Zeitgeist - The Movie 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RoX BoX, 11 jul 2007.

1. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Zeitgeist - The Movie 2007 is een gratis film document.

De film duurt 2 uur en het gaat over het verband tussen Religion - 9/11 en de Federal Reserve Bank System.

Deze film document is van de officiële website van Zeitgeist, in het engels en bevat geen ondertiteling.

http://zeitgeistmovie.com/

Dit is de zelfde Zeitgeist film document maar dan met Nederlandse ondertiteling in Google video.

http://video.google.nl/videoplay?do...l=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Dit is de tweede film van Zeitgeist: The Movie genaamd Zeitgeist: Addendum.
    Het gaat over technologie en waar het geld vandaan komt, wie het geld beheerst en waarom het geld op den duur steeds minder waarde gaat krijgen.

http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hey, ja het leek mij wel een 'grappige' documentaire om te kijken en om te zien of het inderdaad nieuwe inzichten geeft. Toevallig van de week het eerste half uur gezien en vond het wel boeiend :)

Wel een aanrader (tot nu toe dat ik keek) voor de mensen :+

heb nog geen mening verder kunnen vormen. Deze komt natuurlijk als ik hem afgezien heb. Wat vond jij ervan?

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zeker leuk gedaan :) makes you think :p

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig, al geloof ik er zelf echt heeeeeeel weinig van. In feite zeggen ze dus dat een 'hogere' bestuursklasse van ALLE mensen op aarde (presidenten, leiders, etc.) weten dat de bijbel en andere geloven bullshit zijn en dit alleen gebruiken om hun macht te legitimeren. Tja, wel heel ver hoor, al wil ik best geloven in een verband is met bijv. bush en 9/11.

In andere woorden, het complot van de politice tegen de normale burgers ;)

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  5. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Deze documentaire duurt maar 10 minuten.
    Het is een beetje het zelfde maar dan een stuk minder uitgebreid.

Het gaat over de ID chip en wat de Noord Amerikaanse Unie, Europese Unie en de Afrikaanse Unie en uiteindelijk de Aziatische Unie wilt bereiken.

[yt]4PpMdTmVMpo[/yt]

Edit: Bullshit eruit geknipt.
    /Mod Triple post samengevoegd, gebruik volgende keer de edit-knop aub

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het toch mooi dat we in de Westerse samenleving zulke rotzooi mogen produceren.

7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    grappig dat ik deze hier tegenkom. Heb onlangs de dvd besteld voor 6,- incl verzenden. Moet hem nog steeds kijken....

9. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Je had me waarschijnlijk ook uitgelachen al had ik 15 "jaar" terug gezegt dat er in de toekomst een ID chip word uitgevonden, en dat we in Europa alleen nog met de eurobiljetten kan betalen... Dat er een soort van ID chip zou uitkomen zij ik 13 jaar terug al, terwijl ik er nog niks van wist. Maar die eurobiljetten, dat heb ik niet zien aankomen.

Maar goed, in mij vorige post was ik wel erg overdreven denk ik, dus ik neem me woorden terug en we zien wel wat de toekomst ons te wegen brengt. O-)

Oh, en Jeroentje NL nog bedankt voor de link.

Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, nee, want dat heeft er namelijk 0,0 mee te maken. Dit filmpje gebruikt verkeerde informatie om de stelling, die duidelijk al van te voren is gevormd (voordat het bewijs werd verzameld), te bewijzen. Verder was die overdreven, sentimentele martelaarsbullshit overdreven.

11. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best, ik kan het niet weten wat wel en niet waar is zoals die 9/11 bevoorbeeld. Ik wil alleen die documentaire delen met anderen meer niet.

Eén ding heb ik wel geleerd op deze aardbol..

Ook al is de meerderheid van de mensen gelovig, dat wou nog niet zeggen dat de minderheid van de bevolking ongelijk hebben...

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sterker nog, de minderheid hééft gelijk wat betreft religie ;)

En geloof is inderdaad een middel om mensen te sturen. Al vanaf het moment dat religie zich is gaan organiseren.

Moet de film nog zien trouwens.

13. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina