1. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha in die film Salah Edin als Mohammed B :') deze film is echt gemaakt voor de nederlandse schaapjes mentaliteit. elkaar achterna lopen. deze film is pure indoctrinerende anti-islam propaganda. en voor diegene die denken dat Wilders deze film maakt voor een andere reden? dan ben je net zo dom als hijzelf, hij maakt deze film gewoon in de hoop dat er domme nederlanders rondlopen die nu denken ZomG NeDeRlaND WoRdT OndErDruKt DooR De ISlaM!11 Nu Ga IcC oP wIldErS stEmmEn!~11 dat is natuurlijk zijn enige doel hij is politicus hij wil alleen stemmen krijgen hierdoor.

Edit: aangezien het toch zon "vrij land is hier" hoop ik dat geert wilders binnenkort een paar kogels tussen z'n ogen krijgt. ja dat is mijn mening ik gun die man de dood

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Door dat laatste zinnetje bevestig je alleen maar wat hij probeerd te zeggen. Ik ben het niet met de film eens maar ik zie niet waarom iedereen zon heisa maakt.

3. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik gun hem niet de dood door deze film hoor... dit is slechts een van de zoveel dingen waaraan je kan zien uit wat voor hout hij gesneden is.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als iemand niet dezelfde mening heeft als jou moet hij dood?

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een goede film waarmee hij goed duidelijk maakt hoe diep het er bij sommige mensen in zit. Hij maakt goed duidelijk dat SOMMIGE moslims alleen maar haat rondzaaien.

echter vind ik wel dat hij meer duidelijk had moeten maken dat niet iedere moslim zo is. Het wordt wel aangegeven maar het had wat duidelijker gemogen. Daarnaast is er niks mis met deze film in mijn ogen.

relax1989 het feit dat jij moordneigingen krijgt zegt alleen iets over jou en hoe jij deze film opvat. Hij zegt nergens maar dan ook NERGENS in de film dat ALLE moslims slecht zijn. Hij geeft alleen aan dat er mensen zijn onder dat geloof die haat verspreiden. En dat de mensen die dat niet doen die bladzijden in de koran eruit moeten scheuren.

6. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat versta jij onder allochtoon? als jouw ouders allebei marokkaans zijn of antilliaans of turks, maar jij bent in NL geboren dan is er niemand die er jou uit mag zetten. wat wil je doen met criminele nederlanders :')? ook ergens anders heensturen?

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    *zucht* Weer voorbarige conclussies trekken, mag ik vragen of jij zelf Moslim bent? Want dan zou het een reden hebben dat je op zo'n aangebrande manier reaguurt.

En ZOMFG wat een opmerking die laatste. *pinkt een traantje weg*:emo:

8. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leer eens lezen gast... als IK moordneigingen zou krijgen zou ik toch zeggen IK ga hem doodmaken of wat dan ook? ik zeg alleen ik HOOP dat hij dood word gemaakt. niet dat ik het zelf doe/zou doen? en ten 2e ik verafschuw die man niet alleen om die film. ook over zijn fascistische ideeen en dat hij hoofddoekjes wil verbieden.

9. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij spoort echt niet, binair IQ ofzo?

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gelezen en ik heb bewust zo gereageerd. Jij wilt iemand doodhebben = in mijn ogen hetzelfde. Je bent namelijk niet veel beter als de gene die het uideindelijk doet.

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kom eens een dagje met mij mee op de bus....

daar ligt het gem-iq ook nooit hoger dan de staartomtrek van de hamster van de overbuurman.

bla bla bla..

een brok compensatiegedrag en minderwaardigheidsgevoel is het.

12. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dus jij vind omdat ik hoop dat wilders dood moet, dezelfde straf moet krijgen dan degene die de trekker overhaalt? omdat ik niet veel beter ben dan de gene die het uiteindelijk doet? lekker eerlijk zeg

jullie verkondigen toch dat het zo'n vrij land is en dat je mag zeggen en denken wat je wil? dus wat veroordeel je mij op mijn mening? sowieso ik vind dat heel nederland naar de ******* is en eigenlijk kan het me niks meer schelen wat er hier gebeurt. het is zo dom we laten ons allemaal afzetten door die kut regering, terwijl ons land maar hooguit 400 bij 200 km2 is. 17 miljoen mensen is genoeg om Den Haag Binnenhof in de fik te steken en om balkenende in z'n onderbroek aan de vlaggenstok op te hangen. maarja als niemand er iets aan gaat doen dan blijven we onderdrukt. niet door de islam, maar door de regering

/Mod Vanaf nu even de edit knop te gebruiken i.p.v. continu te dubbel posten - Cookie

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja blijkbaar zit er een steekje bij je los, want een normaal weldenkend mens wenst niemand dood, of het nu een ghristelijk of een moslim is. Op de manier hoe jij momenteel op het forum overkomt op andere laat al zien dat je misschien in de toekomst die opgekropte haat gevoelens tot uiting kan brengen. Behoorlijk misselijk en eng is dat, die iemand de dood in wensen alleen omdat ze andere gedachtes hebben. Sad, sad little world...:emo:

14. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik niet. ik gun hem de dood omdat hij niks anders doet dan chaos zaaien in nederland. en omdat hij zijn gedachten om wil zetten in acties ÉN omdat hij miljoenen mensen discrimineert

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ouders beide uit een ander land hierheen geemigreerd zijn dan ben jij als zoon/dochter ook allochtoon, dus ja.
    Nederlanders is een heel ander verhaal die zijn hier geboren en getogen, die kan je nergens anders heensturen.
    Dus gewoon de cel in heel simpel.

Mensen zoals jij zaaien chaos, alleen al door te zeggen dat je iemand de dood gunt die niets misdaan heeft neem ik je al niet meer serieus

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej nog 1 laatste post van mijn kant dan, want blijkbaar heb je zelf niet door wat je allemaal neerplempt op XBW.

Je gunt iemand dood, is bij mij nog altijd hetzelfde als iemand dood wensen. Om welke reden je dat ook vind het is en blijft een hele foute opmerking die je niet goed kan praten!

17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol heb 2 tellen de tijd genomen om deze toestand eens even door te nemen..

lol relax.......dit is lectuur voor bij de borrelnootjes en een lauw glaasje cola.
    al bij je eerste opmerking (noem het geen eens commentaar) heb jij je oordeel al klaar en wordt het hier een soort van one men show waarbij je een ieder zijn reactie die in jouw optiek niet correct is zo naar het oud vuil wegbonjourt.

dit is geen dialoog......maar de monoloog van meneer relax in gangsta's paradise...

maar evengoed...de neuk van beuk:thumbs:

18. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je 2 mensen naast elkaar zet. 1 antilliaan die iemand doodschiet om PRECIES dezelfde reden als een nederlander die iemand doodschiet. dan moet de antilliaan het land uit omdat zijn ouders hier niet zijn geboren? wat hypocriet zodra je nationaliteit nederlands is val je onder Nederlander. ik heb vrienden met nederlandse nationaliteit die geen nederlanders zijn. dus zij zouden ook weg moeten terwijl ze hier ook nog eens zijn geboren?

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is gewoon dat de nederlandse regering al die buitenlanders toelaat en als er problemen onstaan beginnen te zeiken. Wilders zegt gewoon wat die vindt. Als buitenlanders hier alleen komen om economische redenen, gewoon het land uit sturen. Maar dat duurt in nederland ook weer een paar jaar voordat alle formulieren ingevuld zijn. We moeten gewoon een grens trekken, of stoppen met die emigratie of buitenlanders toelaten.

20. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heel mooi allemaal, ga je nu ook reageeren op mijn pm!!:mad:
    Dan kan ik namelijk mijn handtekening weg halen.

Deel Deze Pagina