MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    of binnenkort kwam die al, of in de zomer dus dat is nogal een twijfel geval....je kunt hem al importeren...Ik heb de zune nu ook en bevalt me prima! En tja de Iphone is een combi van mp3 en mobiel dat is wel weer beter natuurlijk...

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is er gebeurd?

Niet gebruiksvriendelijk? :eek: Ik vind het super gemakkelijk werken. Maar hiervoor had ik een Samsung YH-J70 (Hard disk speler) en dat was pas echt ellende. Dus misschien ben ik wat minder kritisch.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hij gaat niet meer aan, de aan/uit knop heeft altijd al moeilijk gedaan. Sinds ik 'm had moest ik wel eens 10x proberen voordat die ook echt aan gaat..O-)

Accu is niet kapot, want als ik m in de usb stop van de computer springt die gewoon aan.

Ach ja, zo erg is het niet :) Wel een mooie gelegenheid om een Zune aan te schaffen, ik ben alleen niet zo fan van dingen kopen via marktplaats e.d. =(

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik eerst ook niet, maargoed heb er toch wel een voor 150 euro vandaan in nieuwe staat (doos, software alles erbij) vandaan. Deze lente komt de Zune trouwens als het allemaal mee zit in de winkel te liggen wel de 30gb versie, de 80gb moeten we nog even op wachten.

5. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar? \o/ Eindelijk mensen om wireless mee te syncen! :D

(En een mogelijkheid om een dock te vinden hoop ik )

Ik had mijn 30gb Zune trouwens voor 100 inc verzendkosten uit Amerika. (Leve eBay!)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oh dat is goed nieuws, is er al een datum bekend? Of zijn het gewoon geruchten...

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is wat Robbie Bach zei over de Zune en Europa.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Hoe zit t eigenlijk met de iPod Touch? Is dat een beetje een leip dingetje of niet? En is ie niet goedkoper ergens dan 290 euro? :+

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    eBay of de Zwarte markt zal je vast wel een goedkope vinden..
    Of bij je plaatselijke Sjon. :cool:

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net terug van mn trip to the USA / Canada en heb (op het laatste nippertje) een 80 gig Zune op de kop kunnen tikken.
    Het vreemde was dat hij nergens te vinden was (in Seattle niet eens bij de Best Buy.... :mad: )
    Gelukkig tijdens de overstap op Houston airport in een klein winkeltje lagen ze :thumbs:

Super leuk ding en voor de mensen die een leuke MP3 speler (of eigenlijk meer een portable media speler!!) zoeken. Importeren is het zeker waard (op tweakers.net is er veel over te vinden).

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Welcome to the club! :thumbs:

Zune is gewoon een vette gadget, en een hele fijne mp3/video speler. Ik kijk regelmatig onder een lange trein reis gewoon een filmpje ben er na de maanden dat ik hem nu heb nog steeds gek op!

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk een mp3/mp4 speler met Bluetooth.
    Gewoon nummers met elkaar uitwisselen zonder dat er echt usb o.i.d. bij komt kijken.
    Weet iemand een aantal van zulke mp3/mp4 spelers?

Alvast Bedankt

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn er nog niet zo heel veel met Bluetooth, maar het begint eindelijk een beetje van de grond te komen en er zijn wel wat nieuwe modellen van Samsung die dit ondersteunen. Misschien zit hier wat voor je tussen:
    Samsung T10
    Samsung P2
    Samsung S5

14. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik heb net even een Ipod game gekocht, Zuma, via iTunes en bij het synchroniseren ervan krijg ik een bericht:

'De game Zuma is niet naar de iPod gekopieerd, omdat u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer'.

Zou iemand mij kunnen helpen?=(

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bezit nu een IPod mini en het wordt echt tijd voor een nieuwe. Zo'n IPod touch lijkt me wel een lijp dingetje, maar is die het waard? Of kan ik beter die IPod classic nemen? Video's is geen must voor mij, meer een leuke extra. 16gb aan muziek vind ik genoeg, dus komt de touch wel erg in de buurt.

Wifi op de touch vind ik ook wel handig, of werkt dit niet lekker?

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Was vandaag op iBood de ipod touch 16gb v2 met wifi voor €289,95.

Uiteraard al weer uitverkocht :9

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zune kan dit jaar nog wel eens een nieuwe Firmware update krijgen, met een hele unieke (lees: nieuwe) manier van het maken van een playlist.

"With thousands of songs stored in our portable devices, such as smart phones and Zunes, selecting songs to hear has become a challenge. Music steering helps us explore and enjoy our personal song collection in a new way."

http://research.microsoft.com/aboutmsr/techfest/videos/video_f.aspx

Ben benieuwd wanneer ze dit in een update gaan stoppen, daarnaast zal het menu ook weer geupdate worden nice! :thumbs:

Ow en games op de Zune!
    [yt]GiXfPfx94lM[/yt]
    [yt]3Tb4RLT83wc[/yt]

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  18. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ikheb net een Zune 80GB gekocht op ebay maar ik vraag me af of de touchpad niet snel kapot gaat? ik heb nogal negatieve ervaringen gehad in het verleden met touchspads die op een maand of 3 kapot waren, iemand die hier iets meer over weet?

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb de Zune 30GB, en heeft dezelfde touchpad, en ik heb hem al een aardige tijd nog geen enkel probleem gehad. Ik denk eerder dat mensen snel problemen krijgen met touchscreen dan touchpad. Denk dat je er niet echt bang van hoeft te zijn dat die kapot gaat, ik zou alleen wel zorgen voor een goed beschermhoesje.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Werk al >5 jaar met Touchscreens maar heb nog NOOIT geen problemen mee gehad.
    Mijn Compaq Ipaq gebruikte ik bij 24/7 zonder ook maar 1 probleem.

Ik koop voor een aparaat met touchscreen altijd meteen 2 dingen.
    1. Stevige case.
    2. Screenprotector.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina