DEF JAM NIET KOPEN
Ik ben speciaal voor jou (
) even gaan inspecteren hoe tof het spel nou eigenlijk was, en het is eigenlijk ook te afgrijselijk ook. Ik weet niet hoe vergevingsgezind/geduldig je bent, maar hiervoor moet je echt een engeltje zijn. Anders ga je namelijk echt je tv uit het raam gooien, het spel doorbreken en de adressen van de makers van Icon traceren en ze hun leven zuur maken.
Waarom?
-Tussen het moment dat jij een knop indrukt en je poppetje daadwerkelijk iets doet, zit ongeveer 0,5-1 seconde. Offline lag dus
-Blocken gebeurt volledig random, er is niet een knop om te blokken, je moet gewoon maar wat ouwehoeren met RT en je pookjes
-Tegenstanders zijn helaas wel in staat om bijna alles te blokken
-De meebewegende omgeving van het spel, wat dus inhoud dat er dodelijke geluidsgolven uit speakers komen en helicopters je neer kunnen slaan (juist..), is echt het meest ongelofelijke systeem wat ik ooit in een spel heb gezien. Heb je geluk, en ben je lekker iemand in elkaar aan het trimmen, valt er volledig random een discobol oid op je hoofd waardoor er 3 puntjes van je leven afgaan. Om 1 punt damage te doen bij je tegenstander, moet je hem ongeveer 5x raak schoppen
-Items kopen gaat traag en omslachtig
-Een prachtserie als Def Jam zo vakkundig verneuken, verdient op zichzelf al een totale boycot van dit misbaksel
Klik om te vergroten...