1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Omfg wat een gezeik allemaal.

    Om kwart voor 3 gebeld naar MS omdat UPS er nog niet was. (zou tussen 09.00 en 14.00 komen)
    Bleek de order fout te zijn ofzo, dus die werd gecancelled en een neiwue aangemaakt.

    Hang ik op en een uur later staat er een vent van UPS voor de deur met een doos etc. Dus wij de doos inpakken samen (met oude nummer, i dont care) en die jongen van UPS zegt ook dat het nix uitmaakt omdat hij dit vaak meemaakt enz.
    Dus ik bel daarna MS om te zeggen dat hij al is opgehaalt. Gaat ze helemaal zeiken dat het niet moet en niet kan en dat het een megaprobleem is en dit en dat.?!
    Ze kon een gecancellede order niet meer heractiveren zei ze. Dus belde ze dr baas en is het uiteingelijk tog nog geactiveerd op een of andere manier. Zegt ze wel zo: ja nu kan je je xbox wel 3 weken kwijt zijn. Ik zo: wtf waar slaat dat op. ze zien tog dat het niet meer gecancelled is.
    Zeg ik zo: ja het kan tog ook korter duren. Zegt ze:
    Ja dat kan ook, maar dat mogen we niet zeggen :x

    Volgens mij is dit gewoon crap en is er nix aan de hand en krijg ik mijn xboxgewoon snel terug. (dat is wat de eerste mederwerker zei: 2e keer kapot, reparatie binnen 1,5 week)

    Ohja, en ik krijg maand gratis live als compensatie :+
    Al met al, wat een gedoe....
    Ik houd jullie op de hoogte van deze crap !

    Edit : dit staat er al op ups.com:
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zover ik weet was dat altijd normaal dat je een maand gratis erbij kreeg, dus niks speciaals voor jou! :+
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    True, maar beter iets dan niets, tog?
    Jij krijgt gewoon een spel... ik weer niet. Ik deed het zelfde als jou:
    vragen of je nog een compensatie kreeg voor dit ongemak. Jahoor, een maand live.... ik zo: een spel misschien... nee: dat doen we niet :confused::x

    OMGF
     
  4. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt t als je zegt dat het een Microsoft spel is wat kapot is ;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Even een boos e-mailtje gestuurd waarom ik geen spel als compensatie heb gekregen. :cool:
    (Ik heb alleen PDZ met een dikke kras na de 2/3e keer gekregen, voor de 5e reparatie zou ik een controller krijgen maar die heb ik nooit ontvangen/is nooit verstuurd)

    Ik ben benieuwd! :+
     
  6. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    mag je zelf een compensatie spel uitkiezen of doen hun dat ???
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je mailt dan krijg je een nummer van de helpdesc van ze met het bericht dat je daarmee contact moet opnemen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan kiezen uit Gears Of War, PDZ, Kameo, Viva Pinata, PGR3, Viva Pinata Party Animals en Forza 2.

    Waarom geen PGR4! :mad:
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom geen GTA4?.....
    je mag blij zijn dat je nog keuze hebt. Je mag best wat krijgen, maar niet zo kieskeurig doen. Genoeg centra's geven je helemaal nix
    K ben al tevree met 1 maand gold xD
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan kan ik beter mijn vader laten bellen. Die is overtuigender aan de telefoon. Ik laat me veel te snel onder de tafel lullen in dit gevallen. :+
    Meen je niet! :mad: Al die games heb ik al.
    Ik dacht dat een tijd terug werd gezegd dat je bv. ook Shadowrun kon kiezen?
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn console wordt morgen opgehaald.

    Heb hem net helemaal ingepakt.

    Een vraagje, die label die je uit moet printen.
    Moet je alles uitprinten of alleen dat stukje waar het duitste adres enzo opstaan met die barcode?

    Want ik heb dat dus uitgeknipt, maar rechts boven zit ook een zwart ding naast de instructies.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In de tijd dat ik mijn Xbox had verzonden had ik die hele A4'tje gewoon op de doos vastgemaakt. En Dulle, dat zijn de enige waar ik uit kon kiezen. Denk niet dat er meer zijn.
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun kan ook. Ik had iemand op xfire die ook z'n xbox360 had laten ophalen. Nadat hij gevraagt had voor een compensatie, zei de vrouw dat hij Shadowrun kon krijgen, hij mocht niet kiezen, van wat ik vernomen heb in het gesprek.
    In ieder geval is hij Nederlands.
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten er toen ook van die instructies op?

    En moet ik dat a4tje uitgevouwen erop plakken, of dubbelgevouwen met de handtekening onder?

    Dus dat ik de hele a4 zie, of alleen de helft met de barcode?

    /Mod Gebruik volgende keer even de edit knop :) - Cookie
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb in totaal 7 360's opgestuurd en heb nooit meer dan één maand live gekregen. Zelfs toen ik van de zomer m'n 360 9 weken !!! kwijt was, heb ik ook maar één maand live gekregen. Toen ik om compensatie vroeg zeiden ze: sorry meneer, daar doen we niet aan, en daarnaast, u heeft al een maand live ter compensatie gekregen.....
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dóh, als ik die games ter compensatie mag kiezen weet ik het al; geen. Ik heb ze allemaal al gespeeld behalve Party Animals maar dat kan me niets schelen. Alhoewel.. Die Gears of War is interessant aangezien mijn eigen CD kapot is. :x
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen me 360 vandaag ophalen, hoop dat ze wel komen.

    Weet nu nog steeds niet of het kwaad ken om die label op te plakken met onder en boven een strook tape?
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, props voor UPS. wat een snelheid :thumbs:
    Binnen 24 uur van Gouda naar rotterdam naar Frankfurt:
    Ik vind het netjes! En die vrouw maar zeiken dat ik het verkeerd heb gedaan..bye _0/
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dat dat hij op zijn weg terug is? of dat hij daar is aangekomen.
    En waar kan ik dat zien?

    edit:


    FRANKFURT,
    DE 19/03/2008 9:43 AFGELEVERD
    19/03/2008 7:07 WORDT AFGELEVERD
    19/03/2008 7:06 HERKOMSTSCAN
    DE 17/03/2008 5:56 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  20. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar weken heb ik regelmatig last van de Unplayable Disc popup.. ik vind het nogal irritant worden. De meeste games kan ik nog redelijk spelen, maar The Godfather is een uitzondering. Die loopt hooguit 5 minuten en dan krijg ik een error. Een red ring of death heb ik echter nog niet gekregen.

    Zou ik mijn Xbox toch kunnen opsturen? Want ik vind het echt zwaar irritant dat ik de unplayable disc error krijg. Of moet ik wachten tot het probleem echt heel erg is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina