De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kut SBS met al die andere rommel tussen programma's (in dit geval voetbal) en films door. :mad:

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tynaarlo is toch harstikke interessant Goiz. Heeft ook met voetbal te maken. 5 jaar geleden hebben we daar ooit met ACV C3 een belangrijke stap in het kampioenschap gezet:+

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik vind het wel oke zolang het niet iets anders is dan hart van nederland...

haha net tijdens hart van nederland, in Nijkerk; waar denk je aan als ik zeg
    ''De Harde''
    klein ventje, euh, de harde kern van Feyenoord??

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    8) Oh dan heb ik niks gezegd!!!! :+

Maar een uur tussen de wedstrijd en de nabespreking met hart van NL, shownieuws, Piets gezever en dan nog wat?

Hufters!

Niet dat die bespreking zo boeiend is hoor.. Gewoon nog ff de goals kijken en het bizarre wedstrijdverloop^^

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oostenrijk - Nederland 3-4
    Denemarken - Tsjechie 1-1
    Malta - Liechtenstein 7-1
    Luxemburg - Wales 0-2
    Slowakije - IJsland 1-2
    Polen - VS 0-3
    Oekraine - Servie 2-0
    Egypte - Argentinie 0-2
    Wit Rusland - Turkije 2-2
    Roemenie - Rusland 3-0
    Belgie - Marokko 1-4
    Zwitserland - Duitsland 0-4
    Schotland - Kroatie 1-1
    Brazilie - Zweden 1-0 (Pato)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Arme, Arme Zuiderburen van ons! Tijd voor een grote schoonmaak daar, met een nieuwe Trainer!
    Verder niet al te verassende uitslagen....

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Opzich heeft België een hele redelijke ploeg, maar er zit iets in die koppies en dat gaat er maar niet uit. Misschien Eric Gerets? Of Hiddink natuurlijk, maar dat na 2010.

8. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Oostenrijk - Nederland 3-4
    Denemarken - Tsjechie 1-1
    Slowakije - IJsland 1-2
    Polen - VS 0-3
    Roemenie - Rusland 3-0
    Schotland - Kroatie 1-1

dit zijn toch wel enigzins verrassende uitslagen?

nederland die maar nipt wint. denemarken die tsjechie mooi op een gelijkspel houdt. slowakije die toch wel verrassend verliest net als polen. die deden het zo goed en de VS heeft nou niet een super elftal. ook is rusland tegen roemenie aardig door de mand gevallen en ook kroatie hoort te winnen van schotland.

PS. Italie staat 1-0 achter tegen Spanje. beetje jammer maar wel mooi doelpunt van Villa. het is nog niet echt belangrijk allemaal. hopen dat Italie er op het EK weer staat...

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Nederland alleen verassend omdat ze hebben gewonnen na zo'n slechte partij.

En ik vind dat je Denemarken, Roemenië en Schotland zeker onderschat. Denemarken heeft wellicht wat beroerde jaren nu, maar zijn zeker een land met veel kwaliteit. Roemenië heeft zich als nummer 1 geplaatst in de poule en dat niet alleen omdat Nederland toen zo bagger was. En vergeten dat Schotland in de kwalificatie twee maal van Frankrijk won en bijna het EK haalde?

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,ze hebben Vandereycken nét nog een nieuw contract gegeven.
    Blijkbaar vindt dat stelletje hoogbejaarden in Brussel dat het nog altijd slechter kan...
    Nu ,met zo'n trainer kan je ons nu al schrappen wat betreft de wereldbeker van 2010...
    Leuk toch als je al op voorhand al wéét dat het wéér niets gaat worden...=(
    En het is nu al een super jonge ploeg,nog meer schoonmaak houden en we moeten uefa's gaan opstellen....O-)

Tja, ze staan allemaal bekend als talentvolle spelers,en de trainer krijgt er maar géén vuur in...Inderdaad Gerets zou een oplossing zijn.Maar die zal momenteel wel zo slim zijn om te blijven waar hij is...
    Voor mij zelf zou Michel Preudhomme de meest geschikte man zijn..Die durft tenminste het aan om écht voetbal te spelen in plaats van dat verdedigend condoomvoetbal van Vandereycken...|:-

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    ------------------- Vandenbussche -------------------
    -- Vermaelen ----- Kompany --- Van Buijten - Pocognoli
    -------------------- ??????????? ---------------------
    ----------- ?????? -------------------- Martens ------
    ------------------------ Defour ----------------------
    ------------- Mirallas----------- Dembélé -------------

Da's toch alvast geen verkeerde ploeg (waar zeker toekomst in zit). En ik vergeet er vast een heleboel.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vermaelen en Kompany moeten zich even naturaliseren als Nederlander.. Want we kunnen (zeker Kompany) ze hard gebruiken! Had het er over met een stage genoot, we hebben Heitinga en Matthijsen, en dan een zooi spelers die OF uit vorm zijn OF de kwaliteit niet hebben voor het Nederlands Elftal.. (Bouma, Ooijer, ben ik geen fan van, Emanuelson, dat werk) Of vergeet ik nu gewoon een paar spelers?

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Simons en Felliani voor de stek van verdedigende middenvelders en rechtsmidden de keuze tussen Witsel,Gillet en soetaerts.
    En in het doel momenteel Renard ....
    En vooraan Tchité,De Sutter en Desmet als wisseloplossingen.
    En dan hebben we nog Vertonghen,lombaerts en geraerts als wisseloplossingen in verdediging en middenveld...
    Maar tja, de trainer......En als ze die buitenwippen komt Vercauteren aan het roer...En die is nog een stuk erger dan Vandereycken aangezien die nét zo defensief ingesteld is en zijn spelers zovéél opdrachten geeft dat ze niet meer aan vrijuit spelen toekomen....
    Het zal nog lang duren eer we resultaten gaan halen die gezien mogen worden,en deze generatie wordt door hun trainers als het ware doodgeknepen op het tacktisch bord.....
    We moeten verdomme een lefgozer als trainer hebben,een type Boskamp zeg maar...

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat heeft iedereen tegenwoordig met neutraliseren? Sowieso waarom zou je dat willen ze hebben al interlands gespeeld, dus al worden ze nog geneutraliseerd. Spelen voor Nederland kunnen ze al niet.

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Marcellis, die wordt het helemaal :cool: En misschien als Donk ooit uit die eeuwige dip van hem komt dat ie potentie heeft. Je vergeet wel Boulahrouz maar daar horen we ook niks van.

Mooie goal van Villa trouwens.

17. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was Matthijsen juist degene die gister zijn man tot twee keer toe niet goed dekte!

En neutraliseren ben ik al helemaal tegen. Kom je uit NL dan speel in je in het Nederlands elftal en kom je uit Belgie dan hoor je thuis in het Belgische elftal. Simple as that?

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    O-)

19. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een dramatische wedstrijd zeg.
    Oranje is niks meer van wat het ooit is geweest! Wordt lachen gieren en brullen op het EK. Ronde 1 direct eruit gekieperd. En terecht!!!

Bijna weekend, Hopen dat PSV van NEC wint. Anders helaas uitstel van executie voor Ajax.
    Ik gun Heerenveen wel de 2e plaats.
    Hopen dat ze er vol opklappen.

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    De vorige wedstrijd was gewoon echt goed hoor.. Of ben je dat alweer vergeten? Deze wedstrijd had echter een dramatische eerste helft met een foutje van Heitinga en een ronduit slechte Timmer + Mathijssen.

De 2e helft hebben ze de boel gewoon goed hersteld tegen 11 verdedigende Oostenrijkers imo.

Daarbij Hoef je de Cler daar niet heen en weer te laten huppelen als Robben in vorm is, maar de oplossing van gisteren met Seedorf werkte ook prima. Van Persie heeft nog even tijd om weer fit te worden en datzelfde geldt voor van Nistelrooij.

Dat niet, maar overdrijven is ook vak..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina