1. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, hij is wel degelijk representatief voor het Nederlandse volk. Misschien niet voor het gehele volk maar iniedergeval voor een gedeelte. Anders krijg je echt geen 570.000 stemmen. ;) Het feit dat de PVV in haar eerste verkiezing al 9 zetels krijgt vind ik niet bepaald gering.

Ik had idd ook vernomen dat hij juist met 1 zetel was gestegen. Aan peilingen hecht ik persoonlijk vrij weinig waarde. =(

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  2. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm… Ik heb hierboven al eerder gezegd dat er een verschil is en moet zijn tussen terreur en mensen die de Islam in het algemeen aanhangen… Terreur wordt maar al te gemakkelijk en soms bijna ongemerkt gekoppeld aan het woord “Islam” en dat is volledig onterecht… Het is gevaarlijk om een dergelijke denkfout te maken, maar het is ook zo gemakkelijk om alles maar over de kling te halen van de zogenaamde Westerse superioriteit… Het is maar zeer de vraag of het Westen superieur is, onze samenleving vertoont ook scheuren, zoals de steeds verder gaande decadentie…

Ook christenen gebruikten religie maar al te gretig om hun geweldsdaden te vergoelijken, dat is al herhaaldelijk betoogd, maar het is waar… Om terroristen te scheiden van de Islam zou je eigenlijk van Al-Qaeda-terroristen moeten spreken, zoals F.F. Omta in de krant Trouw ooit beweerde… Het is in ieder geval minder stigmatiserend voor de Islam als geheel als je steeds van “Al-Qaeda-terreur” spreekt… Want stigmatisering van de vermeende "tegenpartij" door middel van wij-versus-zij roept snel conflicten op, iets wat hier in Nederland ook kan gebeuren… Het is een kwestie van beeldvorming en daar begint eigenlijk alles mee…

Er kan steeds meer polarisatie optreden tussen de Westerse cultuur en de Islam, hetgeen met name ook gevoed wordt door de opruiende taal en Fitna film van meneertje Wilders… Elke religie heeft namelijk recht op cultivering en de poging om zichzelf te beschaven… Wilders probeert met alle macht om de Islam als geheel en zelfs specifiek het heilige boek de Koran te besmeuren door alles op één hoop te gooien… Hij vindt dat de Koran aanzet tot haat, terwijl de bijbel (en vooral het oude testament) ongeveer verhalen bevat van eenzelfde strekking of nog erger… En de Westerse cultuur is gebaseerd op de bijbel en het christendom... Eigenlijk is Wilders bezig om behoorlijk hard tegen de heilige huisjes van de Islam aan te schoppen, ik ben er van overtuigd dat hij dat ongenuanceerd doet en vermanend wijst naar alles wat maar enigszins riekt naar “buitenlander” en Islam…

Het is zeer de vraag of het terecht is om een godsdienst op deze wijze te vernederen… Je vraagt feitelijk om moeilijkheden… Want het de grond in trappen van het Islamitische geloof betekent dat je respectloos bent en omdat het om een minderheid gaat hier in Nederland loop je de kans dat steeds meer mensen met een Islamitisch geloof zich in een slachtofferrol gaan nestelen, met als gevolg mogelijk nog meer (onnodig) geweld… En daarmee is de cirkel bijna rond, want als bepaalde moslims vanuit een dergelijke klemsituatie geweld zouden gaan plegen, voelt de Nederlandse overheid zich geroepen om daartegen op te treden, omdat de openbare orde niet mag worden verstoord… En daarmee sluit de cirkel van de polarisatie zich hermetisch, want in dat geval voelen de racisten zich natuurlijk gesteund en gaat men zeggen: “Zie je wel dat Wilders gelijk had!”, terwijl men zelf de agressie min of meer heeft opgeroepen door de Islam als geloof te kleineren onder een minderheid aan allochtonen hier in Nederland…

