De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vond je Seedorf goed dan? :eek: Ik vond hem eigenlijk erg slecht spelen. Als die Oostenrijkers zo terugleunen moet je het veld breed houden. Steeds als Seedorf de bal had trok ie weer naar binnen. Passes kwamen ook niet aan, of hij nou een steekpass probeerde of een bal er overheen, 9 van de 10 ballen eindigde in de voeten van een Oostenrijker. Had sowieso nog wel een schot van afstand van hem verwacht, iets waar hij normaal goed in is. Maar ook dat heb ik niet echt gezien.

Vond Vennegoor dan wel weer goed invallen trouwens. Toch weer een doelpunt en een assist in een minuut of twintig tijd. :)

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, hij was niet bepaald goed, maar het hele spel veranderde wel op een positieve manier door de druk naar voren. Op een gegeven moment kwamen die Oostenrijkers er helemaal niet meer uit.

Verder ben ik het wel met je eens..

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Mathijsen echt dramatisch gisteren. Ben nooit echt zo kapot van hem geweest. Bouma zie ik als de beste linksback die we nu hebben.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beter dan De Cler? Ik vind De Cler aanvallend wat beter dan Bouma. Bouma weer wat steviger als verdediger danwel.

Ik vond Timmer bij alle drie de goals er echt slecht uitzien. Met name bij de 2-0 en 3-0 kwam hij maar wat slap invliegen met een vuistje.. Al vielen die ballen natuurlijk 2x perfect dus misschien was het ook erg moeilijk voor de keeper en had Mathijsen de meeste schuld.

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    kom op, 3-0 achter komen tegen Oostenrijk?? Het was gewoon een slechte wedstrijd! dat ze het nog gelijk kunnen trekken is prima.
    Maar in eerste instantie mag je tegen dit soort ploegjes gewoon niet achter komen te staan.
    En sinds van Basten de kapitein van Oranje is heb ik echt helemaal niets meer met oranje. Arrogante blaaskaak met de daarbijhorende arrogante spelers.
    Stuur Jong Oranje maar naar Zwitserland/Oostenrijk.
    * kijkt uit naar van Marwijk* (terug keer van van Bommel, En weg met die B spelers.)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gheh ging helemaal stuk toen het 3-0 stond. Daarna had ik er geen zin meer in. Nederland heeft echt een hoop goeie spelers, maar tja. Ik kijk uit naar het EK, zie Nederland toch wel niet verder komen dan de groepsronde.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nogmaals, ze hadden het WK ook goed voorspeld;)

en met Football Manager 2008 won Italie hem in de finale tegen Tsjechie, Na strafschoppen!!

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze ook gewoon FM hebben gebruikt. zelfde finale, strafschoppen, alleen andere uitslag :p

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele Nederlands elftal speelden ruk IMO. Vooral Timmer, Mathijssen, Sneijder en Van Persie. De 3-4 uitslag had ik na de 3-0 ook nog steeds voorspeld. Vooral toen Oostenrijk ging terugzakken was het slechts een kwestie van tijd.

Dat Sneijder zoveel balverlies leed kwam denk ik omdat ie een controlerende rol had op het middenveld, en hij zo klein als dat ie is tegenover al die beren uit Oostenrijk stond. Veel passen van Wes kwamen echter ook voor geen meter aan.
    Van Persie komt net terug van een blessure dus zijn presaties zijn goed te praten.

Babel wederom slecht. En hij zei nog wel dat ie "iets recht had te zetten." Ha...ha

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat je over Babel mag oordelen. Hij speelde maar een kwartier of 10 minuten ofzo? Maar goed, ik heb alleen de tweede helft gezien en ik vond ze wel goed spelen. Volgensmij kwam Oostenrijk ook met veel mazzel op 3-0(3 kansen, 3 goals 8)) maar dat heb ik niet gezien.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je zijn afgelopen wedstrijden erbij rekent komt je tot dezelfde conclusie hoor :cool:

Imo was de 1e helft slecht en de 2e wel oké.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, die livestreams van Sopcast zijn echt voor geen meter te volgen.

Edit; heerlijke blunder achterin bij Heerenveen. Dank u! Hahaha...

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben net aan het kijken. Een keer Heerenveen op de lat en een keer op de paal....
    en dan een penalty voor ajax....:lol:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ajax heeft gescoord via de penalty? Damn wat een crap kwaliteit heb ik hier zeg.
    Edit; iemand een stream? Bij myp2p heb je alleen livestream via een pagina maar dat is zowiezo klote, en ik had er één gevonden maar die gaf geen ajax maar psv - nec. Waar het nu 0-0 staat.

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha beter, nu 1-3 voor Ajax. Heerenveen maakt 1-2, meteen boem 1-3 weer via Huntelaar.

Ik keek net echt met superkwaliteit naar NEC - PSV via Sopcast. Gelukkig nog 0-0...

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Deze stream gebruik ik nu: Stream
    edit; Perez eruit > Sarpong erin?
    Edit2; Doh, nu gaat die kerel weer NEC - PSV uitzenden..
    Het schijnt dat Ajax met 4-1 voorstaat. PSV staat nog steeds 0-0. :)
    Edit 3: Het zou toch wat zijn, als PSV niet weet te winnen.. Al die PSV supporterts hebben veel geld betaalt aan de supporters van NEC voor kaartjes..

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie 2-4 overwinning. Jammer dat ze dan toch nog dat tegengoaltje incasseren in de laatste minuut. Maar zo te horen had Heerenveen wel de betere kansen met 1 bal op de lat en 2 op de paal...

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja en Sulemanji (of wie dan ook) stuitte twee keer gevaarlijk tegen stekelenburg, waar hij gewoon had moeten scoren.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    PSV 0-0 gebleven. Ookal is het nu nog 5 punten verschil, ik moet steeds denken aan vorig jaar, maar dan met een verkeerde afloop. :x

Overigens zou ik het écht niet erg vinden als Sulejmani naar PSV komt. Goede speler!

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, werd ook wel is tijd dat het geluk een keer aan de zijde van Ajax stond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina