De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Al blijft het een schandaal dat een club zichzelf zo vertieft qua resultaat, omzet en zulke eisen. Een gigantische schuld word weer kwijtgescholden, kan je wel leuk terugvallen op de wet maar ik zie het puur als wanprestatie van de club om zo'n groot gat te krijgen..

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En maakt het uit dat Ajax meer geld heeft? Maakt het uit dat ze betere spelers kunnen kopen? Maakt het uit dat Ajax meer supporters heeft? Worden ze er kampioen mee?

Stil maar, jongetje :)

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    vandaar dat het zo spannend was zeker...
    Het ging erover dat PSV de grootste club zou zijn en Sostic legt uit waarom dat niet zo is.
    jongetje.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Al blijft het een schandaal dat de club van de "hoofdstad" van Nederland slechts een subtoppertje en europees niets-voorstellend voetbalclubje heeft :lol:

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oeeeeh wat een goed argument :{

Volgens mij zei ik daarvoor al dat het niet boeit dat je de grootste bent, en ik weet heus wel dat Ajax meer supporters en geld heeft. En dat dat geen reet uitmaakt :)

Knul.

BURN! *)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoezo subtopper?

Als PSV zoveel beter is, waarom lopen ze dan niet over Ajax heen afgelopen woensdag? Vorig jaar PSV kampioen met +1 doelsaldo meer. Er is maar 1 man bij PSV die het verschil maakt terwijl de veldploeg keihard blijft falen, Gomez maakt t team kampioen met soms Affelay als uitschieter.

Verander maar van onderwerp, hendig hoor ;)

Sinds wanneer bepaald trouwens de ligging van de club welk succes het zal boeken? Dunno about that..

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Ajax net zo goed is, waarom staan ze dan niet gelijk met PSV? Omdat ze niet constant hun momenten kunnen pakken, omdat ze niet zo sterk staan als team als PSV, en teveel afhankelijk zijn van individuele kracht.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Rot toch op. Als Ajax nog geen enkele goal tegen fuckin' FC Twente kan afdwingen, dan verdienen ze die titel niet eens.

Nou, wederom gefeliciteerd PSV.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar zo goed is PSV niet, en PSV is ook afhankelijk van 1 individu namelijk gomes. Die man pakt zoveel punten voor PSV, zodra hij weg is zal je zien dat PSV het gelijk veel moeilijker krijgt.

Maar los van dat, zowel PSV en Ajax doen het slecht dit jaar in tegenstelling tot voorgaande jaren. En wat maakt het nou uit of Ajax uit de hoofdstad komt of niet.. dat gaat echt nergens over.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als er ook maar een team in Nederland afhankelijk is van individuele kracht is het wel PSV ;)

Verder hou ik er over op, dat subjectieve gelul komt mij echt de strot uit ;)

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ehhm:
    Londen: Chelsea, Arsenal
    Rome: AS Roma, Lazio Roma
    Madrid: Real Madrid
    Parijs: PSG
    Warschau: Legia Warschau

zegt meer dan genoeg lijkt me.. en dan heeft nederland:
    Amsterdam: Ajax :lol::lol:

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godverdomme zeg. Wat een klootzak is Jol toch. :mad:

Ik vond hem de afgelopen weken al slecht, maar dit slaat nergens meer op. Klotezooi.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat je PSG vermeldt, die presteren namelijk NIKS de laatste jaren. Ze staan op dit moment zelfs 18e van de 20. Dus je spreekt jezelf nu alleen maar tegen. En Roma, die hebben ook al jaren geen competitie gewonnen. In 2007 de Beker maar de laatste competitie die ze gewonnen hebben is 2001. Lazio staan nu 10e dus waarom je die vermeld snap ik ook niet. Dus zoals ik al zei, je spreekt jezelf alleen maar tegen.

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    wat betreft dat eerste, waarom zou het overal gepresenteerd worden als een dag des oordeels voor Vitesse als er al duidelijk was dat ze gewoon schuldsanering konden eisen?

en excuus voor dat tweede, ik dacht dat jij had gezegd dat PSV de grootste club was, maar dat zei je niet, dus mijn fout:)
    Roma presteert in de Serie A niet echt beter dan Ajax in de Eredivisie en Lazio behaalt op al helemaal geen betere resultaten.
    En PSG is nou ook niet echt een succesvolle club te noemen op dit moment, nog in Europa nog in Frankrijk. Als je het ook over de geschiedenis hebt is Ajax een van de best presterende clubs in Europa, maargoed.

EDIT: Nitram is me voor:)

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    iedereen weet dat het grote geld uit EUROPA komt

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat eerste was dan weer mijn fout, ik dacht dat het over PSV ging :+. Daar dan ook mijn excuses voor :+

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    En wederom voor de 4e keer op rij, KAMPIOENEN!!! zaterdag lekker feestje bouwen in nijmegen als Ajax verliest in Heerenveen:D!!

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk dat je europese resultaten gaat vergelijken. Maar vind je de vergelijking Roma // Ajax niet een heel klein beetje scheef? Ik bedoel, Italie is 1 van de 3 grote competities. Daar gaat 10x meer geld om dan wij in Nederland zelfs over durven te dromen. Als je gaat vergelijken moet je de resultaten in de nationale competities vergelijken. En daar doet Roma het ongeveer gelijk als Ajax hier. Nederland stelt weinig voor in europa in tegen stelling tot Italie, Engeland, Spanje, Frankrijk.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    ...Frankrijk?

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    MAar je vergeet Hertha BSC, Aernhem! Dat is ook zo'n goeie!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina