In feite is hij dan niet statisch. Hij veranderd immers. Hij lijkt inderdaad wel statisch want niks knippert of veranderd als het plaatje is geladen. Maar het is toch begrijpelijk dat hij weg word gehaald gezien hij feitelijk niet statisch is.
Dat jij een voorstander ben van grote sigs, avatars en andere rommel is inmiddels bekend. Ik deel deze mening totaal niet. Een sig in de vorm van een "user bar" vind ik prima. Deze werden destijds gigantisch veel gebruikt (Firefox user/Mac owner/ Patat Eter etc). Dat was de aanleiding dat XBW sigs ging toleren als ik me niet vergis(mede met de combinatie van xboxlive gamertags verwerkt in deze "user bars"). Een userbar is namelijk altijd 350x19.
Een (statische) userbar van 350x20 of een tekst in de signature vind ik prima. Meer kb's voor avatars, grote signature's zorgen alleen maar dat ik meer moet laden & scrollen. De kracht van het XBW forum is voor mij juist dat het zo lekker simpel en overzichtelijk is. Ik vind grotere sigs daar niet ten goede aan komen en ben daardoor ook tegen een vergroting van het huidige maximum.
Maargoed, het is niet de eerste keer dat we deze discussie voeren. Volgens mij begrijp jij net zo goed als ik wat de pro en contra's zijn.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2008