Hoewel dit misschien een gaat komen krijgen ze het nooit voor elkaar. Lijkt mij sterk dat mensen dit toelaten. En als het gebeurt komen er illegale servers die wel vrij zijn of zoiets dergelijks. lijkt mij.
Ligt het aan mij of ben je hier gewoon in de leegte aan het schreeuwen. Waarom jouw geloven als je met nog geen letter van bewijs komt. Ik geloof america ook niet echt. Als je nu zegt dat het om olie ging zou ik het eerder geloven
Misschien moet jij dan maar zo goed zijn om het ontwikkelen en bouwen van dit systeem te betalen. Ik neem aan dat jij wel graag geld investeerd in een absurbt plan dat waarschijnlijk niet eens werkt. Daarbij zijn die stralingen misschien wel gevaarlijk.. aii weg is je inversterings geld dan... Tesla was geniaal, maar hij heeft ook veel onzin opgeschreven en veel gegokt. Niet al zijn ideeën werken precies zoals hij dacht of zijn practies.
In gekkenhuizen hebben ze ook internet, daar kan iemand ook zo een articeltje op internet zetten. Om maar te zwijgen van de idioten die niet in een gekkenhuis zitten.
Of ze werken gewoon niet en daarom wilt niemand er in investeren?
Een patent is niet eeuwig, die verloopt vanzelf. Ik weet niet wanneer hij die carb zou hebben ontwikkeld maar zou dat patent niet moeten zijn vervallen?
En doen autofabrikanten een moord voor zo'n auto. Als je ooit om je heen kijkt zie je dat milieuvriendelijk hip is.
no shit captain obvious
oh my my stoner, what have you been reading..... it's big brother watching you all over again
In een paspoort staat waar je vandaan komt. Dat is het idee van het kopje geboorteplaats... Daarbij wordt er nu ook electronisch opgeslagen waar jij heen reist. Van elk vliegtuig/boot/ect. is bekend wie er in zit.
Nee joh, dat doen ziekenhuizen niet inplanten, dat doen alians
Bijbel toch? Over een lekker vertrouwbaar bewijsmateriaal te spreken. Volgens mij probeer je ons hier bang mee te maken zodat we jouw crap geloven.. Oh wacht, dat kan toch niet, want jij vertelde net dat de overheid ons bang maakt met zogenaamde terroristische dreigingen. YOU'RE NO F*CKING BETTER!!! YOU'RE DOING THE SAME THING... Stop smoking en get a sense of reality...
Laatst bewerkt: 10 apr 2008