Net na de Olympische Spelen.
Maar Van Der Heijden weg? Hij is één van de grootste talenten die nu rondloopt bij Ajax, de absolute topper bij Jong Ajax. Omdat hij nu wat rondkloot met blessures speelt hij nooit. Ik zie hem graag volgend seizoen ontwikkelen. Ik heb voor mijn weblog een lijstje gemaakt van wat er in de selectie mag veranderen:
Blijvertjes
Stekelenburg,, Vermaelen, Vertonghen, Gabri, Lindgren, Gentenaar, De Jong, Da Silva, Van der Heijden, Van der Wiel.
Twijfelgevallen
Perez, Suarez, Emanuelson, Schilder.
Met de strik eromheen en weg uit Mokum
Kennedy, Rommedahl, Colin, Delorge, Luque, Heijblok, Leonardo, Ogararu, Mitea, Manucharyan, Urzaiz, Kuffour, Krohn-Dehli.
Ik ga er van uit dat Huntelaar en Heitinga naar een Europese topclub gaan en Davids stopt met voetballen.
Het beste is om een speler als Mitchell Donald een jaar te verhuren. Ik verwacht overigens dat Gentenaar ook weg gaat, omdat hij te goed is voor de bank en natuurlijk Stekelenburg ook niet uit de basis zal spelen. In dat geval moet Ajax Kenneth Vermeer terughalen.
Iemand nog verder goede ideeën voor aankopen? Ik zie een komst van Sulejmani erg zitten van Heerenveen. En Ajax moet proberen Seedorf te strikken voor een terugkeer, maarja onder Van Basten zit dat er niet in.
Klik om te vergroten...