In het verleden zijn al talloze voorbeelden zichtbaar van een dergelijke polarisatie, met name via het fascisme, stalinistische communisme en ga zo maar door… Mensen zoeken een rechtvaardiging voor alles, dat is eigenlijk bijna wetmatig of zelfs dwangmatig… Misschien kan het vrij arrogante Westen de hand ook eens in eigen boezem steken, het Midden-Oosten is nog immer een brandhaard en de tegenstellingen blijven daar maar de kop opsteken… We falen tot nu toe om daar ook maar iets aan te veranderen… Het is dus zaak om polarisatie te voorkomen en mensen in hun waarde te laten… Maar blijkbaar is dat nogal moeilijk of zo… Het is mijns inziens niet terecht en zelfs hypocriet om de Islam ongenuanceerd te koppelen aan daden van een aantal extremistische terroristen… Je moet in je hersenen het één van het ander scheiden, want het is niet zo dat de hele Islam agressief en meedogenloos is… Deze mensen willen net als wij vrede… Door de Islam als religie steeds maar te koppelen aan het terroristische extremisme creëer je juist die op angst gebaseerde polarisatie die ik hierboven heb beschreven… :D

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een deel ervan, dus hij is niet representatief voor het Nederlandse volk (wat toch in jouw woorden toch min of meer gepresenteerd wordt als een geheel omdat je het lidwoord 'het' gebruikt) zoals jij suggereert. Dan kan ik ook zeggen: de extremistische moslims zijn representatief voor de moslimbevolking. Misschien niet 100%. Volgens jouw logica is hier niks tegen in te brengen aangezien het aandeel van extremistische moslims in deze laatstgenoemde groep nog hoger ligt dan het percentage Nederlanders dat voor Wilders heeft gestemd. Zo lust ik er nog wel een paar.

Je zegt eerst dat extremistische moslims aanslagen plegen terwijl 93% van de moslims dit afkeurt, waaruit je concludeert dat extremistische moslims niet representatief zijn voor moslims in het algemeen. Vervolgens presenteer je het als een feit dat een partij die momenteel 6% van de zetels in de Tweede Kamer heeft representatief is voor het Nederlandse volk, terwijl 94% van dit naar verluidt zelfde volk geheel toevallig op een andere partij heeft gestemd. Buig je logica eens recht.

Over het algemeen, ja. Maar in de peilingen is hij na het uitkomen van de film met ongeveer 3 zetels gezakt, waaruit we concluderen dat zijn film niet echt op prijs wordt gesteld.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zozo, de meerderheid heeft de film ook volgens jou niet gezien,maar toch hel en verdoemenis over een land schreeuwen omwille de actie van één man en dat voor iets wat allemaal al in het dagelijks nieuws te zien geweest is...
    Zo geef je zelf toe dat de macht van de imaams over hun volgelingen overdonderend is aangezien die als schaapjes braaf opvolgen wat hun imaams hun wijsmaken in de moskee....

Zozo voor jou blijkt wilders gewoon representatief voor de nederlandse bevolking..Zijn stemmenaantal gezien de nederlandse bevolking in totaal komt op zo'n kleine 3 a 4 % ruwweg geschat....Daarentegen vindt je de 7 % moslims met extremistische inslag op de wereld ondanks alles niet representatief aangezien 93% brave moslims zijn.Het zelfde kun je van de nederlandse bevolking zeggen mijn beste,ondanks Wilders populariteit blijkt maar lieft bijna 97% van de nederlandse bevolking uit brave nederlanders te bestaan...Wij in het westen moeten alles maar blijven nuanceren tot in het oneindige ,om de moslimgelovigen niet tegen de schenen te stampen.Maar wij moeten wel kunnen aanvaarden dat die hele moslimgemeenschap zélf zo pretentieus is om het hele westen op één hoopje te gooien...

En dan jullie steeds terugkerend excuus ,nou ja zowel in belgie als nederland hullen jullie je graag in een slachtofferrol...Jullie kunnen nog niet aanvaarden dat er wel degelijk een groot probleem qua extremisme in jullie geloof heerst,en telkens komen jullie met die allang achterhaalde dooddoener.

Hoe komt het denk jij dat Wilders met zijn thema zo populair wordt,inderdaad het betekend dat de multiculturele samenleving een fiasco dreigt te worden,en het is dank zij het toenemende criminaliteit en geweldsdelicten waarin allochtonen méér dan hun aandeel in hebben dat wilders zo populair is geworden...
    Dus de allochtone gemeenschap oogst in nederland wat ze eerder gezaaid hebben.

