet neerschieten met die gun die je krijgt als je half dood op de grond ligt. En uiteindelijk word gered en je dan ziet dat die gast die je dat gun hebt gegeven dood is en jij omhoog gaat met de helicopter.
Toen ik de de trailer/voorfilmpje van Rome: Total War zag. Wat een actie! Later met berzerkers en warhounds van de germanen de wereld op een te brute manier veroveren :d heerlijk
Toen ik in de grote kerk van zelda ocarina of time binnen liep en het heilige liedje hoorde. en daarna met trots de master sword uit de steen trok....
Eersta aanmerking met Vice City, damn dat was een genot. Zo lang gewacht tot die PS2 kwam en toen kwam hij eindelijk. Pakte die Faggio in de zijstraat en reed de brug op toen er een beeldje kwam dat hij CD niet goed kon lezen. Paar dagen kwam dat beeldje en later was het verdwenen. Had op het begin ook nog geen memory card dus ken het beginstukje nu echt dodelijk uit mijn hoofd. Prachtige tijden! En op de PS1 met Driver. Damn, wist op het begin nooit dat je in het titelscherm uit dingen kon kiezen. Deed altijd eerst die verhaal maar kwam nooit verder dan die tutorial in die garage, die was echt kuuuuut! Pas later kwam ik er achter dat je ook Free Ride kon doen, heerlijk was dat. Met mijn wagen de hele dag in Miami rijden. Legendarisch!
Oh dat weet ik ook nog wel in die garage moest je 180 doen enzo. En dat begin filmpje met die achtervolging prachtig. Nooit verder gekomen dat die parkeergarage gekomen.
Bijna elke stap in de wereld van Zelda: Ocarina of time maakte ik met kippenvel op mijn rug Half life 2, als dog to the rescue komt en dat ruimteschip te grazen neemt. Half life 2 ep 2, als dog die ene strider te pakken neemt en natuurlijk het einde plus de cliffhanger