De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als PSV wint wel. Als Ajax wint komt de beslissing waarschijnlijk pas op het laatste moment.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En doet Feyenoord ook nog mee :cool:

Prima overwinning vanavond met een vooral goede 2e helft. Mooi wat die Mols er nog even uitperste tewijl hij al een tijdje stuk zat.

//edit;

De eerste helft misschien, al had Feyenoord ook in de eerste helft meer en betere kansen. NAC was in de tweede helft eigenlijk nergens meer. Timmer had geen moer te doen daar. Hofland had een beetje de rol van doelman overgenomen, aangezien zo goed als alle NAC aanvallen bij hem strandden. Middenveld ging verder inderdaad redelijk gelijk op, maar Feyenoord wist aanvallend gewoon meer te brengen.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de winnaar van de beker krijgt het. Als die het al via de competitie heeft gehaald dan krijgt de mede-finalist, heeft die het ook dan komt er een extra ticket voor de competitie.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus hopen dat Roda vandaag wint! :+

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb het ook, in mijn ogen zijn PSV supporters totaal niet kritisch op hun ploeg en geven ze het niet toe als ze kutvoetbal geven. En dat doen Ajacieden wel, hoe arrogant we dan ook mogen zijn.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik teken voor een nieuwe 1-5.

Nee even serieus. Om eerlijk te zijn vrees ik het ergste, maar hoop het het mooiste.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    daarom zeg ik al; de beslissing :cool:..

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kijk, als een Ajacied zo'n uitspraak zou doen zou men massaal over hem heenvallen en beweren dat-ie arrogant is.

't Boeit me verder weinig, maar dat men nogal selectief is qua beschuldigingen is natuurlijk overduidelijk (ik wil mezelf niet vrijpleiten).

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    was maar een grapje hoor;)..Ajax moet vanavond gewoon aanvallen en zal moeten scoren, PSV kan achterover leunen en daar zijn ze meestal wel goed in en moeten dus zo proberen te counteren. Maargoed we zullen zien wat het vanavond wordt;)..ze proberen iig iedereen op de tribune een sjaal te laten meenemen, laten we hopen dat het werkt;)..Afellay speelt trouwens definitief niet mee, is jammer maargoed hebben zo wel een beter gecontroleerd middenveld:).

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...Ik gok op een 0-1 overwinning voor Ajax. Waarom? i dunno. Heb er wel vertrouwen in gezien het feit dat Ajax moet winnen...

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Verheug me al een paar weken op de wedstrijd van vanavond. Hopelijk wint Ajax. Zo niet, jammer!

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Iemand een samenvatting of alleen de goals van feyenoord - nac? Moest werken dus heb het gemist maar kan het nergenst vinden :'-(

14. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ajax het moeilijk gaat krijgen vanavond omdat psv een aardig goede defensie heeft en bijna altijd genoeg heeft aan 1 goal. Vooral nu ajax het initatief moet gaan nemen kan psv achteruit gaan leunen en loeren op de counter.

Ajax moet gewoon gedoseert gaan aanvalen en als het later nog 0 - 0 staat gewoon alles of niet spelen want met een gelijkspel schiet je ook niet veel op.

15. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Adrie Koster had ook al duidelijk gemaakt dat er gewonnen moest worden en er aanvallend gespeeld gaat worden.

Vanavond onder het genot van een biertje PSV - AJAX kijken! :b:

16. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    word het uitgezonden op een normale zender ja he? of moet ik sopcasten

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sopcasten.

18. DvD_NL