Omfg wat een gezeik allemaal.
Om kwart voor 3 gebeld naar MS omdat UPS er nog niet was. (zou tussen 09.00 en 14.00 komen)
Bleek de order fout te zijn ofzo, dus die werd gecancelled en een neiwue aangemaakt.
Hang ik op en een uur later staat er een vent van UPS voor de deur met een doos etc. Dus wij de doos inpakken samen (met oude nummer, i dont care) en die jongen van UPS zegt ook dat het nix uitmaakt omdat hij dit vaak meemaakt enz.
Dus ik bel daarna MS om te zeggen dat hij al is opgehaalt. Gaat ze helemaal zeiken dat het niet moet en niet kan en dat het een megaprobleem is en dit en dat.?!
Ze kon een gecancellede order niet meer heractiveren zei ze. Dus belde ze dr baas en is het uiteingelijk tog nog geactiveerd op een of andere manier. Zegt ze wel zo: ja nu kan je je xbox wel 3 weken kwijt zijn. Ik zo: wtf waar slaat dat op. ze zien tog dat het niet meer gecancelled is.
Zeg ik zo: ja het kan tog ook korter duren. Zegt ze:
Ja dat kan ook, maar dat mogen we niet zeggen
Volgens mij is dit gewoon crap en is er nix aan de hand en krijg ik mijn xboxgewoon snel terug. (dat is wat de eerste mederwerker zei: 2e keer kapot, reparatie binnen 1,5 week)
Ohja, en ik krijg maand gratis live als compensatie
Al met al, wat een gedoe....
Ik houd jullie op de hoogte van deze crap !
Edit : dit staat er al op ups.com:
Laatst bewerkt: 19 mrt 2008