Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
  2. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    haha hihi lol laggen man!!

    :emo:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kom op, op de vorige pagina stond al een Rick Roll... Je bent een beetje aan het overdrijven.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja die rick rolls worden nu wel heel flauw :p maar ik bedoel je ziet het al aankomen want die filmpjes komen echt niet als eerste zonder dat iemand het weet op youtube he ;)
     
  5. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    scatman :9
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nu weer ontopic! :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zat net dit filmpje te bekijken

    http://www.youtube.com/watch?v=guDYTNxzd8k&eurl=http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/


    Een soort tribute aan San Andreas en het deed me gelijk denken aan hoe groot die gamewereld was. En hoe tof ik het vond om met een auto of motor de stad uit te rijden om uiteindelijk in the middle of nowhere te geraken, beetje bij die countryside, geweldig. Dat zal echt niet meer in IV zitten. Het is allang duidelijk gemaakt dat IV kleiner zal zijn.

    Ik weet niet, ik denk het zelf niet...maar denken jullie dat dit uiteindelijk een probleem zal zijn of zullen al die nieuwe features en fantastische graphics echt wel genoeg zijn?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Prachtig filmpje, ben ook weer vol op aan het San Andreas'sen en hoe meer ik het speel hoe vervelender ik het vind dat IV alleen maar 1 grote stad heeft.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.838
    Leuk Bevonden:
    9.223
    Maar is dat 1 grote stad met ook buitenwijken en bossen er omheen. Of echt alleen maar LC? Ik vond de vrijheid in san andreas idd geweldig. Of met de auto 20 min onderweg zijn, of een heli jatten en het in 5 minuten doen (let op voor area 51 :))
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar San Andreas had ook weer genoeg lege gebieden waar niks mee gedaan werd. Hoe leuk het ook was om zo nu en dan echt in zo'n nomans's gebied te komen...als je elke keer weer een missie kreeg vanuit de countryside en je moest steeds weer naar los santos of nog verder....na een tijdje ging dat lange reizen wel irriteren.

    Rockstar heeft dit om een reden besloten, een belangrijke reden. Die stad zal nu vol leven bruizen, en ik heb dacht ik shots gezien waar je Niko in een gebied zit wat echt een beetje buiten de stad lijkt.

    Maar goed, ik denk dat we helemaal verbaasd zullen staan straks wanneer we zien hoeveel toffer alles eruitziet, hoe echt de animaties zullen zijn en vooral de nieuwe euphoria physcis engine die voor hilarische dingen gaat zorgen maar ook heel realistisch is. En dan niet te vergeten Xbox live!!!!!

    De beslissing om het kleiner te maken heeft wel wat weg van Bethesda die Fallout 3 maakt....veel kleiner dan Oblivion zodat ze extra details en content erin kunnen doen...Oblivion was ook onnodig groot :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oblivion groot :eek: mocht van mij nog wel 3x zo groot :9. Maarja volgens mij gaat het mij niet irriteren dat het maar 1 stad is. Heb liever een levendige stad/gebied dan een heel groot land met niets erin.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Just Cause heeft laten zien dat een combinatie van beide mogelijk is ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Just Cause _O_
    Als GTA en JC op dezelfde dag uitkwamen wist ik het wel! (Just Cause 2 dus ;))
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Just Cause was gewoon te groot, er werd misschien 1/6 van het hele eiland echt gebruikt (dan bedoel ik dus belangrijke gebieden met villa's en missies). Echt, de helft van het eiland was loos gecopy-paste van bomen en weggetjes.

    Dat neemt niet weg dat Just Cause wel een vet spel was :9 Maar weer ontopic.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Just Cause was misschien wel over the top, maar die maakte het wel mogelijk ;) Anyway, met de helft in GTA4 ben ik ook al wel tevreden :+

    Maar GTA 4 moet wel met iets moois komen, willen ze een goede standaard zetten voor Free Roam games. Er komen namelijk 2 concurrenten bij waar ik erg hoge verwachtingen van heb:

    Just Cause 2
    Mercenaries 2: World in Flames

    Mercenaries op de xbox was zo extreem goed!! Minimaal zo goed als GTA, alleen in een ander sfeertje.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Rockstar weet echt wel waar ze mee bezig zijn. San Andreas was wel heel erg vet. Rockstar zal er echt wel wat aan gaan doen om gtaIV nog toffer te maken. LC zal echt wel buitenwijkjes hebben, natuurlijk niet zo groot als San Andreas. Neem nu Stillwater, de stad in Saints Row. Die was echt helemaal niet zo groot, maar wel weer heel erg tof omdat er vanalles toch inzat wat vet is om te doen. Dit zal ook zo zijn met gtaIV denk ik.

    By the way, wel erg vet filmpje dat van san andreas. Krijg weer helemaal zin om san andreas te spelen. Maar ik ga het niet doen. Bewaar die speeltijd voor gta4.
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb hier nu de laatste tijd weinig tot niets gepost, maar ik wil even een reactie plaatsen op het inmiddels 3x geposte gedoe van die Duck Hunt "Easter Egg".

    Rockstar en Take Two zijn zó goed in dingen verborgen houden qua informatie, dat het gewoon de grootste onzin is dat deze "glitch" niet ontdekt had mogen worden. Dit is er gewoon bijgezet voor publiciteit omstreeks het desbetreffende magazine.

    Om maar even mijn mening te delen.
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De journalisten krijgen X aantal minuten om de game te spelen, en daarin kunnen ze zelf kiezen hoe ze de missie's doen. Als ze dus zin hebben om op duiven te schieten., Doen ze dus dat, en daar kan R* dan niets meer aan doen..
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    toch is het origineel bedacht. Ziet er toch wat realitischer uit vogeltjes uit de lucht knallen dan rondzwevende pakketjes.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hij heeft het over het verhaal dat een R* medewerker heeft gezegd dat hij die glitch niet had mogen vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina