Maar San Andreas had ook weer genoeg lege gebieden waar niks mee gedaan werd. Hoe leuk het ook was om zo nu en dan echt in zo'n nomans's gebied te komen...als je elke keer weer een missie kreeg vanuit de countryside en je moest steeds weer naar los santos of nog verder....na een tijdje ging dat lange reizen wel irriteren.
Rockstar heeft dit om een reden besloten, een belangrijke reden. Die stad zal nu vol leven bruizen, en ik heb dacht ik shots gezien waar je Niko in een gebied zit wat echt een beetje buiten de stad lijkt.
Maar goed, ik denk dat we helemaal verbaasd zullen staan straks wanneer we zien hoeveel toffer alles eruitziet, hoe echt de animaties zullen zijn en vooral de nieuwe euphoria physcis engine die voor hilarische dingen gaat zorgen maar ook heel realistisch is. En dan niet te vergeten Xbox live!!!!!
De beslissing om het kleiner te maken heeft wel wat weg van Bethesda die Fallout 3 maakt....veel kleiner dan Oblivion zodat ze extra details en content erin kunnen doen...Oblivion was ook onnodig groot
Laatst bewerkt: 23 mrt 2008