AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij het daarmee kan redden scheelt het je een hoop geld. Dat lijkt mij een logische beredenering. Ik moet 17 april op. Ben benieuwd, voel me in de auto zeker en het lukt allemaal prima, ben toe aan het examen maar heb toch een gevoel dat ik het niet haal in mijn maag :).
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Omdat Talander mij 20 lessen aanraadde? Ben een idioot als ik dan 32 lessen neem? :+ 8)

    Morgen 2,5 uur lessen. Rijd vanaf Alkmaar naar Amsterdam. Zou dan betekenen dat ik na deze rit er 15 uur van de 20 op heb zitten :)
    Heb er zin in! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  3. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    20 uur is wel heel kort om je rijbewijs te halen. Maar wel relax als het je lukt. :)
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als midas-vb, vind ik ook best kort. heb je al eerder in auto's gereden of ben je gewoon een natuurtalent? :+
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    En toen was het zo ver!

    Eerste rijles zit er op!

    Heb voor mijn gevoel al echt ongelofelijk veel gedaan. Begon met enkel sturen. Toen kwam het gas erbij, niet heel veel later ook de koppeling. Heb al 10.00 rotondes gehad (Tsja, dat heb je in het Westland), wegrijden geoefend.... En heb zelfs al 130 gereden op de snelweg! 8)
    Onwijs coole instructrice. Kletst lekker weg, maar geeft ook goed uitleg. Bij elk kruispunt herhaalt schetst ze snel de verkeerssituatie. (Voorrangsregels enz.)
    Het ging eigenlijk super goed. Ik had de koppeling vrij snel onder de knie!


    Kan niet wachten tot les 2!

    [​IMG]
    *Slik* Wat is dat ding groot

    [​IMG]
    Errr, waar start ik hem? :+

    [​IMG]


    [​IMG]
    Sturen was even wennen 8)!
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat ook maar eens beginnen aan het gebeuren. Wat is aan te raden kwa lessen? Ik heb tijd zat dus is een spoedcursus dan niet het makkelijkst?
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Spoedcursus heeft een erg laag slagingspercentage. Ik heb in totaal 17 lessen van 100 minuten gehad, iets minder dan 3 maanden met het totaal bezig geweest.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ken je Niels Weel? Heeft ook op het Jan Arentsz gezeten. Bij die gast zit ik nu alweer op dezelfde opleiding, en die heeft dus bij Elite gezeten. Hij zegt ook dat hij maar 16 lessen nodig had. Is wel erg weinig natuurlijk, maar niet onmogelijk. Maar ik zal eens kijken naar Talander.
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lesauto komt om 13.00 uur hier hopelijk voor het laatst.Ik heb om 14.00 uur examen, ben nu al wel een beetje gespannen :eek:

    Ik laat straks nog wat van me horen hoe het ging. Of het echt de laatste keer was dat hij voor mijn deur stond :cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik 10 jaar geleden moest afrijden had ik ook nog een uurtje les, alles ging dat uur fout!

    Maar een slechte generale is een goede finale.

    Ben gewoon in 1 keer geslaagd, heel veel succes!
     
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor het was de laatste keer :cool: Rijbewijs binnen \o/
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gefeliciteerd! Deed ik dat ook maar =(
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd met halen van je rijbewijs
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi man, al aangevraagd?

    Bij mij lag ie er al na 3 dagen, kijken of hij er eerder is dan de 5 werkdagen die ze aangeven is dus wel de moeite waard.
     
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen bedankt :) ja, ben net bij de gemeente geweest, waarschijnlijk was hij er dinsdag al :)

    Jingga, wanneer moet jij weer op ?
    gewoon beetje overdreven spiegels kijken en dom lullen dan kom je er wel.
    ( bij mij tenminste, ik had ee nzak van een vent naast me. Volgens mij moest hij al lang met pension =( )
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha, dat is het mooie, spiegels kijken heeft ze niks over gezegd en dat ging volgens mij ook echt goed. Beetje jammer alleen dat ik dr rest fout deed (inschatten van de situatie enz) :+ Heb net weer een rijles afgesproken en dan waarschijnlijk meteen weer examenaanvraag doen. Mijn instructeur zegt net aan de telefoon dat heel april waarsch al vol zit, dus het wordt dan pas in mei
     
  17. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus kan pas eind mei. En dat is 2 weken geleden aangevraagd. Ik begreep van haar dat het komt door de grote drukte en de organisatie bij het bureau dat dat regelt op het moment.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen heb ik mijn theorie examen. wish me luck :9
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat zal wel komen door de nieuwe regels die er binnenkort komen of er nu net zijn, denk ik.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    die zijn er nu, maar daardoor was het voor 1 april juist zo druk. Het verschilt ook erg per rijschool trouwens, of je eigen instructeur het in zijn planning kan passen of dat het in de planning van de rijschool kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina