[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, gelukkig dan. (A)

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hamilton (redelijk hard) gecrasht, Ferrari domineert tot nu toe. Hopelijk gaat het beter in de kwali. :):

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Filmpje?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die stewards moeten elkaar wel waarschuwen.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kubica pole! BMW!!!! \o/

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    BMW begint wel lekker zeg:eek: 2x een 2de plek als ik me niet vergis

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig voor BWM en helemaal voor Kubica natuurlijk!

Enorm jammer dat ik het niet kon zien want ben wel benieuwd naar z'n reactie want dit is wel heel erg stoer voor 'm. Verder alles een beetje zoals verwacht, maar gewoon super van Kubica!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mooi voor Kubica maar ben benieuwd hoeveel eerder hij morgen naar binnen dan de rest.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar in Melbourne pakte hij ook bijna pole en toen was hij zwaarder dan Lewis Hamilton, want die ging eerder naar binnen. Misschien dat hij in de race ook wel heel goed kan meedoen. :)

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij was dat maleisie en ging hij toen echt eerder naar binnen dan de rest van de top 6. Maar ik kan ook fout zitten.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    1,2, Vingers in den neus bij Ferrari.
    Kan me niet voorstellen dat het nu nog mis gaat (5 ronden)
    Vrij saaie race die leuk begon, en jammer voor Hamilton..
    Knap van Kubica, derde, maar had eigenlijk niks in te brengen. Ferrari is weer heer en meester vandaag.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie start! Hamilton slechte start (valt terug tot de 18e plek na pitstop) net als kubica daarna mooi gevecht in de bochten van kovalainen en raikkonen. Daarna rijd hamilton dom zijn voorvleugel er af op de achterkant van alonso. Raikkonen pakt de 2e plek af van kubica en team genoot van kubica wint een plekje door kovalainen in te halen. Button probeert de red bull van coulthard in te halen, hij gooit de deur dicht button ontwijkt en dan stuur coulthard in en raakt de honda zijn voorvleugel kwijt. Toch niet heel slim van coulthard. Erg ongelukkige race van button die dus vanaf P9 starte. Beetje arrogant die gebaartjes van hamilton. Piquet de hele race last gehad van problemen en valt dus (jammer) uit. Top 6 goed gereden misschien daarom ook dat het middenstuk en het slot van de race erg saai waren.

\o/ Raikkonen 1e in het klassement \o/​

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Redelijk race vandaag. Bijzonder strakke race van Ferrari. Mooi voor Massa dat hij de overwinning pakt. Kimi keurig 2e. Weer een hele strakke race van Kubica! En Heidfeld ook prima. BMW gaat echt heel lekker. McLaren is vandaag door het ijs gezakt. Hamilton had echt een slechte start, kan gebeuren. Maar die actie van Hamilton bij Alonso was echt idioot.... Sloeg helemaal nergens op wat Hamilton deed. Hamilton's race was gelijk naar de klote en Alonso heeft echt mazzel gehad dat hij geen schade had. En dan ook nog die gebaren en de vuistjes van Hamilton, sloeg echt helemaal nergens op! Alonso die het prima heeft gedaan overigens, meer zat er vandaag niet in. Had weer een paar mooie momenten vandaag, oa met Glock. Kovalainen heeft een strakke foutloze race gereden en nog komt hij niet verder dan 5e op een flinke achterstand. Uitermate telleurstellend van McLaren. Het mag duidelijk zijn dat Ferrari sneller is dan McLaren (en Ferrari dus de snelste is). Maar heb momenteel eigenlijk het idee dat BMW het 2e team is momenteel en niet McLaren. BMW is gewoon super constant! Goede race van Fisichella trouwens, keurig 12e. Rijd weer Sutil zoek. En dan Coulthard, weer zo'n compleet belachelijke actie vandaag! Nu weer bij Button die de race niet kan uitrijden. Vooral zo door blijven gaan Coulthard! =( Van een rijder met zoveel ervaring verwacht je toch wel even wat anders. Bourdais die het weer beter heeft gedaan dan Vettel. Vind dat Bourdais lekker bezig is, had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond dat vuistje van Hamilton meer lijken op "Yes! Het is me gelukt". Maar dat zal wel aan mij liggen. :eek:

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij die Super Aguri (Sato dacht ik) was het toch echt wat anders, bij Fisico ook.

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Saaie race met een teleurstellende uitslag, dat vat het wel samen voor mij. :confused:

18. JeePee

JeePee Guest

Aardige race, met prima uitslag :+

Mooie acties van Kimi op Kovalainen en Kubica. Had het idee dat hij sneller was dan Massa (reed het gat van 5 seconden telkens kleiner, maar had vrijwel altijd pech met verkeer. Alleen Hamilton ging goed voor hem aan de kant) maar goed voor Massa dat ie een strakke race reed: Als hij gespint was, was het doeidoei Massa denk ik. Verder, jammer van de slechte start van Kubica. Die had de kop wel wat bij elkaar kunnen houden de 1ste stint denk ik. Bijzonder domme actie van Hamilton op Alonso en slechte regie gedurende de race. Olaf Mol deed het (vooral bij de start) ook niet helemaal zoals gewenst. En ja, Kimi op de plek waar hij hoort: bovenaan het klassement :cool:

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, meningen verscillen. :cool:

Over de race is het meeste al gezegd.

Ik ergerde me deze race wel aan Olav Mol. Af en toe dacht ik, 'waar heeft ie 't noouuuu weer over?'! Niet omdat ik het niet snapte, maar omdat hij het eerste twee keer fout zegt, het over namen heeft waar ik nog nooit van gehoord heb en weet ik 't al niet. Ook maakte hij veel fouten wat betreft coureurs of posities. Mja, het zal wel niet makkelijk zijn, maar toch, heb me nog nooit zo geërgerd aan 'm! :eek:

Bij de weg, het is toch Koebietsaa? En niet Koebiekaa? Hoe zit 't nou? 8)

Ook vind ik 't vervelend dat RTL elke keer die reclames er door gooit wanneer de nieuwe stand van zaken wat betreft het constructeurskampioenschap word getoond. Flikte RTL de vorige keer ook al! :eek:

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is ook koebietsa, maar Kubica schijnt aangegeven te hebben dat je hem ook koebieka mag noemen.

Fisico nog sterker dan in de vorige wedstrijd, had niet verwacht dat ie zo goed zou presteren. Als het z'n eerste jaar was, had ie volgend jaar wel bij 1 van de drie topteams gezeten denk ik. Maar nu weten ze wel beter, helaas :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina