Ohw ja hoor op msn bijvoorbeeld tegen iemand ingaan is altijd leuk. Ofniet Cookie? Ik weet nog wel een aantal Real Madrid fans die opeens voor Real zijn omdat er Nederlanders voetballen, maar goed daar wil ik het niet eens over hebben. En ja het is nou zo dat Real beter presteerd dan Barca in de competitie, en dat zie je meteen weer terug in het aantal fans. Een aantal jaar geleden was de meerderheid hier voor Barcelona.
Ja geweldig Ik heb altijd al Ajax op nummer 1 gehad en daarna Barca en Liverpool. 3 totaal verschillende clubs maar zo lang als ik me kan herrineren heb ik al aan hun kant gestaan. Barca kwam gisteren een aantal keren goed weg maar thuis kunnen ze het hopelijk nog even mooi afmaken. Ik ga hier eigenlijk wel van uit. Als je dan op msn een mafketel hebt die voor arsenal en madrid is levert dit soms wel eens discussies op
Ik ben altijd voor teams waar Nederlanders in voetballen. Als er maar liefst 4 in zitten waarvan 1 ajacied ja dan ben ik er zeker wel voor. Blijkbaar mag dat niet.
Ik ben alleen fan van Feyenoord. Maar ik heb wel voorkeuren bij buitenlandse teams, daar is niks mis mee vind ik.
Jij was pas met Feyenoord-NAC voor de kakkies. Maar ik doel er meer op dat ze daarvoor fan van Barcelona waren en nou opeens van Real. Iets wat dus totaal niet kan.
ik denk dat je dat veel te zwaar opvat. misschien denken ze van: he barcelona speelt leuk voetbal, vind ik een leuke club, hoop dat ze volgende keer weer winnen. of: he real madrid speelt leuk voetbal, vind ik een leuke club, hoop dat ze volgende keer weer winnen. Jij komt uit spanje, daar geldt dezelfde cultuur als hier met ajax en spanje, dus zal je dat veel meer aantrekken. Ik geef niet zo veel om buitenlands voetbal, ik ben altijd voor de ploeg die het leukst voetbalt of waar ik me het meest mee verbonden voel.
Leuk dat je de antwoorden er onder hebt laten staan Had dan even boven de spoiler gezet dat je in de spoiler alle antwoorden gaf.
Ja, is wel zo. Ik dacht er niet echt bij na toen ik op die spoiler klikte. Was meer frustratie dat ik zo dom was om er op te klikken. Maargoed:
Telegraaf vertrouw ik niet. Zou wel topnieuws zijn! Laat hem ook maar opbokken naar AZ_0/ En Jaakke erachter aan.
Beetje research verteld dat het ongeveer 2 tot 3 weken duurt tot een zweepslag enigszins weer hersteld is, en dan nog een week tot er echt weer intensief gesport kan worden. Met hulp van een fysiotherapeut kan dit een paar dagen ingekort worden volgens mij.. Dus \o/ Jammer voor hem, maar wie weet goed voor ons
Er staat ergens op internet dat hij er mogelijk zondag al weer bij kan zijn en dat het dus wel mee valt met zijn blessure...Maar wie weet, ik hoop iig dat hij zondag weer paraat staat.
Zondag waarschijnlijk niet erbij maar donderdag alweer wel. Edit: Ik kwam net op een rare manier bij 't Wereldje van 1 maart 2005 en toen kwam ik deze opmerking tegen: Co Adriaanse na de verloren wedstrijd tegen FC Twente: 'In de eerste helft heb ik het beste spel van AZ dit seizoen gezien.' Hoeveel tegendoelpunten zouden ze dan wel niet krijgen als de het slechtste spel speelden van het seizoen? Matthijs Matser Zie de naam eronder, is dat niet Mtthz?