Voor de christenen ook niet mijn beste,of zie jij persoonlijk maar één groep gelovigen rondlopen....|:-|:-|:-

Zozo,de actie van wilders is een éénmansactie,nog altijd niet begrepen...
    Waar halen ze dan ginds verdomme het gore lef vandaan om in één keer een héél land te demoniseren,over één kam scheren gesproken dus,blijkbaar is dit voorrecht alléén voor de moslims gegeven die gezegend zijn dank zij hun enge tunnelvisie wat hun geloof betreft en die erbovenop nog over een stelletje lange tenen en korte lontjes beschikken...
    En ik scheer niets over één kam mijn beste,daar ben ik niet gelovig genoeg voor om datgene achterna te hollen wat mij is voorgekauwd in kerk of moskee,ik stel die 7% extremistische moslims niet als voorbeeld voor de hele islam in tegenstelling tot jou ,die de heer wilders met zijn paar procent stempotentieel wel als representatief voor héél nederland beschouwt|:-|:-|:-......

Edit: dit linkje wil ik je niet onthouden,lees maar eens door...en trek je conclusie maar

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...Nederlanders-wil-herinvoering-doodstraf.dhtml

Het bewijst maar weer eens dat de multiculturele samenleving een groot fiasco wordt...anders zouden zoveel nederlanders niet voor de doodstraf zijn....

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  5. Shinobi of the Wind

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat ik dit totaal verkeerd heb geformuleerd (o.a. door gebruik te maken van het lidwoord het ) waardoor deze misverstand is ontstaan. Geert Wilders is inderdaad representatief voor een deel van het Nederlandse volk, niet voor alle Nederlanders. Net zoals bepaalde Fundementalistische groeperingen niet representatief zijn voor alle Moslims. \o/

Nu je het zo formuleerd zie ik ook dat je grotendeels gelijk hebt. Het probleem is hem juist dat zowel de fundementalistische groeperingen als Geert Wilders (en achterban/soortgelijken) de tegenpartij bestempeld/over één kam scheert. Dit zien we met de boycotts/vlagverbrandingen alsmede met de Koranfilm. |:-

Dat zou best kunnen, heb je ook een bron? :confused:

Op de post van Svennies zal ik morgen ingaan. ff pitten :)

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is ook wel erg krom om te wachten tot erg in de wereld ongeregeldheden zijn na de film en dan te zeggen 'zie je wel, ik had gelijk!' Wilders probeert een zeer gecompliceerd probleem te simplificeren met ondoordachte statements en nul gevoel voor oplossingen, en puur al omdat hij het verkeerde eind heeft zal ik al nooit op hem stemmen. Het doet me ook een beetje verdriet om te zien hoe zijn collega's van de PVV, die op andere vlakken politiek bedrijven, toch altijd alle problematiek weer terug weten te leiden naar allochtonen. Volgens mij heb ik Fleur Agema zelfs eens horen zeggen, als conclusie van één of andere waanredenering, dat de allochtonen eigenlijk de oorzaak van het fileprobleem zijn. En dit geldt voor praktisch voor alle 9 PVV leden in de Tweede Kamer. Centrum Democraten anyone?

Ik denk alleen dat de betiteling 'fundamentalistische groepering' niet op de PVV toe is te passen, maar goed.

Nee, bijna alles wat ik opvang in de media hoor ik van de radio, alsook in dit geval waarin ik het op BNR Nieuwsradio een paar keer voorbij hoorde komen, dus het wordt nogal moeilijk om dat te gaan achterhalen. Het was volgens mij geen Maurice de Hond peiling met een standaarddeviatie van 34 zetels.

7. Shinobi of the Wind

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, gelukkig is dat maar een klein percentage van alle Moslims bij wie dit het geval is. Zowiezo zijn de Moslims die echt regelmatig naar de Moskee gaan (en dus in contact komen met Imaams) de ietwat strenger gelovigen (meestal ouderen - maar niet per definitie fundementalisten, de overgroote meerderheid van de Imaams is namelijk niet fundementalistich/extremistisch ingesteld).

De Fundementalistiche/extremistische/hersenspoelende Imaams zijn jammergenoeg toch aanwezig op deze aardbodem. Deze misbruik van de religie komt vaker voor, o.a. ook in het chrstendom.

