1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tekens op de grond zijn japans ofzo. Nou in elk geval, ze zijn niks belangrijks. het is een interview met de maker van het spel over AC en een eventueel vervolg, check the interwebz for een vertaling
     
  2. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van de week AC maar even gekocht maar zit nu in jerusalem en heb in een bepaald stukje van de stad last van een gruwelijke framedrop :confused:? wat gaat hier verkeerd?
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hey guyz, vet spel:eek:

    ik zit nu in Jerusalem, en ik moet voor een man 2 mensen killen, assasinaten, hoe assasinate je iemand?? als ik hem kill dan is het mission failed..
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je hidden blade, dan van achter besluipen en op RT + X drukken ;)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dankje voor je snelle reactie_O_

    hiddenblade welke is dat op de 4 punts toets??
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bovenste pijltje :)
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah thanks ik deed het, maar toen ik het deed kreeg ik meteen al die politie achter me aan:+
    ik probeerde te rennen, te bidden maar niks helpt en als de politie achter je aankomt is het mission failed...
    hoe moet je dat ontwijken>??
     
  8. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ze heten guards trouwen.
    je moet gewoon ff vluchten voor ze of je moet met ze vechten en als je ze kwijt bent/vermoord hebt kan je de missie weer opnieuw doen
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het dak gaan en dan zo'n vaag dakhuisje invluchten. Ook kan je in een hooikar gaan zitten maar dan moet je wel al uit hun zicht zijn.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja ik weet wel hoe ik guards ontsnap, maar niet wat je moet doen als je die ene kerel van die opdracht in Jerusalem hebt geassasinated, ik assasin die kerel, het figuur links boven knipperd geel, dan rood en dan opeens helemaal rood dat ze achter me aan komen en dan staat er meteen mission failed, get anoymous and try again...
    maar als ik die gozer assasin en ik loop biddend weg dan zien ze me alsnog, en als ik weg sprint zien ze me ook...
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon z.s.m. de daken opklimmen, blijven rennen en alles komt goed.
    Edit; ik zie dat het hier om een Assassinate Objective gaat, dus geen storyline missie? Dan moet je gewoon zorgen dat hij vrijwel alleen rondloopt en hem vervolgens van achter assassinaten en maken dat je wegkomt. En zoals Shin David zegt, als je over Throwing Knives beschikt, gebruik die dan. Die zijn namelijk enorm handig om targets te doden.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al Throwing Knives? Anders zou ik die gebruiken. Gewoon vanaf het dak hup een mesje op ze gooien. Telt ook als Stealth Kill. Vond die missies ook altijd lastig maar op deze manier is het echt makkelijk.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kheb volgens mij geen throwing knife,
    en het is een missie van een kerel die op mij lijkt en zegt dat ie flink in de problemen zit en je 2 mensen voor hem moet assasinaten, die zie je dan op de radar, 1tje daarvan staat stil op een hoek in 2 steegjes waar veel mensen doorheen lopen en het moeilijk is om ongezien te zijn, zeker omdat je radar icoontje aantoont dat je in de gaten wordt gehouden...
    als ik heb kill ben ik binnen 3 minuten de sjaak en moet ik vluchten, hiden en opnieuw proberen..
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die missies zijn standaard mission failed als je gespot wordt. Gewoon ff achter het ventje aanlopen en wanneer hij niet in de buurt van een guard staat hem assasinaten. Vervolgens maken dat je wegkomt. Je mag geloof ik 10m van een guard afstaan ofzo.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    maar dat ventje loopt niet, hij staat stil in een drukke straat8)
    moet ik wachten tot iedereen weg is?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot de guards weg zijn iig. Meestal lopen die alleen langs en blijven ze niet stil staan.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is goed, ga ik proberen, thank everyone:thumbs:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik krijg gewoon zin om Assassin's Creed weer te gaan spelen. Wat is ook alweer die ene hele goede site met de maps van alle vlaggen + foto's + beschrijvingen?
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Doel je toevallig op deze site. :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet wachten op Ubidays 2008 :D (waarschijnlijk aankondiging AC 2 en Prince of Persia 4 \o/)

    Ik wil weten hoe de game verder gaat / waar het zich nu afspeelt.
    En of ze het grafisch nóg beter weten te maken.

    Helaas zijn die Ubidays pas in mei.
     

Deel Deze Pagina