@Willem: Klopt het is koebietsaa. In dit topic is er ook een discussie geweest volgens mij. Z hebben er ook al een keer aandacht aan besteed in de uitzending maar ze blijven koebiekaa zeggen. Over de reclames hup naar de belg. Al vind ik dat commentaar bagger dus ik zap alleen tijdens de reclames.
Massa \o/\o/ eindelijk maakt hij geen fouten dit jaar. en als hij dat niet doet is ie gewoon de allerbeste op dit momment.
Broodnodige overwinning voor Massa. Ben blij voor hem. Ben het niet eens met JeePee dat Raikkonen sneller zou zijn. Als je over het hele weekend kijkt was Massa altijd sneller, dus denk ik in de race dan ook. Maar Raikkonen gaf zelf ook al aan dat het niet super ging, dus op die dagen moet Massa "goed" zijn om hem te verslaan. Jammer dat Kubica in de eerste race eruit werd getikt anders had hij misschien nu wel leiding in WK, respect voor BMW anzich.
Raikkonen had een heel slecht weekend. De afstelling van de auto was niet goed en dan komt er no eens bij dat dit nou niet zijn favo baan is.
Nou vind ik dat wel heel gemakkelijk. Het ligt tenslotte aan de coureur om zijn afstelling in orde te krijgen of de baan goed te beheersen. Er wordt net gedaan alsof Raikkonen er niets aan kon doen en dat Massa heeft geprofiteerd.
Nee nee ze konden gewoon de juiste afstelling niet vinden (kan wel eens volgens mij). En de baan ligt hem gewoon niet, dat heeft niks met of hij de baan wel of niet beheerst te maken. Massa was de beste en won.
Maar de coureur heeft toch ook een inbreng in zijn eigen afstelling? Hij moet aangeven waar hij zich goed bij voelt en niet alleen het team moet zeggen waar hij mee moet rijden. Er zijn coureurs die vaak de afstelling van hun teamgenoot kopiƫren, zodat ze zelf niets hoeven te doen of ze kunnen het gewoon niet. Maar Raikkonen lijkt me niet in dat rijtje te zitten. Daarom is hij wel medeverantwoordelijk voor het vinden van de juiste afstelling. Maar je zegt het zelf al, Massa was gewoon beter dit weekend.
Hij had helemaal geen slecht weekend. Hij is 2de geworden op 4 seconden van de leider. Als je dat een slecht weekend noemt... wat heeft Hamilton dan gehad? En waar je vandaan haalt dat deze baan hem niet ligt? In 2006 reed 'ie nog van 22 naar 3 in die zwaar slechte Mclaren. Hij heeft hier nu 4x achter elkaar op het podium gestaan, van de 5 keer dat er gereden is. Hij heeft nota bene de leiding in het kampioenschap in handen nu. Poepoe wat een slecht weekend @ Fisico, Uiteraard is de coureur verantwoordelijk voor de setup, maar de condities zullen op zaterdag anders zijn dan op zondag en omdat er geen warm-up meer is kan je daar nu vrij weinig aan doen. Het zou zo maar kunnen dat de veranderde baantempraturen of hoeveelheid rubber minder positief voor Kimi dan Massa waren. Maja, boeie.
Raikkonen vertelde dat het een zwaar/moeilijk weekend was, misschien dat hij dat bedoelde. En misschien ligt Bahrein Raikkonen ook wel, maar volgens mij vertelde hij inderdaad al eens eerder dat hij het niet zo'n leuk circuit vond. Spa is trouwens zijn favoriet.
Oke raikkonen is 2de geworden maar hij heeft een kut weekend gehad en was zeer verbaast dat hij 2de was geworden. Hij heeft ook meerdere keren verteld dat dit circuit hem nou niet echt ligt. En over hamilton dat is zijn eigen domme schuld. Slechte start oke maar dan op alonso inrijden.
Wel een beetje makkelijk om te zeggen dat Raikkonen een slecht weekend had. Hamilton, die had een slecht weekend. Raikkonen is 2e geworden en heeft 8 punten gepakt, Hamilton 0, waardoor Raikkonen nu 1e staat. Nou niet bepaald een slecht / kut weekend. Massa was dit weekend gewoon sneller en zo is Raikkonen dat misschien in Spanje weer. Vettel had trouwens ook een niet al te best weekend. Bourdais was weer beter. Moet zeggen dat ik Bourdais wat heb onderschat, vind dat hij het momenteel echt niet slecht doet!
Ik heb het over het hele weekend niet alleen over de race! Dat van hamilton is zijn eigen schuld dat van raikkonen niet.
Max Mosley heeft de rechtzaak tegen het Britse blad, dat de beelden publiceerde, verloren. Daarnaast verliest hij ook vrijwel alle steun in zijn standpunt om president te blijven, dus het zou me niet verbazen dat hij voor het einde van het seizoen zal opstappen. En ik weet niet of dit waar is, maar het zou wel grappig zijn: