1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Def Jam 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 20 aug 2005.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij kon je je eigen nummers ook draaien inderdaad, goed dat je het zegt. Vandaag is proberen dan.

En hij is inderdaad 15 Euro bij Intertoys, op de site staat het niet nee ( Staat zoveel niet op :+ ) maar in de winkels hebben ze hem wel. Ik kan niet zeggen dat ze hem overal hebben, je moet denk ik een beetje geluk hebben. Bij mij hadden ze er maar 2 binnen gekregen, en ik dus snel eentje meegenomen! :cool:

50 Cent zit er niet in nee, zou hem ook graag in elkaar willen slaan.

Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    dit is zo eeeeen slechte spel
    gewoon niet normaal meer
    alleen de graphics en de muziek zijn top voor de rest ..

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net, valt wel vies tegen als je fan was van FFNY. Je kan trouwens als je wil wel een health meter instellen, moet je HUD aanzetten bij settings. Verhaaltje en extra dingen zoals dat managen zijn wel prima, en het vechten is op zich wel leuk, maar het gaat alleen zo belachelijk traag. Realisme is ook ver te zoeken (helicopters die iemand neerslaan met hun staart -_-. Toch is het voor 15,- wel een vermakelijk spelletje.

Koop het trouwens maar Dulle, dan heb ik iemand om de online achievements mee te halen :9

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmmm.. Jammer dat Intertoys niet echt in de buurt ligt.
    Als ie ook online stond kon ik em tenminste daar bestellen.
    Lekker bemoedigend. 8)
    Ik ben er nog niet helemaal uit of ik em koop.
    Ik ben aan het twijfelen tussen 3 games. Met 3 verschillende genres. Dat bemoeilijkt de keuze.
    The Darkness > 19.99
    Beowulf > 20,-
    Def Jam Icon > 15,-

Twijelz ftw :emo:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uit die 3 zou ik The Darkness nemen. Dat is gewoon een topper die je moet gespeeld hebben als je jezelf een gamer noemt! :)

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    the darkness.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dan duidelijk. 8)

Via PM had ik van een of andere hooligan ook al het advies gekregen om The Darkness te kiezen.

Dat wordt een ritje naar de Mediamarkt dus. ;)
    (Beowulf/Def Jam vraag ik dan voor mijn verjaardag ofzo, ben toch over 2 weekjes jarig)

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DEF JAM NIET KOPEN

Ik ben speciaal voor jou (O-)) even gaan inspecteren hoe tof het spel nou eigenlijk was, en het is eigenlijk ook te afgrijselijk ook. Ik weet niet hoe vergevingsgezind/geduldig je bent, maar hiervoor moet je echt een engeltje zijn. Anders ga je namelijk echt je tv uit het raam gooien, het spel doorbreken en de adressen van de makers van Icon traceren en ze hun leven zuur maken8)

Waarom?
    -Tussen het moment dat jij een knop indrukt en je poppetje daadwerkelijk iets doet, zit ongeveer 0,5-1 seconde. Offline lag dus
    -Blocken gebeurt volledig random, er is niet een knop om te blokken, je moet gewoon maar wat ouwehoeren met RT en je pookjes
    -Tegenstanders zijn helaas wel in staat om bijna alles te blokken
    -De meebewegende omgeving van het spel, wat dus inhoud dat er dodelijke geluidsgolven uit speakers komen en helicopters je neer kunnen slaan (juist..), is echt het meest ongelofelijke systeem wat ik ooit in een spel heb gezien. Heb je geluk, en ben je lekker iemand in elkaar aan het trimmen, valt er volledig random een discobol oid op je hoofd waardoor er 3 puntjes van je leven afgaan. Om 1 punt damage te doen bij je tegenstander, moet je hem ongeveer 5x raak schoppen
    -Items kopen gaat traag en omslachtig
    -Een prachtserie als Def Jam zo vakkundig verneuken, verdient op zichzelf al een totale boycot van dit misbaksel

Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Noem je mij daar een Hooligan? :eek:
    Een goede keuze, je zult het vast een top game vinden.

ontopic;
    Def Jam ga ik ook misschien halen, 15 euro is niet zo veel voor zo'n game. De demo vond ik ook redelijk tof, maar aan de andere kant ook crappy. Dat wordt even opnieuw spelen dan.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Echt helemaal mee eens.
    Wil niet zeikerig overkomen,maar def jam is echt een misbaksel van een spel.
    Zo jammer want het deel daarvoor speelde wel erg lekker weg.
    Gewoon erg jammer dat ze veel leuke factoren eruit hebben gehaald zoals bijvoorbeeld de blazin moves.

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, FFNY vond ik echt een van de beste fighters aller tijden. Het KO systeem was origineel en het werkte fantastisch. Eerst een mooi gevecht, en het vervolgens afmaken met een blazin' move of een wapen:)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Blocken werkt inderdaad voor geen meter. Voor de rest valt het wel mee, het is niet goed, meer middelmatig. Vind het vooral zo jammer dat er maar een paar levels zijn waar je kan vechten, FFNY had echt veel meer levels en ook veel leukere. Enigste van Icon die ik leuk vind is die Benzipomp, voor de rest is het niet veel boeiends. Vooral die 2 clubs lijken echt zwaar op elkaar. Ook zijn er best wel weinig moves, eigenlijk gewoon bijna niks. Wapens mis ik ook wel, bij FFNY was het echt bruut als je maar iets in je handen had.

13. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Def Jam Fight for New York is de beste !

Waarom verneuken ze de laatste deel zo heel erg...het lijkt niet eens op de vorige deel.

Heel erg jammer anders hadden ze weer een klassieker binnen, echt zonde ..doodzonde :'-(

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFNY met de graphics van Icon zou gegarandeerd een topper zijn geworden. Ga er wel van uit dat ze de kritiek ontvangen hebben daaro, en dat en mogelijke Def Jam 4 wel weer fantastisch is.

Wat trouwens ook ontbreekt in Icon is de mogelijkheid om met 4 man tegelijk te knokken.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zoals ik het begrijp van de Gametrailers review is eigenlijk gewoon alles dik in orde.: De graphics, de rappers, de stemmen, de career, alle ideeën (level meepulseren op de muziek, enz enz.).
    De uitwerking is dus wat minder. (bv. delay tussen het drukken op de knop, en de uitvoering van de actie op het scherm)

Het zijn juist die ideeën die me steeds terug laten komen naar deze game. Ik hoop dan ook dat ze een Def Jam Icon 2 maken, en dat ze daar het hele fightingsysteem wel goed weten te maken.
    Dan hebben ze een topper in handen! :)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    + wat Gametrailers goed opmerkt, de belachelijke throws... Je kan elkaar echt meters ver door de lucht gooien, eigenlijk ben je ook constant bezig met proberen iemand in een throw te krijgen, ipv lekker te matten. Met throws kan je namelijk iemand in een hazard area gooien waardoor er echt veel leven afgaat.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld. Ging best snel eigenlijk, op het laatst werd het wel allemaal te veel het sloeg nergens meer op.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nu wel even klaar mee, kan er echt niet tegen hoe erg je genaaid wordt bij dit spel. Moet nu tegen een dude die je bij elke trap helemaal door het level laat vliegen. Lig dus elke keer tegen die brandende/exploderende tankstationdingen aan, ben je heel snel dood. Ik speel ook niet met m'n eigen mannetje, dus lukt het totaal niet om ook maar een paar rake klapjes uit te delen.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat ik op het laatst alleen maar deed was een keer schoppen met B en dan meteen zo'n schopaanval met mijn stick. Voor de rest deed ik niet veel, soms oppakken en weggooien en dat was het. Anders is het echt niet te doen. Vijand blokt alles en slaat je veel makkelijker neer.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zin om dit weekend de online achievements te halen? Wil gewoon zoveel mogelijk achievements en dan verpats/ruil/geef ik het meteen weg. Dit spel verdient het niet om lang naast m'n xbox te liggen :9

Deel Deze Pagina