Ik heb hem ook sinds vandaag. Ik heb alleen een hekel aan bazen. In het begin moet je gelijk tegen Carlito vechten, dus ik ging gelijk dood. Ik ben ook echt noob tegen bazen. Gewoon zombies killen is leuk, dus ik hoop niet dat er erg veel bazen in het spel zitten. Ik klom omhoog met een mes om Carlito te verslaan, maar hij sloeg me helemaal in elkaar. En met een geweer mikken werkt ook niet echt lekker. Je merkt in ieder geval wel dat je geen First Person Shooter zit te spelen. Dat mikken gaat stroef, maar dat zal wel wennen zijn
het aim systeem is bagger maar je went wel. om eerlijk te zijn zit het spel vol baas-achtige figuren. maar als je eenmaal het spel door hebt komt het wel goed. Als je een call van otis krijgt over iets die vast zit in een soort achtbaan ofzo in wonderland GA DAARHEEN. versla die psycho (een clown) en dan kan je daar altijd van die mini chainsaws halen. een van de beste wapens in het spel voor bazen.
het aim systeem is zeker niet bagger, je kijkt altijd over zijn rechterschouder dus je kunt altijd achter iets schuilen waardoor de tegenstander jouw niet kan raken, maar jij hem wel
Het gaat zeker stroef, maargoed daar ligt de focus van de game ook niet helemaal. Het is meer melee werk zeg maar. En ja je hebt flink wat bazen, maar als ik jou was zou ik mijn eerste 3 dagen gewoon zombie killend en verkennend doorbrengen ipv het verhaal te spelen. Want dan ben je op je 2e playthrough al een stuk hoger qua level en gaat het allemaal wat makkelijker.
Dat is wel het gave van het spel, je kan gewoon een beetje rondhangen en zombies killen. Gewoon free roamen zoals in Grand Theft Auto, alleen dan zombies uitmoordend. Maar als je opnieuw begint houd je dus je behaalde level?
je behoud je lvl en je kleding, de rest ben je kwijt nu nog maar een paar uur en dan komt de heli. heb wel het slechtste einde maar dat boeit me niet...heb wel de Mega Buster^_^
en zijn er nog mensen die hem spelen?? ben gister begonnen met Overtime Mode en heb zelfs in de afgelopen 3 dagen 19 achievements behaald
Kheb ehm op mijn vorige acount gespeelt had ehm uitgespeelt + de overtime daarna komt endless wat eigenlijk alleen maar saai is En je hebt de makkelijke achievements nu wel gehaald zijn een paar achievements die echt heel pittig zijn,Transmissionarry en Saint ook is 7 day survivor echt kut aangezien je niet kunt saven.
kan je veel achievements halen met deze game zonder dat je echt missies gaat doen..?? want heb niet echt veel zin om die bazen te verslaan whahah (lui)..
Transmissionarry ga ik volgende week wss ff halen, eerst Overtime uitspelen. Heb zelf bedacht dat ik nog 8 achievements erbij wil halen
hoe de ass krijg je die sniper familie? bij mij komen ze maar niet opdagen Edit: laat maar ze komen om 5 uur niet 4 uur
Gisteren deze game maar is uit de kast gepakt. 1 van de meest onderschatte games op de 360. Ik ben gisteren van level 1 naar level 29 gegaan & heb die 53K kills gemaakt (Saai werk, maar wel snel levelen). Nu kan ik hopelijk de rest van de game wat makkelijker spelen. Het rare is, ik had die 53K kills & ga terug om te saven. Kom ik daar van die psycho's tegen met groene maskers & zo'n bishop ofzo iets. Ga ik dood . Gelukkig heb ik level 29 & kan ik nu op het verhaal gaan richten.
Geniaal spel! Ben nu net begonnen en heb nu boel zombies die ik kapot moet maken, ga naar kinder shop en dan kan je kleren aan doen voor kinderen Ik vroeg of 2 mensen mij volgde, uiteindelijk volgde ze niet meer ofzo omdat ze naar beneden moesten springen en nu zijn ze dood Is dat trouwens erg als er iemand dood gaat?