Spoiler Die tekens op de grond zijn japans ofzo. Nou in elk geval, ze zijn niks belangrijks. het is een interview met de maker van het spel over AC en een eventueel vervolg, check the interwebz for een vertaling
ik heb van de week AC maar even gekocht maar zit nu in jerusalem en heb in een bepaald stukje van de stad last van een gruwelijke framedrop ? wat gaat hier verkeerd?
hey guyz, vet spel ik zit nu in Jerusalem, en ik moet voor een man 2 mensen killen, assasinaten, hoe assasinate je iemand?? als ik hem kill dan is het mission failed..
jah thanks ik deed het, maar toen ik het deed kreeg ik meteen al die politie achter me aan ik probeerde te rennen, te bidden maar niks helpt en als de politie achter je aankomt is het mission failed... hoe moet je dat ontwijken>??
ze heten guards trouwen. je moet gewoon ff vluchten voor ze of je moet met ze vechten en als je ze kwijt bent/vermoord hebt kan je de missie weer opnieuw doen
Op het dak gaan en dan zo'n vaag dakhuisje invluchten. Ook kan je in een hooikar gaan zitten maar dan moet je wel al uit hun zicht zijn.
ja ik weet wel hoe ik guards ontsnap, maar niet wat je moet doen als je die ene kerel van die opdracht in Jerusalem hebt geassasinated, ik assasin die kerel, het figuur links boven knipperd geel, dan rood en dan opeens helemaal rood dat ze achter me aan komen en dan staat er meteen mission failed, get anoymous and try again... maar als ik die gozer assasin en ik loop biddend weg dan zien ze me alsnog, en als ik weg sprint zien ze me ook...
Gewoon z.s.m. de daken opklimmen, blijven rennen en alles komt goed. Edit; ik zie dat het hier om een Assassinate Objective gaat, dus geen storyline missie? Dan moet je gewoon zorgen dat hij vrijwel alleen rondloopt en hem vervolgens van achter assassinaten en maken dat je wegkomt. En zoals Shin David zegt, als je over Throwing Knives beschikt, gebruik die dan. Die zijn namelijk enorm handig om targets te doden.
Heb je al Throwing Knives? Anders zou ik die gebruiken. Gewoon vanaf het dak hup een mesje op ze gooien. Telt ook als Stealth Kill. Vond die missies ook altijd lastig maar op deze manier is het echt makkelijk.
kheb volgens mij geen throwing knife, en het is een missie van een kerel die op mij lijkt en zegt dat ie flink in de problemen zit en je 2 mensen voor hem moet assasinaten, die zie je dan op de radar, 1tje daarvan staat stil op een hoek in 2 steegjes waar veel mensen doorheen lopen en het moeilijk is om ongezien te zijn, zeker omdat je radar icoontje aantoont dat je in de gaten wordt gehouden... als ik heb kill ben ik binnen 3 minuten de sjaak en moet ik vluchten, hiden en opnieuw proberen..
ja die missies zijn standaard mission failed als je gespot wordt. Gewoon ff achter het ventje aanlopen en wanneer hij niet in de buurt van een guard staat hem assasinaten. Vervolgens maken dat je wegkomt. Je mag geloof ik 10m van een guard afstaan ofzo.
Ik krijg gewoon zin om Assassin's Creed weer te gaan spelen. Wat is ook alweer die ene hele goede site met de maps van alle vlaggen + foto's + beschrijvingen?
Ik kan niet wachten op Ubidays 2008 (waarschijnlijk aankondiging AC 2 en Prince of Persia 4 \o/) Ik wil weten hoe de game verder gaat / waar het zich nu afspeelt. En of ze het grafisch nóg beter weten te maken. Helaas zijn die Ubidays pas in mei.