1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem ook sinds vandaag. Ik heb alleen een hekel aan bazen. In het begin moet je gelijk tegen Carlito vechten, dus ik ging gelijk dood. Ik ben ook echt noob tegen bazen. Gewoon zombies killen is leuk, dus ik hoop niet dat er erg veel bazen in het spel zitten. Ik klom omhoog met een mes om Carlito te verslaan, maar hij sloeg me helemaal in elkaar. En met een geweer mikken werkt ook niet echt lekker. Je merkt in ieder geval wel dat je geen First Person Shooter zit te spelen. Dat mikken gaat stroef, maar dat zal wel wennen zijn

2. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    het aim systeem is bagger maar je went wel.

om eerlijk te zijn zit het spel vol baas-achtige figuren. maar als je eenmaal het spel door hebt komt het wel goed. Als je een call van otis krijgt over iets die vast zit in een soort achtbaan ofzo in wonderland GA DAARHEEN. versla die psycho (een clown) en dan kan je daar altijd van die mini chainsaws halen. een van de beste wapens in het spel voor bazen.

3. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het aim systeem is zeker niet bagger, je kijkt altijd over zijn rechterschouder dus je kunt altijd achter iets schuilen waardoor de tegenstander jouw niet kan raken, maar jij hem wel

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is een beetje het principe van Resident Evil 4, alleen gaat het in RE4 een stuk soepeler

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat zeker stroef, maargoed daar ligt de focus van de game ook niet helemaal. Het is meer melee werk zeg maar. En ja je hebt flink wat bazen, maar als ik jou was zou ik mijn eerste 3 dagen gewoon zombie killend en verkennend doorbrengen ipv het verhaal te spelen. Want dan ben je op je 2e playthrough al een stuk hoger qua level en gaat het allemaal wat makkelijker.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is wel het gave van het spel, je kan gewoon een beetje rondhangen en zombies killen. Gewoon free roamen zoals in Grand Theft Auto, alleen dan zombies uitmoordend. Maar als je opnieuw begint houd je dus je behaalde level?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je behoud je lvl en je kleding, de rest ben je kwijt

nu nog maar een paar uur en dan komt de heli. heb wel het slechtste einde maar dat boeit me niet...heb wel de Mega Buster^_^

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee? 8)

Kijk, hier wel. Mooi!

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb hem nu officieel uitgespeeld :D

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en zijn er nog mensen die hem spelen?? ben gister begonnen met Overtime Mode en heb zelfs in de afgelopen 3 dagen 19 achievements behaald :D

12. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ehm op mijn vorige acount gespeelt had ehm uitgespeelt + de overtime daarna komt endless wat eigenlijk alleen maar saai is :cool:

En je hebt de makkelijke achievements nu wel gehaald zijn een paar achievements die echt heel pittig zijn,Transmissionarry en Saint ook is 7 day survivor echt kut aangezien je niet kunt saven.

13. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je veel achievements halen met deze game zonder dat je echt missies gaat doen..?? want heb niet echt veel zin om die bazen te verslaan whahah (lui)..:D

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    nee :)

15. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transmissionarry ga ik volgende week wss ff halen, eerst Overtime uitspelen. Heb zelf bedacht dat ik nog 8 achievements erbij wil halen

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    De helft moet lukken volgens mij hoor. :)

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb geloofijk 800 gamerscore voor DR. De overige achievements gaat teveel tijd inzitten.

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe de ass krijg je die sniper familie?
    bij mij komen ze maar niet opdagen

Edit: laat maar ze komen om 5 uur niet 4 uur :)

Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren deze game maar is uit de kast gepakt. 1 van de meest onderschatte games op de 360.

Ik ben gisteren van level 1 naar level 29 gegaan & heb die 53K kills gemaakt (Saai werk, maar wel snel levelen). Nu kan ik hopelijk de rest van de game wat makkelijker spelen.

Het rare is, ik had die 53K kills & ga terug om te saven. Kom ik daar van die psycho's tegen met groene maskers & zo'n bishop ofzo iets. Ga ik dood :mad:. Gelukkig heb ik level 29 & kan ik nu op het verhaal gaan richten.

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Geniaal spel!

Ben nu net begonnen en heb nu boel zombies die ik kapot moet maken, ga naar kinder shop en dan kan je kleren aan doen voor kinderen :+

Ik vroeg of 2 mensen mij volgde, uiteindelijk volgde ze niet meer ofzo omdat ze naar beneden moesten springen en nu zijn ze dood :eek:

Is dat trouwens erg als er iemand dood gaat?

Deel Deze Pagina