[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb hem nu één keer geluisterd, maar het klonk weer lekker in de oortjes!
    Nog bedankt voor het melden, mag je vaker doen! :cool:

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Vanvond PW! Oehoe, ik hoorde dat het in Paradiso al te vet was.
    Met Voicst in het voorprogramma.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Net terug van the Wombats en dat was vet! Echt te gek! De grote zaal van de Effenaar was al geboekt en in de kleine kan maar 400 man. :D De sfeer zat er goed in en drie kwart van de zaal kon alle nummers meezingen. Na 3 nummers hebben ik en mijn maat me maar in de pit geduwd en die hield de hele avond aan.
    De setlist was top en ze speelden zelfs Pieter Post. :cool: Ook opvallend was het hoge aantal van (mooie) vrouwen in de zaal, wat altijd wel mooi meegenomen is.

Ze zouden nog achteraf komen signeren, maar ben helaas niet gebleven. :mad: Ze komen wel vaker achteraf een biertje drinken. Dus mensen die ze nog in Groningen of Amsterdam gaan zien, grijp je kans!

4. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Kijk aan, dat is goed nieuws!
    Ben heel erg benieuwd, ik mag dinsdag uit me dak gaan! :cool:

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    me too, ik heb er echt zin in.
    Bauke, zie ik je in de pit? :+

6. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Denk het niet, wordt oud. 8)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus naar Patrick Watson geweest en we hebben een interview met de mannen gehad. (< Wow, dat klinkt nuchter maar ik was ook like omgwtf?)
    Daarover later meer... maar lees hier het concertverslag alvast. Voicst was ook geweldig. En dit is echt het beste concert wat ik ooit bezocht heb. Zonder twijfel.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het beste concert wat je ooit bezocht hebt, zeg je. Maar welk concert vond je tot op heden dan je favoriet? In andere woorden, wat zijn andere hoogtepunten die je ooit bezocht hebt? :)

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Chris Cornell, simpelweg ook omdat ik alle nummers ken en ik vind dat hij al zijn energie goed in zijn liedjes weet te uiten... Maar ik moet zelfs toch echt toegeven dat ik dit beter vond. De kwaliteit was gewoon ongelooflijk goed van het optreden. Chris heeft toch wel zijn beste jaartjes gehad...

En ja, me loves de wat kleinere zaaltjes. Zorgt toch echt voor een wat intensere belevenis. Ik moet Tivoli, Paradiso en de Melkweg daarom ook veel meer dan bv de HMH.
    Is eigenlijk hetzelfde als je een dvd en een bioscoop-film vergelijkt naar mijn mening.
    En Patrick is gewoon eigenlijk een gekke vent. Hij is compleet gestoord, briljant!

Festivals hebben ook een heel ander doel, of laat ik zeggen zorgt voor een hele andere belevenis. Maar als ik daar optredens bij bijreken... De intense belevenis van die avond gezamenlijk met vrienden en een hele zaal vol maakte denk ik toch ook dat ik dit het beste concert uit mijn leven vond, de originaliteit en kwaliteit van het optreden en ook het interview natuurlijk en de lol die we toch ook hadden die avond...priceless! Het was gewoon ook een van de beste avonden van dit jaar zoals een vriend van me al zei. En dan moet je nagaan dat Patrick niet eens the great escape speelde. Waarom kun je straks in het interview lezen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  10. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    PATRICK WATSON FTW

I'll leave it at that. (ik was er bij paradiso)

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Check je PM-box;).

Ja, de mannen en vrouwen hier die naar Pinkpop gaan moeten zeker even langs de tent gaan waar PW zal optreden, want hij heeft vast en zeker weer wat nieuwe dingen in petto voor dan. De band is briljant!

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het interview nergens vinden op je blog/site.
    wel grappig concert verslag, want jullie enthousiasme komt heeeeel erg naar voren :D

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, het is gisteren niet gelukt. Je hebt dus al waargenomen dat wij niet bepaald kort van stof zijn, vooral wat dit betreft.

We willen ook nog een foto van de handtekeningen uploaden en we hebben ook nog wat andere foto's + filmpjes. (mobiele kwaliteit, we hadden even geen beschikking over een goede camera)
    En mijn partner in crime heeft ook nog wat andere dingen/vragen. Wat betreft de vragen, zou ik al wat van mijn deel kunnen plaatsen.

Om er dan even een te geven, wat tevens de opening van het interview was:

Hij speelde in Tivoli die avond niet the great escape. (in Paradiso overigens wel) Ik confronteerde hem er mee en vroeg:

"Patrick, why dindn't you play the great escape?"
    - 'Sigh?'

Het was nogal luidruchtig in de buurt, en hij kon mij niet verstaan, dus moest ik het in zijn oor fluisteren. Ik begreep van dat 'sigh' dat hij daarmee bedoelde dat hij het niet kon verstaan, tja ik kom ook maar uit een gehuchtje...
    Kon toen ook gelijk ruiken hoe smerig die kerel rook. Ja, na een pakje peuken en 2 uur optreden is dat logisch, maar toch... hehe:), stinkend geniaal!

Maar ik herhaalde dus vervolgens de vraag en hij fluisterde het volgende terug:

"Aah, dude, it's not time for the great escape right now. I'll be back very soon!"

Tja, voor mij was het ook heel wat.. omdat Patrick toch een van mijn idolen is, en al was voor het concert. En in mijn korte carriere als interviewer was dit toch gelijk al het beste antwoord wat ik me kon wensen. En was er dus volkomen tevreden mee, ik kon er weinig tegenin brengen. Sorry, dat het er nog niet opstaat, maar ik heb ook SE's etc. jakkiebah. Maar we willen natuurlijk alles weer uitgebreid beschrijven.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jeej, kaartjes voor Vampire Weekend binnen! 20 mei @ Melkweg Oude Zaal.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Interview staat nu online hoor. Nog met de nodige ontbrekingen, maar dat komt later dan nog. (filmpje, foto blabla)
    Click

16. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Okay, staan wel een aantal interssante vragen tussen. Tis wel jammer dat jullie je er niet echt goed op hebben kunnen voorbereid natuurlijk, jullie hadden er veel meer uit kunnen halen :p.

17. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    The Wombats
    22 September
    Paradiso, Amsterdam

Voor degene die The Wombats gemist hebben, of graag nog een keer willen zien. :)

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Verdomme, dacht ik een primeur te hebben.

21 September: Effenaar, Eindhoven
    22 September: Paradiso, Amsterdam
    24 September: Paard van Troje, Den Haag
    25 September: Tivoli, Utrecht

Ik wil er de 21 iig wel weer bijzijn. De kaartjes zijn alleen in prijs verhoogd! Van 10 naar 15 euro, schandalig. :+

19. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    O-)

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Zweedse Timo Räisänen:

[yt]tfdtY96dHRw[/yt]

[yt]7DJfDyzbqoc[/yt]