De Grote Algemene Beroepenthread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door collin43, 11 mrt 2008.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Klopt, en klopt. Als ik alles in een keer haal in 7 jaar ongeveer ja :) Tot nu toe alles gehaald, gaat lekker :+

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je gelijk in omdat het in het rechtssysteem zit maar als je verder kijkt is het toch een beetje raar... ik bedoel... Als ik een diefstal pleeg bij wijze van spreke, kan ik nog net zo goed iemand anders zijn gedrag verdedigen. Ik denk dat je door zo'n strafblad een beetje uit de maatschappij wordt gehaald terwijl je je boete (geldstraf/taakstraf/celstraf) toch al hebt gehad.. Kijk als je een waslijst diefstallen hebt en dan niet aan de bak komt bij een bank dan snap ik het wel.. Want daar is een direct verband, geld binnen handbereik van de dief. Maar als je diefstallen hebt gepleegd en niet de advocatuur in kan gaan.. dat is eigenlijk een beetje raar als je nadenkt.

3. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als iemand veroordeeld wordt krijgt hij een straf van justitie, is hij klaar met die straf word hij eigenlijk nog een keer veroordeeld in de maatschappij.

4. Remco

Remco Guest

Ik wil heel graag het journaal oid presenteren, moet je dan gewoon journalistiek doen en dan een screentest doen ofzo?

5. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kom op nou gast :') Er zijn ongeveer 12 mensen in Nederland die dat beroep uitvoeren.. Dat is niet iets waar je voor gaat leren maar waar je toevallig in beland :p

Je kan wel die richting op natuurlijk

Deel Deze Pagina