Zie hier boven m'n beste, Ik had het verkeerd geformuleerd. Het is inderdaad hetzelfde. :)

Hoe het komt dat Wilders zo populair is? Kortzichtigheid van een deel (:+) van ons volk. Die man heeft totaal geen inhoudelijke politieke bijdrage, schreeuwt om aandacht en scheert een mensen regelmatig over één kam. Als men zich een beetje in het probleem zou verdiepen (de cultuurverschil tussen oost en west) zou men inzien dat Wilders absoluut niet goed bezig is. Ik vind hem dan ook net zo erg als die fundementalisten. |:-|:-|:-

Huh? Ik zeg dat jouw beschuldigging absoluut niet opgaat voor de alle Moslims. Ik heb totaal niets gezegd over Christenen. Het laatste wat je moet doen is woorden in mijn mond leggen mijn beste. |:-|:-|:-

Je valt in de herhaling mijn beste. De fundementalisten daar ginds gooien het westen op één hoop, terwijl mensen als Wilders & Co de Moslims op één hoop gooien. Dit is fout en irritant, maar gelukkig gebeurt dit niet door alle Moslims en Nederlanders/westerse mensen. Tevreden? \o/

Jij scheert niets over één kam? grapje zeker? :lol:

Dit bewijst het tegendeel. Waar haal jij het gore lef vandaan om te concluderen dat die hele Moslimsgemeenschap het westen op één hoopje gooit. Bullshit. Met deze uitspraak ben jij juist degene die de hele Moslimgemeenschap op één hoopje gooit. |:-|:-|:-

Weer zo'n ronduit bizarre uitspraak. Ik (+famillie/vrienden/omgeving + 93% van alle Moslims) ben echt wel intelligent genoeg om te beseffen dat er mensen zijn (die zeggen dat ze ons geloof aanhangen) die een obstakel/groot probleem vormen voor de wereldvrede. Hier ben ik niet trots op, ik schaam me voor deze mensen. En we hullen ons al helemaal niet in een slachtofferrol, niets meer of minder dan de reinste onzin. Wederom scheer je 20% van de wereldbevolking over één kam. |:-|:-|:-

Wat heb jij toch een rare manier van conclusietrekken. Er staat dat 42% van de Nederlanders de doodstraf wil en jij concludeerd dat dat komt door de multiculturelen/allochtonen? Daar is absoluut geen aanleiding voor. Voor het zelfde geldt zouden de multiculturelen/allochtonen ook voor de doodstraf kunnen zijn, aangezien de poll gaat over nederlanders in het algemeen (zeg het ff als ik je conclusie niet verkeerd heb geinterpreteerd). :confused:

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat weet ik ook mijn beste,het is die minderheid die mij zorgen baart en voor zover ik wéét zijn er hier in belgie in de hoofdstad brussel enkele van die radicale imaams actief.
    Sterker nog,men weet wie het zijn,maar de wet verbiedt momenteel om in te grijpen zolang er nog niets gebeurd is.Het erge is dan de jongeren die hier geboren zijn zich nog het meest laten meeslepen in dat radicale gedachtengoed...Dit is tenminste mijn bron die betrokken is bij staatsveiligheid,overigens een zéér goede kennis van mij, mij heeft meegedeeld...Hij zegt dat het brusselse gewest,één grote bom is wat deze kwestie betreft,en eentje die elk moment kan ontploffen

Dat klopt mijn beste,doch wat het christelijk misbruik van religie betreft en de daarbij behorende gruweldaden zijn echter momenteel in de geschiedenis terug te vinden.Wij praten hier over het heden,en daar is het extremistisch moslimfundamentalisme dat de grootste agressie tegenover andersgelovigen tentoonspreidt...

Dat Wilders zo populair wordt, tja mijn beste,tekent misschien het beste voor het failliet van de multiculturele maatschappij...
    Als je de criminaliteitscijfers bekijkt die jaar na jaar de hoogte ingaan zal je zien waarom de nederlanders steeds meer kiezen voor een schreeuwertje zoals wilders,die durft te zeggen wat zij denken...
    In die optiek moet je mijn link over de nederlanders en de doodstraf bekijken..
    Ze hebben er genoeg van dat de gewelddelicten alsmaar stijgen en het deel allochtonen die daarvoor mede verantwoordelijk zijn alsmaar toeneemt,en de uitgesproken straffen hier hoe langer hoe lachwekkender worden...

Zoiets als het bericht hieronder mijn beste....Of is dat ook niet duidelijk genoeg voor jou....:):

Waar wachten jullie nederlandse moslims dan op om hier zelf een betoging te organiseren waarin jullie zich afzetten tegen het steeds toenemend moslimfundamentalisme....Van een eventuele boycot tegen nederland zijn jullie net zo goed zelf het slachtoffer...Dan zou de autochtone bevolking alvast méér begrip en respect voor jullie situatie opbrengen en maai je meteen het gras onder wilders zijn voeten weg...

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wilders is gewoon een gevaarlijke man!

Het enige dat hij doet is net zolang om zich heen slaan en schoppen, bevolkingsgroepen kwetsen en liegen.

Om dan, als de vlam in de pan slaat te kunnen zeggen "Ik heb jullie gewaarschuwd".
    Maar als je zolang schopt en slaat dan staat er vanzelf iemand op die het recht in eigen hand neemt, en op dat moment is hij verantwoordelijk voor zijn eigen daden!

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is bekend geworden dat Wilders niet vervolgd wordt vanwege zijn uitspraken. Wel loopt er iets vanwege die verwisseling van Mohammed B's foto met zo'n rapper. In ieder geval: blijkbaar mag het wat Wilders zegt. Daarnaast mag je ook niet vergeten dat die meeste mensen die wel toehappen, behalve dom ook nog eens opvliegerig zijn. De meesten pikken namelijk 0.0 als 't aankomt op kritiek op hun godsdienst.

Je mag best kritiek leveren, en zelfs afbranden verbaal gezien.. zolang je achteraf niet wordt bestraft. Dit betekent dat het goedgekeurd is. Accepteer nou eens dat iemand veel mag zeggen in Nederland. Dat doen veel mensen namelijk niet, waaronder dus een aantal moslims, die erg boos worden.

Daarnaast: Wilders is al zo lang bezig dat er genoeg mensen (en gekken) zijn die hem dood willen hebben, nu stoppen heeft alláng geen zin meer. Dus gaat hij door. Logisch? Jazeker. Verstandig? Niet bepaald, maar vroeg of laat wordt hij toch vermoord. Ben zeer benieuwd hoe dit afloopt.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dus...ik sta deze morgen rond half 8 op, check het nieuws, en zie honderden uitbundende moslims rellen en schreeuwen dat Nederland moet boeten samen met Denemarken. Leuke binnenkomer.

Anyway, ik denk echt dat die moslims ze niet allemaal op 'n rijtje hebben. Die gasten zijn zo ziek in het hoofd als je die tv beelden mag geloven. Bij elk klein opstootje over hun geloof, steken ze je nationale vlag in de fik en trekken ze de bandana strak over die geschoren kop heen om je maar te bedreigen met de dood.

Ik ben vrijwel altijd neutraal geweest, maar heb het nu wel een beetje gehad met die idioten. Als 1 politicus een "film" maakt die alleen bestaat uit gemonteerde stukjes geschiedenis van acties die al ZIJN VOORGEKOMEN en zijn uitgevoerd door de moslims zelf, als gevolg heeft dat producten uit Nederland worden geboycot en tientallen demonstraties worden georganiseerd, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Sorry hoor, maar ik heb nog nooit een ander geloof dan de islam zulke belachelijke acties zien uitvoeren. En nee, ik scheer niet een hele religie over 1 kam met dit verhaaltje. Moslims zijn nu eenmaal een beetje "anders" in het hoofd, en da's een feit.

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al snap ik wat je bedoeld, ben ik het er in grote lijnen mee eens.. als je dit in de politiek zegt word je dus afgemaakt en voor rascist uitgemaakt. Je mag absoluut geen kritiek leveren op moslims, want dan is het foute boel.

Ben blij dat Wilders zijn film heeft gemaakt, want nu ik hem zonet heb teruggekeken, kan ik niet anders dan concluderen dat het allemaal heel erg meeviel. Dan nog zitten vele moslimlanden te zeuren over van alles en nog wat. Oh je hoeft die film niet te kijken, zeur dan ook niet. Vrijheid van meningsuiting heet dat, je woont ook niet in ons land dus je hoeft het er ook zeker niet mee eens te zijn. Laat het gewoon varen dan.. alsof wij het met alles eens zijn wat er over ons gezegd wordt etc. Niet zo druk maken dus.

Overigens, MM90, de beelden die wij zien op het nieuws zijn zwaar gekleurd. Het zijn vaak maar een paar debielen die voor een camera gedrukt worden om ons het beeld te geven dat hun hele natie tegen Wilders is. De media is wat dat betreft zo onbetrouwbaar als wat, alleen al omdat 95% wss niet eens weet waar de film over gaat. Elkaar opjutten heet dat.. ben trouwesn ook benieuwd hoe ze de film hebben vertaald, zal me niks verbazen dat ze er nog een schepje bovenop hebben gedaan.

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je haat zaait, zal je ook haat oogsten!

Op een gegeven moment zal er 1 iemand opstaan die labiel genoeg om een moord te plegen, als je maar lang genoeg blijft sarren slaat er vanzelf iemand door.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat klopt mijn beste, maar bedenk dan ook maar dat dit voor de beide kanten betreft en niet voor wilders alleen..

Nou maar wéér een linkje....
    Over een schoolbezoekje aan een amsterdamse moskee.....

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...rzitter-moskee-Ongelovigen-zijn-honden-.dhtml

Zozo, mogen de christenen nu dan ook arabische vlaggen gaan verbranden en poppen die imaams voorstellen gaan onthoofden...
    Of doen wij maar zoals gewoonlijk,eens meewarig met het hoofd nee schudden en bedenken dat deze meneer vergeet dat hij zonder die ongelovige honden nu nog altijd in de woestijn zou rondspringen op jacht naar zandvlooien....

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik las het net ook als zo'n voorzitter van een moskee al zulke extremistische gedachtes heeft dan wil ik niet weten wat de bezoekers van die moskee eraan over houden. Maargoed dit moeten we natuurlijk gewoon als zoete koek slikken, want tja we zijn ook honden en we moeten ook dood want hun Allah is almighty. En als je daar maar wat over zegt kan je dood, nee moet je dood. Daarnaast is er nog niet zolang hele ophef over The Passion geweest, maar die film heeft wel de bios gehaalt terwijl Ghristenen dat liever niet wilden, maargoed wij ongelovige werden niet dood verklaart... raar... en de film heeft records gebroken!

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, ik las het vanmorgen ook in de krant. Serieus joh, ik stelde al voor op een paar spandoeken te maken en te protesteren voor de betreffende moskee. Want zo houd je je aan de islamitische voorwaarden, nietwaar?

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die Salah Edin is ook een complete mongool. Hij wil rectificatie (oké), hij wil excuses voor het gebruik van zijn foto (nou, vooruit), maar hij wil ook een schadevergoeding van weet ik hoeveel euro's 8) Gisteren las ik op teletekst dat hij € 25.000 wil en dat is slechts een voorschot. :emo::emo: WTF?! Wat denkt die malloot wel niet?! If anything moet hij imo blij zijn met de gratis publiciteit. Veel meer mensen weten nu wie rappert is dankzij Wilders. De man zou Wilders moeten betalen! 8)

ff serieus, denkt hij dat we in Amerika zitten ofzo?

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De reppert genaamd Salah Edin wilde zelf op Mohammed Bouyeri lijken, en nu gaat hij janken dat ie ermee word vergeleken. Die gast mag ook zo weer de kast in, mag hij gelijk die 'muziek' meenemen. Als Wilders dit geld moet betalen dan laat het maar weer eens zien hoe krom de wetgeving is.

Nederlands Grootste Nachtmerrie...:emo:

19. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou meer vragen , salah edin is een werelwijde artist. In fitna wordt hij afgebeeld als de mordenaar van theo van gogh en als terrorist. hierdoor is zijn naam beschadigd waardoor hij minder inkomsten kan maken. Hij werkte ook veel in amerika en misschien wordt hij door deze film juist gehaat. Nu zie ik dat de meeste hier alleen maar praten en niet erover na denken. Wat zou jij doen als jou koppie op een afbeelding wordt geplaatst waarbij men zeg dit is de mordenaar van theo van gogh en een terrorist
    denk na ouwe

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals hierboven gezet, als jij jezelf moedwillig bijna identiek als Mohammed B laat afbeelden moet je niet gek staan te kijken als je inderdaad met hem in verband wordt gebracht of als mensen het verschil niet zien. Bekijk zelf beide fotos maar.

Hij heeft eigenlijk precies wat hij wilde toen.

Deel Deze Pagina