nu zie ik een paar pagina's terug een opmerking staan waar verder naar mijn weten niet op wordt ingegaan, wil ik bij deze ff doen.
er wordt gezegd dat joden en christenen niet met vliegtuigen gebouwen invliegen. klopt.
daarop reageert iemand met christendom en moslims vermoorden, klopt ook. kruistochten enz. terwijl de arabieren ook eeuwen lopen te knokken net zoals europeanen.
maar ergens heeft de westerse wereld onder invloed toch gedacht van he dit klopt niet (meer). jongens laten we ff een andere boodschap verkondigen.
en daar zit het verschil, het westen is min of meer geevolueerd terwijl ze in moslim landen nog wat meer primitief denken. denk je niet zoals wij kop eraf, oorlogje hier en steniging daar.
nu weet ik ook wel dat niet iedereen dit doet en dat christenen (ik hang overigens geen geloof aan) ook hypocriet zijn geweest of zijn misschien (god prediken en als je er niet voor bent moet je dood). maarja net zoals na een mislukte relatie zijn ze verder gegaan en hebben zich aangepast aan moderne tijden.
misschien een goed idee, een revisie van de koran en ideologie van het midden oosten.
en als een footnote, de regering had hiet natuurlijk nooit moskeen moeten bouwen, het is goed dat je je eigen godsdienst aan mag hangen. moet je ook steunen, wijs ze maar gebeouwen aan die al bestaand zijn.
maar ga niet midden in waalwijk een ontiegelijk grote moskee bouwen.
dit doet afbreuk aan de nederlandse landinrichting en bovendien is dit van oorsprong een christelijke samenleving. hier hadden ze mijn insziens nooit aan moeten beginnen.
Laatst bewerkt: 29 mrt 2008