De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor je reactie maar ik denk niet dat je de goede telefoon voor je hebt. De N82 heeft wel degelijk een 5.0 MP camera met Carl Zeiss lens en Xenon flitser :9

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Over 2 weken "moet" ik ook weer een nieuwe uitzoeken. Heb even rondgekeken, maar ik zou het echt niet weten. Heb nu 2 jaar een Sony Ericson gehad, die heel fijn werkt, en mijn oog viel gelijk al op die nieuwe Cyber-shot series.

Aan de andere kant zou ik graag weer is iets anders nemen, en ik moet er 2 jaar mee doen, dus een iets duurder toestel vind ik niet erg. Hebben jullie misschien nog tips/suggesties?

3. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe het zit met de iPhone, is die al uit in nederland ?

4. Shizzel

Shizzel Guest

Nee, maar hij is wel via manieren aan te komen vanuit Amerika of Engeland, of als je er teveel voor wil betalen, Marktplaats.

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein probleempje....

Ik heb een nokia N73 mobiel. Ik heb per ongeluk 3 x me pincode fout gedaan, na daarna moest ik me puk code invoeren. Dat lukte en daarna moest ik nieuwe pincode geven. Toen heb ik een aantal dingen geprobeerd en helaas teveel geprobeerd. Toen na een tijdje geprobeerd te hebben kwam er in beeld: Simkaart Geweigerd. Maar wat moet ik nu doen?

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij simkaart geweigerd moet je doorgaans een nieuwe simkaart aanvragen bij de provider. Vervelend grapje. Hoop voor je dat je nummers etc opgeslagen zijn op je telefoongeheugen ipv op je simkaart.

Alleen hoe kan hij geblokkeerd worden als je zelf een nieuwe pincode hebt ingegeven?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik dus ook niet..! Er kwam in beeld: Nieuwe pincode invoeren.. na ik een nummer intypen en daarna stond er Voer nieuwe pincode opnieuw in... Na dat ook gedaan en toen stond er foute code:confused:

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem nu aanzet geeft hij alleen nog maar simkaart geweigerd en je hebt geen mogelijkheid om pin2/puk2 code's in te voeren?

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kan alleen nog het alarmnummer bellen. Ook kan ik gewoon een nummer intikken maar dan kan ik er niets mee doen. Als ik bijv. *#06# invoer dan krijg ik me serienummer of imei nummer in beeld. Maar voor de rest kan ik er niets mee.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien je een N73 hebt zal je vast een abonnement hebben. Ik zou even contact opnemen met hun service nummer. Waarschijnlijk is een nieuwe simkaart dan je enige optie. Je nummer zal onveranderd blijven. Alleen de data op de simkaart gaat verloren en of het je geld kost zal aan je provider liggen...

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt:thumbs: Ik zal morgen dan maar even bellen...

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is het verhaal afgelopen?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb een vreemde situatie.

Ik probeer mijn Postvak In in te gaan, dan geeft hij de melding 'Bewerking is mislukt'. Dit is ook zo met mijn Postvak Uit, Concepten, Opgeslagen berichten en Verzonden berichten :x

Een paar uur geleden lag mn telefoon op te laden, ik drukte op een knopje om het standby scherm te zien voor de tijd, toen ging mn telefoon trippen. Op dat moment haalde ik de batterij eruit. Ik denk dus dat het hierdoor komt :+

edit: Master reset gedaan, probleem opgelost...

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Mannen, ik heb een probleem.
    Mijn zusje heeft een SanDisk SD card van 2gb, en daar alle belangrijke foto's en dergelijke opgezet.
    Maar nu dankzij een vage fout (ik geloof dat ze de kaart eruit heeft gehaald terwijl er informatie vanaf gehaald werd), is het onleesbaar geworden.
    De telefoon geeft aan dat er geen info op staat, maar als ik dan via m'n cardreader kijk zie ik dat de 500 gebruikte mb's er nog wel op staan, evenals wat vage mappen.

De mappen zien eruit als: <"#G etc.
    Ik heb al met wat programma's zitten kloten om het te restoren, maar het mag niet baten. Ik kan 'em natuurlijk formatteren, maar dan gaan alle foto's verloren, als ze al niet verloren zijn. Dat is niet de bedoeling.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren gekocht: Sony Ericsson K810i.

Prachtig telefoontje, tot nu toe perfect :D Zeer goede camera ook!

Iemand leuke ringtones?

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vorige week gebelt en ze hebben een nieuwe opgestuurd. Sinds gister doet hij het weer:thumbs:

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Cool :) Tis een mooi dingetje :D

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je op de Nokia N95 "Nokia Maps" gebruikt. Zijn hier dan nog extra kosten aan verbonden? Ik weet dat je ook "echte" navigatie licentie kan kopen voor je telefoon. Maar ik kan nergens vinden wat Nokia Maps zelf kost?

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dacht dat de kaarten van Nokia Maps gratis waren ?
    http://www.smart2go.com/en/

Are there any running costs?
    Using the basic application as such is free, but you need to pay for the mobile internet connection for getting the map data from the server according to your network provider’s service plan. As large amounts of data may be transferred when the application is constantly downloading map data, we recommend a data flat rate for frequent users.

Het is dus verstandig om een internet abonnement bij de GSM te nemen.

Zelf gebruik ik nu al een tijdje TomTom op mijn N95.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina