De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lmao, krijgt die gekke Jan van Halst dalijk nog gelijk ook toen ie vorige week zei dat PSV geen kampioen zou worden tegen FC Twente. 8)

OH NEEE GODVERDOMME

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1-1!
    Slappe schuiver van Farfan!

3. Bassie_

Bassie_ Guest

gvd kut p$v. Kunnen de bal nog geen twee keer naar elkaar spelen, en krijg je die kut valfan weer. Anti-voetbal nummero 1. Kampioen-onwaardig.

FC Gomes

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Aaah 1-1

@ Bassie doe niet zo kneuzig jongen... PSV staat niet voor niets bovenaan. Ze wonnen niet voor niets van Tottenham Hotspur. En het is Farfan. En ik zou het niet erg vinden als PSV kampioen werd, ik wil het alleen spannend hebben..

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sparta, grappig...

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lol idd 4-2 :) Ik ben voor Heerenveen, maar het is toch wel ontzettend netjes na 2-0 achter gestaan te hebben.
    Jeej Feyenoord 3-1 :+

7. Bassie_

Bassie_ Guest

:):

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja hoor. En wie was er de afgelopen 3 jaar ook alweer kampioen?

9. Bassie_

Bassie_ Guest

Uhh wat heeft dat er mee te maken. Ga ff naar het formule 1 topic ofzo, hopen dat je daar meer verstand van hebt. _0/

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik bedoel maar...

11. Bassie_

Bassie_ Guest

Wat bedoel je? Dat je eigenlijk in het stadion had moeten zitten ipv achter teletekst?

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    PSV speelde weer beroerd, geen inzet die je verwacht van een ploeg die kampioen kan worden. Hoop dat het volgende week hard afgestraft word!

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Echt jammer, had gehoopt dat PSV de titel vandaag zou pakken:'-(

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee. Ik wil die discussie niet. Back ontopic:

Roda JC doet het ook goed :) 4-1
    Op naar volgend weekend!

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nou nou, hopen dat vitesse volgende week het licht heeft gezien en wint van psv. Als twente nou gewoon psv verslagen had en dat konden ze ook makkelijk dan was volgende week een gelijkspel genoeg geweest voor vitesse. Jammer dat vitesse nu niets meer heeft om voor te spelen volgende week dus of ze nu nog veel weerstand zullen bieden... Zal wel weet net zoals vorig jaar worden dat psv het kampioenschap cadeau gaat krijgen in de laatste wedstrijd van het seizoen.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha _O_

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Scheelt dat Koeman (buurman De Mos) geen trainer meer is en dat Lazovic al bij PSV speelt! :+

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij kampioenswedstrijden die Uit worden gespeeld kan het vaak spoken.(AZ vorig jaar, notabene Excelsior!) Helemaal met PSV in deze vorm is het nog mogelijk. Maar Ajax moet eerst maar van Groningen winnen wat een flinke klus gaat worden. Het zou wel typisch zijn als Ajax dit dan weer verliest. Is al zo vaak gebeurd deze competitie dat Ajax er op de belangrijke momenten niet staat.

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou weer op? Ik geef alleen aan dat ik jou reactie een beetje overdreven vind. Misschien speelde PSV niet goed maar dat kan een keer gebeuren.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah idd;) maar ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar toen psv - vitesse in de laatste minuut werd een aanvaller van vitesse voor open goal van achter neer getrapt door Alex, een 100% penalty dus de scheids deed ook lekker mee met het boerse feestje..

wel typerend trouwens dat de 1-1 een van richting veranderd schot was, als die wilkshire hem niet beroerde was het een schot van terugspeelbal kwaliteit geweest

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina