Dat weet ik ook mijn beste,het is die minderheid die mij zorgen baart en voor zover ik wéét zijn er hier in belgie in de hoofdstad brussel enkele van die radicale imaams actief.
Sterker nog,men weet wie het zijn,maar de wet verbiedt momenteel om in te grijpen zolang er nog niets gebeurd is.Het erge is dan de jongeren die hier geboren zijn zich nog het meest laten meeslepen in dat radicale gedachtengoed...Dit is tenminste mijn bron die betrokken is bij staatsveiligheid,overigens een zéér goede kennis van mij, mij heeft meegedeeld...Hij zegt dat het brusselse gewest,één grote bom is wat deze kwestie betreft,en eentje die elk moment kan ontploffen
Dat klopt mijn beste,doch wat het christelijk misbruik van religie betreft en de daarbij behorende gruweldaden zijn echter momenteel in de geschiedenis terug te vinden.Wij praten hier over het heden,en daar is het extremistisch moslimfundamentalisme dat de grootste agressie tegenover andersgelovigen tentoonspreidt...
Dat Wilders zo populair wordt, tja mijn beste,tekent misschien het beste voor het failliet van de multiculturele maatschappij...
Als je de criminaliteitscijfers bekijkt die jaar na jaar de hoogte ingaan zal je zien waarom de nederlanders steeds meer kiezen voor een schreeuwertje zoals wilders,die durft te zeggen wat zij denken...
In die optiek moet je mijn link over de nederlanders en de doodstraf bekijken..
Ze hebben er genoeg van dat de gewelddelicten alsmaar stijgen en het deel allochtonen die daarvoor mede verantwoordelijk zijn alsmaar toeneemt,en de uitgesproken straffen hier hoe langer hoe lachwekkender worden...
Zoiets als het bericht hieronder mijn beste....Of is dat ook niet duidelijk genoeg voor jou....:
Waar wachten jullie nederlandse moslims dan op om hier zelf een betoging te organiseren waarin jullie zich afzetten tegen het steeds toenemend moslimfundamentalisme....Van een eventuele boycot tegen nederland zijn jullie net zo goed zelf het slachtoffer...Dan zou de autochtone bevolking alvast méér begrip en respect voor jullie situatie opbrengen en maai je meteen het gras onder wilders zijn voeten weg...
Laatst bewerkt: 6 apr 2008