De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt goed uit jongen, want wij gunnen jouw club ook helemaal niets.

En als je de uitspraak "ajax was bang voor ons" ziet als arogantie, dan weet ik zeker dat je de wedstrijd alleen maar bij de RTL Voetbal hebt gezien.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het somber in morgen. Ik denk dat NAC gaat winnen, aan de ene kant gun ik het ze wel want ze doen het erg goed. Maar heb toch liever feyenoord door al zie ik het niet gebeuren :+

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja, als jullie morgen winnen zorg dan potver maar dat je die finale wint. Dan zorgen wij er wel voor dat we bij de eerste 5 eindigen.

Als jullie er dan maar niet net buiten eindigen en dan alsnog de beker winnen :+.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als er ÉÉN club arrogant is dan is het Ajax wel.

En het is gewoon gebaseerd op resultaten van dit seizoen, als NAC op 1-0 komt dan zijn de erg moeilijk te verslaan.

En toen Ajax naar Breda kwam heeft Koster zijn elftal aangepast aan NAC en niet andersom, zegt toch genoeg over hoe Ajax naar Breda kwam? Niet vol overtuiging van je eigen voetbal (wat wel moet als een club als Ajax)

NAC heeft het altijd al goed gedaan in de beker, dus één goed seizoen is ook onzin. In de competitie gaat het erg goed, maar dan mag je toch wel overtuigd zijn van jezelf? Als je 3x tegen Ajax speelt en 2x wint, uit bij AZ wint, Twente verslaat, Roda verslaat etc etc....Mag je dan zeggen dat je goede resultaten behaald?

Maargoed, we zien het morgen wel, ik verwacht er niet veel van maar proberen kan altijd natuurlijk :thumbs:

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja, uit bij az winnen moet je wel ruim zien natuurlijk. Het is misschien eerlijker om te zeggen dat az daar van zichzelf heeft verloren.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    NAC die gaat wel altijd uit van hun eigen voetbal en maken altijd het spel natuurlijk =(

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja NAC heeft ook wel dezelfde kwaliteit als ajax. Met zo'n kapitaal op het veld als bij ajax moet je gewoon beter zijn dan zo'n miserig clubje als NAC. Dus dan is het vreemd dat je je zelf gaat aanpassen voor een club met veel minder kwaliteit.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    NAC doet dat ook tegen clubs met minder kwaliteit dan hun(Quick Boys etc)

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Tegen quick boys hebben ze gewoon dr eigen spel gespeeld hoor, lekker verdedigend.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    O'brother. Gelijk een flippende rebel in het midden. Het is toch duidelijk dat ik mijn persoonlijke mening gaf? Of keek je daar toevallig overheen?

Mogen we? Als je het eventjes bent vergeten, Ajax is "by far" de meest succesvolle Nederlandse club ooit met 4 gewonnen Europa Cup 1's als meest duidelijke reden. Plus het feit dat Ajax speelt in het grootste stadion van Nederland versterkt de bron van Ajax zijn arrogantie alleen maar. Dat Johan Cruijff en Marco van Basten hun carriere's omhoog zagen schieten bij -en dankzij Ajax, kun je ook niet echt negeren.

Tuurlijk, de laatste jaren gaat het wat minder met Ajax, maar daar komen we wel overheen.

Uhr, aanpassingen zijn er voortdurend, jongens. De ene ploeg speelt nu eenmaal anders dan de andere, daar pas je jezelf op aan. Het niveau van de andere ploeg boeit totaal niet. Tottenham Hotspur veranderde zijn opstelling toch ook niet na de verloren wedstrijd tegen PSV? En dat kwam omdat Tottenham genoeg kansen kreeg en zijn best mogelijke opstelling tegen PSV al op het veld had staan. Dus veel in zo'n wedstrijd valt er niet aan te passen. Maar als een aanvallend ingestelde club als Ajax 2 x verliest tegen een verdedigend en counterend NAC, snap je natuurlijk wel dat Ajax zijn plannen wijzigd in de toekomst. Dat is logica.

Chelsea wordt uit de cup geflikkerd door Barnesly, dat zelfs een klasse lager speelt dan genoemde. Als er een return was geweest, denk je niet dat zelfs Chelsea hun spel zou aanpassen aan zelfs zo'n laag geklasseerd clubje? :x

Ja, echt een feest voor het oog he?

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0

Dat geeft je nog niet de reden om arrogant te zijn. Je mag trots zijn, en dat is niet hetzelfde als arrogant zijn.

en precies dit soort arrogantie, daar gaat het over.

12. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax/Amsterdam staat bekend om arrogantie en (amsterdamse)bluf... En terecht dat we dat zijn.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dat zo? Van clubs met een begroting en status als die van Ajax mag je verwachten dat ze over een "mindere periode" kunnen komen. En een mindere periode voor Ajax is 3 jaar achter elkaar zonder landstitel en Champions League...niet?

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je dat mag verwachten, feyenoord probeert dit ook al een aantal seizoenen, en zelfs nu lukt het nog niet echt, met nieuwe spelers en een nieuwe coach.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ? wij zijn feyenoord niet ?. En als liefhebber van de club hoop ik ieder jaar opnieuw dat deze dip word doorbroken. En spreek ik die hoop ook uit. Ik mis de arrogantie daarin, zal wel aan mij liggen natuurlijk

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch al een verschil, je zegt: ik hoop dat mijn club volgend jaar weer kampioen.

terwijl MM90 er bij wijze van spreken al vanuit gaat dat Ajax volgend jaar weer kampioen worden.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is puur hoe jij het opvat.

Hij zegt dat we wel weer over de kleine crisis heen komen, maar dit is natuurlijk niet in 1 keer gebeurd. Champions Leaugue halen is al een stap in de goede richting.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord is ook niet zo groot als Ajax. In niets (behalve hun schitterende stadion en fanatieke publiek, maar dat is subjectief).

Niet in begroting, historie, aantal supporters, aanzien en verwachtingspatroon.

19. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    maar wel groot genoeg om eens in 3/4 jaar kampioen te willen worden, of in ieder geval bij de top 3 te horen.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nou Ajax sluit geen sponsordeals van tientallen miljoenen af om de play-offs voor de uefa cup te spelen.

Die miljoenen kunnen gebruikt worden voor het elftal. Daar mag je uit concluderen dat je je elftal beter wilt maken en je dus wel degelijk mag verwachten dat Ajax deze dip te boven komt.

Waarom haal je Feyenoord erbij? Trouwe honden als aanhang, een prachtig stadion, maar een flut beleid en prestaties die er niet om liegen.......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina