[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Was ze niet vergeten, vind de twee andere bands net wat vetter.

@ Ashavan: maat je moet echt even de definitie van emo opzoeken want je gebruikt het te pas en te onpas. Deze gasten zijn beslist niet emo. Ze maken deathcore, en binnen dat genre zijn er qua kleding een aantal mensen die een beetje emo kleden.

Maar nog altijd kan het me geen moer boeien hoe een band eruit ziet. Ik vind de muziek bruut dus ga ik staan genieten 20 april.

Vind het wel jammer dat ik Heaven shall burn heb gemist. Maargoed, dan mosh in donderdag bij Terror wel extra hard om dat goed te maken. \o/

2. Ashavan

Ashavan Guest

Mijn definitie is simpel. Alles en iedereen die ik triest en zielig vind noem ik emo :p Dus ja iemand die een wat striktere definitie hanteerd zal inderdad vinden dat ik het te pas en onpas hanteer.

Muziek zelf van die band...tja...het Youtube filmpje vooraf was interessant. Maar toen ik ze live zag kon ik niet wachten tot ze op waren gerot zodat Behemoth kon beginnen.

3. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het geluk hebt dat ze niet afzeggen, daar staan ze nogal bekend om. Ik wou er eerst ook heen gaan, maar is me toch te duur en te ver weg.

4. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah ze hadden problemen met de zanger, maar die is vernieuwd dus het zal wel goed komen. En ik moet zeggen dat ik het totaal niet duur vind. Gezien het toch wel bekende bands zijn.

@ Ashavan, ah k dat is een iets andere definitie dan dat de meeste mensen hanteren. Maargoed je vond het live dus niet ok? Ik zie het de 20e wel.

Slyrex, ga jij ook de 20e?

5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik moet een klote eind met de trein en in het weekend is OV niet geldig ;) Kaartje zelf is niet echt duur nee.

6. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan is het al een stuk begrijpelijker. Ik ben meestal ook niet van de partij als er iets in de 013 is bijvoorbeeld. Tenzij het echt heel vet is natuurlijk (Persistance tour ftw). :p

7. Ashavan

Ashavan Guest

[yt]whplzcMp3P8[/yt]
    Ligt het aan mij of is dit emotioneel enorm geladen? :eek:

[yt]ph8kGPXOoUw[/yt]
    Simple, maar altijd lekker.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je Balls to the Walls video werkt niet8)

9. Ashavan

Ashavan Guest

Vreemd heb de code en alles geplaatst en kan hem ook afspelen :confused:

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik denk dat de ''Embed'' functie is uitgeschakeld bij deze. Dus dan kan je hem ook niet kopiƫren op dit forum.

11. Ashavan

Ashavan Guest

[yt]kreMj6kRwmg[/yt]
    Hoe komt Finse Doom in me speel lijst o_O

Maat stuurde net Nazi Metal naar me. Vage shit van Endstille ofzo.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik luister naar veel genres en subgenres, en sub-subgenres. Maar Nazi-metal weiger ik gehoor aan te geven.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb gister Metal - A Headbangers Journey gekeken.. Wat een goede docu! iedereen aan te raden..

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen hier heeft hem al gezien denk ik:)

Maar inderdaad, top DVD

15. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een duitse Black Metal band is niet per definitie NSBM. In dit geval zit je er helemaal naast, Endstille is geen NSBM.

16. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Terror en oa Death before dishonor. Death before dishonor komt uit de Boston hardcore scene, waar ooit de film "Boston beatdown" over is gemaakt. Iemand die gezien?

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het album van Cavalera Conspiracy is trouwens echt geweldig. Heerlijk agressief plaatje. Doet me denken aan nieuwe Soulfly en oude Sepultura.

18. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup pas nog, met die gasten moet je geen ruzie krijgen! 8) Maar heb wel respect voor hun.

19. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    absoluut een vermakelijk album, beter dan ik verwacht had (ben niet zo'n Soulfly fan)! Zo gaaf als Chaos AD, Arise en Beneath The Remains is het niet, maar het komt aardig de goede kant op!

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het in ieder geval beter dan alle Soulfly en neo-Sepultura (post-Max zeg maar) albums bij elkaar.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina