De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat een wedstrijd! _O_

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Krankzinnige ontknoping!!!! De tering :eek:

LIVERPOOL :D:D

En ik moet het toch nog even bekennen; Goeie goal nog van Babel. Maar dat betekend niet dat ik hem opeens een goeie voetballer vind.. :cool: :+_

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een volslagen krankzinnige wedstrijd zeg. Wat kan voetbal toch geweldig zijn! _O_

Volop genot!

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Erg jammer dat Arsenal niet door is, maar toch gun ik het met name de Nederlanders in dienst van Liverpool wel. Kuijt was weer onvermoeibaar en leverde tot de laatste menuut strijd, en Babel was gewoon de gouden wissel van Benitez. over die gast wordt ookal zoveel gal gespoten, met name in Engeland, terwijl het toch wel degelijk een groot talent is in mijn ogen. Hij laat het alleen niet altijd zien, maar in deze wedstrijd was zijn aanwezigheid de oorzaak van winst voor Liverpool en kwalificatie voor de halve finale van de CL. Ik gun het 'em.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wow die walcott gek!! loopt daar ff het hele veld over!! jammer dat ze niet wonnen, gun het Arsenal meer dan Liverpool, spelen toch het beste voetbal zoals je de eerste helft zag. Ook leuke goal van Babel, had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie hem ging scoren maar de keeper stond zowat in de linkerhoek:9.

Chelsea trouwens ook door

Chelsea 2-0 Fenerbahce
    1-0 Ballack '4
    2-0 Lampard '87

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Herhaling van de halve finale van vorig jaar, en die van drie jaar geleden dus.

Maarja, wat een wedstrijd_O_

Als voetbal zou erotiseren zat ik met een knoeperharde in de broek8)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    pffoe, geweldige ontknoping! :D

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk! Ik heb genoten!

Toch jammer, ik had een euro gewed dat het gelijk zou worden :+

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dikke vetpot! :+

10. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Geweldige wedstrijd was dit zeg jezus. Wat een actie van Theo Walcott zeg helemaal van eigen helft gesprint en nog goed voorgegeven op Adebayor. En toen was t gewoon dom van Toure om zo Babel vast te pakken.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dit was de beste wedstrijd die ik dit jaar gezien heb:D

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gouden wissel? Je doet het een beetje overkomen alsof Babel de sterren van hemel speelde. Ik hoop niet dat je het zo bedoelde :+ Puur zakelijk gezien, ja. Actie van Babel -> Penalty -> Winst.

Verder is het imo 9 van de 10 keer zowel voor Liverpool als voor het Nederlands elftal absoluut geen aanwinst. Beter laten ze hem dan ook thuis.

Ik gun het hem - net als jou - wel, maar ik vind dat hij nog steeds wordt overschat. Maar goed, we zullen het vanzelf zien. Afgelopen seizoen vond ik hem over het algemeen simpelweg niet goed genoeg.

Dan nog even over die goal, de keeper stond niet goed opgesteld. Ik dacht het al te zien, maar later in het interview met de NOS zei Babel het zelf ook al (waarvoor klasse, want genoeg voetballers hadden hun mond gehouden en ik vind dat deze bescheidenheid hem siert).

Dit neemt echter niet weg dat ik hem goed vond invallen. Eindelijk weer eens wat dreiging van Babel in plaats van mislukte doelpogingen en passes.

Ik hoop voor hem dat hij dit vasthoudt, maar ik ben bang dat dit niet het geval zal zijn.

Geldt ook voor mij :D

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij ben ik heel duidelijk. Ik geef aan dat zijn aanwezigheid (en ik zeg dus niet zijn enorme uitmuntende spel, al heeft hij gewoon goed gespeeld in die paar minuten waarin hij de kans kreeg) ervoor gezorgd dat die verdediger van Arsenal (weet niet meer wie het was, Eboué?) die fout binnen het strafschopgebied beging. Die penalty werd benut, en toen Babel in de counter ook nog de 4-2 maakte, was het laatste verzet van Arsenal natuurlijk kansloos geworden. Snap je het nu wel?:+;)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de wedstijd gisteren niet live gezien, maar heb hem opgenomen en vanacht gekeken (Liverpool - Arsenal). Man wat een wedstrijd zeg! _O_ Een van de beste wedstrijden die ik de afgelopen tijd heb gezien. Die goal van Torres was echt mooi zeg! Die actie van Walcott was echt super.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een heerlijke wedstrijd was dat. Was fucking blij toen het weer 2-2 stond, mooie run van Walcott. En dan daarna meteen een penalty damn, toen was ik toch wel weer kwaad als een gek. Nouja, jammer had echt Arsenal door willen hebben maar het is niet gelukt, het was in ieder geval een prachtige wedstrijd.

Nu helaas Liverpool - Chelsea als een wedstrijd, 2 ploegen die ik gewoon niet mag. Dan maar hopen dat Liverpool daar wint, en Manchester in de Finale Liverpool verslaat. Dan ben ik toch nog een beetje blij. :)

In ieder geval de mooiste wedstrijd die ik gezien heb in de afgelopen tijd.

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had ook liever Arsenal door zien gaan dan Liverpool. Arsenal is gewoon meer mijn club. Alhoewel ik het Liverpool ook echt gun, is een echte werkploeg. Vind Chelsea helemaal niks, dus hoop dat Liverpool ze eruit knikkerd.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk gaat Chelsea door.Liverpool moet er uit.In de competitie kunnen ze nie mee en dan spelen ze voor die CL.Weg ermee.En chelsea is een prachtig team .

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool moet echt wel door tegen Chelsea.

Een leuke opsteker voor Liverpool nog dit seizoen, in de competitie draait het voor geen meter en hebben ze weinig geluk aan hun zijde gehad.

Een echte werkploeg idd. Bye bye Chelsea!

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    nogal een geluk dat AC milan er niet in zit.Of iedereen wilt weer liverpool-AC milan

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, maar het is ook elk jaar halve finale Liverpool - Chelsea.. Jammer dat Fenerbahce het niet heeft gered. Er komt iig nog wel Schalke of Barca bij gelukkig. En van die andere pot hoop ik op AS Roma, maar dat zal nog lastig zat worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina