Ja man, het is gisteren niet gelukt. Je hebt dus al waargenomen dat wij niet bepaald kort van stof zijn, vooral wat dit betreft.
We willen ook nog een foto van de handtekeningen uploaden en we hebben ook nog wat andere foto's + filmpjes. (mobiele kwaliteit, we hadden even geen beschikking over een goede camera)
En mijn partner in crime heeft ook nog wat andere dingen/vragen. Wat betreft de vragen, zou ik al wat van mijn deel kunnen plaatsen.
Om er dan even een te geven, wat tevens de opening van het interview was:
Hij speelde in Tivoli die avond niet the great escape. (in Paradiso overigens wel) Ik confronteerde hem er mee en vroeg:
"Patrick, why dindn't you play the great escape?"
- 'Sigh?'
Het was nogal luidruchtig in de buurt, en hij kon mij niet verstaan, dus moest ik het in zijn oor fluisteren. Ik begreep van dat 'sigh' dat hij daarmee bedoelde dat hij het niet kon verstaan, tja ik kom ook maar uit een gehuchtje...
Kon toen ook gelijk ruiken hoe smerig die kerel rook. Ja, na een pakje peuken en 2 uur optreden is dat logisch, maar toch... hehe, stinkend geniaal!
Maar ik herhaalde dus vervolgens de vraag en hij fluisterde het volgende terug:
"Aah, dude, it's not time for the great escape right now. I'll be back very soon!"
Tja, voor mij was het ook heel wat.. omdat Patrick toch een van mijn idolen is, en al was voor het concert. En in mijn korte carriere als interviewer was dit toch gelijk al het beste antwoord wat ik me kon wensen. En was er dus volkomen tevreden mee, ik kon er weinig tegenin brengen. Sorry, dat het er nog niet opstaat, maar ik heb ook SE's etc. jakkiebah. Maar we willen natuurlijk alles weer uitgebreid beschrijven.
Laatst bewerkt: 25 mrt 2008