De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke bedankt, ik weet genoeg :)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Aangezien ik binnenkort een nieuw apparaat kan uitkiezen zit ik nu al rustig te orienteren. Dit om gehaaste beslissingen voor te zijn en achteraf niet alleen maar met een cool-ogend-maar-oh-zo-slecht-werkend-pauper ding te zitten :'-(

    Ik heb nu een SE K800i en die bevalt prima, heeft de twee jaar zonder problemen volgehouden en ben dus uitermate tevreden over dit toestel :)

    Mijn voorkeur gaat nu alleen meer uit naar een smartphone of een mda, dit omdat ik steeds meer gebruik ging maken van internet op mijn huidige telefoon en dit eigenlijk best goed te doen was. Een telefoon met internet + bellen abbo zal het dus waarschijnlijk wel worden :)

    Ik zit nu een beetje te kijken en kom uit bij meerdere toestellen:

    HTC S710 Smartphone lijkt me echt geweldig, zeker door het uitklapbaar toetsenbord wat het typen een stuk handiger maakt. Call me stupid maar een touchscreen met pen vind ik niet echt fijn typen en werken.
    Zijn grotere broertje "S730" ondersteund wel UMTS terwijl de S710 dat niet heeft, in hoeverre merk je echt snelheid verschil?
    Daarnaast heb ik dingen gelezen over driver problemen op de S730, zijn ze hier al mee bezig om dit op te lossen of wat? :eek:

    Daarnaast is de TYTN II NL ook geweldig geil, alleen daar weer hetzelfde verhaal met de drivers. Ik vraag dus of jullie ervaring hebben met het probleem dat er geen drivers op zitten en in hoeverre je gebruik 'verpest'. Ik ga er dan ook maar even van uit dat HTC met een update zal komen voor de telefoon in de toekomst..
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat niet kon vanwege de ingebouwde GPS? Heb ik nl. met de N82..
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf nu inmiddels de G600... iemand enig idee hoe je kunt zien welke software versie je hebt doormiddel van een code?

    Het is namelijk niet mogelijk om je sms-tones te veranderen... en na een firmware update wel. Hier kun je er een aantal downloaden... maar welke :confused: ;

    http://homepages.pathfinder.gr/xux99/samsung/

    En wie weet waar je zo speciale kabel kunt bestellen?

    Codes heb ik zelf al gevonden;

    *#1111# (s/w versie) = MTG600.03

    *#1234# (dev. versie) = G600ASGL1

    *#2222# (h/w versie) = 0.1
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik een GPS Bluetooth antenne.
     
  6. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Mn pa had een Samung e950 (los gekocht zonder simlock) maar vond het touchpad ding niet goed werken, maar ik vind het wel een slick ding :9 Anyway mn pa heeft een andere mobiel gekocht en ik heb zijn e950 genomen alleen doet mn telfort abbo er niet op. Als ik hem erin doe zegt hij "ongeldige SIM-kaart" maar als m'n moeder haar simkaart erin doet, doet hij het wel gewoon. Iemand een oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van simlock vrij maken ?
     
  8. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen simlock op en mijn pa´s sim en mijn ma´s sim werkt erop. Op google zie ik ook heel veel mensen die dit hebben (met andere toestellen) maar niemand kan er wat zinigs over zeggen :mad:
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Iemand enig idee waarom ik geen YouTube filmpjes meer op mijn N95 kan kijken? Eerst werkte het perfect, maar nu krijg ik elke keer een "Laden mislukt" melding.
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik 't goed begrijp dan probeer je een abbo te proppen in een prepaid toestel,geen sim-only abbo maar een abbo met een toestel erbij.
    Als dat 't geval is dan ben ik bang dat dit niet gaat lukken.
     
  11. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de telefoon simlockvrij laten maken , niet de simkaart :+
     
  12. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de samsung g600 had eerst de nokia n73 heb ik 2 februari oplaten sturen omdat de 2 toets niet meer reageerde ik heb hem 28 maart eindelijk eens kunnen ophalen de winkel ritel ( zit in zeeland en in noord-brabant) waar ik die nokia had gekocht hebben een eigen reparatie service en gaan dus zelf proberen om de telefoon te maken is voor hun om gewoon kosten te besparen nu heb ik dan eindelijk het toestel terug ik moest zolang wachten omdat moederbord in telefoon kapot was dat zeiden ze in de winkel zou 3 weken duren maar is dus niet zo nu heb ik dus die samsung g600 daar ben ik wel over te spreken vind het een mooi toestel en makkelijk te gebruiken
     
  13. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat was het! Nee, er zat dus wel een simlock op de telefoon en we hebben gewoon een nieuwe gekregen :b:
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb 2 weken geleden de Sony Ericsson k810i aangeschaft, maar weet nog niet zeker of ik er wel zo tevreden mee ben. Ik stoor me vooral aan de keypad; aan de ene kant vind ik het wel mooi en iets nieuws, en; aan de andere kant vind ik het lelijk en had ik liever de k800i gehad, die ook nog is een stuk goedkoper was. Ook heeft de k800i nagenoeg dezelfde functies.

    Mja, als je in de winkel staat en ze daar alleen de lelijke wit/zilver achtige k800i hebben, en een donkerblauwe glanzede k810i, dan is de keuze bij mij snel gemaakt. Jammer dat ik vervolgens 1 dag daarna een prachtige zwarte k800i voor maar 169,99 zag liggen. :'-(

    Terug naar de winkel zal wel niet kunnen...hij is namelijk 2 weken in gebruik en dus niet meer te verkopen als nieuw. Balen...
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nadelen aan de oudere N95's. Dus niet de 8gig versies. Aan een gewone n95 met 2 gig kaartje er in heb meer als genoeg aan.

    Zijn er op de 8 gig na nog meer verbeteringen waarvan ik moet weten?

    Verder vind ik de HTC p3300 ook gaaf apparaat. Is die aan te raden? Of heeft HTC of andere bedrijven al betere opties?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb alweer een tijdje de N82 met 8GB kaartje :)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ze nog niet tegen gekomen.

    Het is alleen jammer dat de interne GPS antenne niet werkt met TomTom.
    Maar met een Bluetooth GPS antenne gaat het navigeren met TomTom perfect.

    In mijn N95 heb ik nu een 4GB kaartje.
    Deze koste maar €24,95 bij The Phonehouse.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb nu een Sony Ericsson (K550i). Ik vind het alleen vreemd dat je alles kunt customizen, behalve de ringtone van herrinneringen uit de agenda. Dat is standaard maar een heel kort deuntje van een seconde, dat hoor ik nauwelijks. Kijk ik er nu overheen of is dat gewoon niet mogelijk in de firmware van SE?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn SE K800i is overleden, maar ik wil wel weer een nieuwe camera phone .. welke raden jullie aan? de K850i of de LG Viewity ... welke maakt betere foto's?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina