Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
als ik mijn ethernet kabel van mijn xbox 360 rechstreeeks naar mijn modem doe dan brand het groene lichtje op xbox 360 dachboard en brand het lampje van act maar door dat mijn xbox 360 in mijn modem zit heb ik geen verbinding dus ik sttek de ethernet kabel van mijn pc in mijn D-LINK des-1005 fast ethernet switch als ik dan mijn testen laat lopen lukt mijn ip adress maar dns server test niet en als ik mijn 360 kabel in mijn d-link steek dan brand er wel een groen lampje maar het lampje van act niet want ze zeggen dat je voor dns servers op internet moet kunnen gaan en dat lukt niet als ik de kabel van mijn pc in mijn d-link stop en in de modem heefd ie wel verbinding en als mijn 360 kabel in de d-link zit dan laat ik de testen lopen en stopt het al bij ip adress hoe komt dit
Welke provider?:
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:weet ik niet
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
Modem
Welk merk modem heb je?:motorola
Modem type?
BV5120E
USB/ Ethernet?:ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:mcafee
Router
Welk merk router heb je?:heb ik niet denk ik
Welk router type?:nvt
Welke firmware?:nvt
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet ik kan ook draadloos maar dan lukt er helemaal niks dus ik wil het graag bij ethernet houden
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:
Wat heb je geprobeerd?:ik heb dns servers handmatig is gezet en ook is automatische
Waar stopt de test?:dns servers
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
Klik om te vergroten...