Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie_

Bassie_ Guest

Train jij in het studentensportcentrum?

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  3. Ashavan

Ashavan Guest

Wulf begint ook een monster te worden. Zal me niet verbazen als ie over een jaartje of 3 Mr. O wordt. Bij Yates zou ik zijn rug bewonderen :D

Je kan voor het krachttrainen 10mins cardio doen. Bevorderd bloed doorloop en kun je zelfs iets meer kracht leveren. Het houdt ook je conditie beetje op pijl. Langer dan dat zou ik niet cardio'en. Het is immers een warming-up. Persoonlijk gebruik ik liever wat lichte gewicht warming up sets alvorens de werk sets beginnen ipv KT.

Als je cardio doet ivm vet verlies dan moet het na de KT.

Wat ik persoonlijk ideaal vind is cardio of pilates op een niet KT dag. Lekker rekken, strekken. Blijf je flexibel, verbeterde doorbloeding welk het herstel bevorderd.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dus cardio na krachttraining is niet echt bevoordelijk voor je uiteindelijke resultaat van diezelfde krachttraining.

Een aparte cardiodag is misschien wel de oplossing ja.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Maar ik train altijd overdags altijd voor 4 uur klaar, of is dat ook slecht :+ ;)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    korte sessies cardio van 5 minuten tussen de krachttraining door verhoogt de stress in de spieren aanzienlijk

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar foto's van mezelf ben 20 jaar...

Mezelf onherkenbaar gemaakt ivm de veel schare aan vrouwen die dan op me afkomen....;)
    wat vinden jullie hiervan en wat zijn flinke verbeterpunten? sowieso de buik zeker?:)

de 1ste foto is gisteren gemaakt. de 2e zon 5 weken geleden

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
  9. Ashavan

Ashavan Guest

Lol Sostic. En dan zijn er mensen die vinden dat ik te veel op de kleine dingetjes let. Als we over 5mins cardio tussen KT gaan hebben heb ik nog 2 dingen:
    1. Aftrekken zonder klaar te komen voor het trainen. Enorme natuurlijke testosteron boost
    2. Na elke oefening 7 mins sauna in.
    En zo zijn er nog meer vage kleine dingetjes...

@Tha Messenger
    Beetje cardio na KT kan geen kwaad. Maar als je veel en intense cardio naderhand gaat doen zal je spiermassa/kracht winst aanzienlijk minder zijn. Maar lichte cardio van relatief korte duur is bevorderlijk.

@Aernhem
    Om door te gaan op de kleine details...
    Meest optimale qua trainingstijden zijn 3 uur nadat je wakker bent, 11 uur nadat je wakker bent, tussen 16:00 - 17:00.

@Ribera
    Schouders en Rug lijken me voorlopig even belangrijkst terwijl je de rest nog een klein stapje er bij doet. En kijk uit dat je niet van die idiote spikey super/roffdude trekjes gaat ontwikkelen. Krijg dan spontaan de neiging zulke homo's te schoppen met echt getrainde benen ;)

Slimme zet om jezelf onherkenbaar te maken voor de vrouwen :p Klinkt grappig, maar is het niet. Sinds ik veel vet kwijt ben schijnt het fysiek aantrekkelijk te zijn. Vorige week viel een vrouw bijna van de trap op het treinstation omdat ze om bleef kijken. Om maar 1 van de vele voorbeelden te gebruiken van de afgelopen weken.

@Algemeen
    Nu ik het zo over vrouwen heb... Vind het wel frapant dat de meeste nieuwe leden en zo mannelijk zijn. Vrouwen grijpen snel naar een crashdieet van anorexiale en bolemiale proporties ipv fatsoenlijke begeleiding o_O

En vrouwen moeten anders trainen en shit vanwegen hun hormonale inrichting en andere behoeften en moeilijke plekjes. Stelletje lastpakken :p

---
    Vandaag me bestelling geplaatst:
    Weight Gainer 1 kg (Vanille)
    Weight Gainer 2,5 kg (Vanille)
    Shakebeker 0,7 L, aantal:4
    Protein 80 5 kg (Vanille, Banaan)

Nu nog ergens 2,8kg lijnzaad halen en ik kan beginnen met me 28daags V-Diet om die laatste % vet er af te branden. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen. 28 dagen van niks anders dan shakes leven om aan je kh/ew/vet te komen. Oh my god!! Je mag maar 1 vaste maaltijd per week nemen en geen cheat meals.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2008
  10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Dat je er zoveel voor over hebt om een beetje vet weg te krijgen..
    Respect ;)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Respect....dat is nieuw. De meesten noemen me gestoord *kijkt naar Kevf* ;)

12. Bassie_

Bassie_ Guest

Ashavan als je zo goed gaat patsen met je vrouwen, eis ik foto's! :+

13. Ashavan

Ashavan Guest

I wish. In mijn ogen is er maar 1, maar het is iets wat me gewoon op valt. Ook qua gesprek met vrouwen. Maar goed...ben weer wat e-books aan het uppen. Zal ze straks in deze post editen.

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan het gestoord noemen, maar iemand die zoveel overheeft om iets te bereiken die krijgt van mij respect. Zie je tegenwoordig niet zo veel meer, mensen met doorzettingsvermogen ;)
    hehe, eigenlijk wel he. Ik kan ze zien, maar die zijn geloof ik best oud?

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Aftrekken zonder klaarkomen......... die gaat me dan net weer iets te ver :D

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De zomer komt er weer aan dus ik ben maar is begonnen met wat meer te cardio-en en wat meer buikspier oefeningen te doen.
    Iemand nog wat tips voor goede buikspieroefeningen. Ik hoor namelijk verschillende verhalen, de ene zegt dat je gewoon veel herhalingen moet doen met sit-ups etc. Terwijl andere zeggen weer dat je het net als elke spiergroep moet trainen dus vrij weinig herhalingen met gewichten erbij.

Ik zou ook niet weten wat voor oefeningen je met gewichten zou kunnen doen dan voor je buik behalve gewoon situps met gewicht tegen je borst gedrukt...

Kwil toch wel die sixpack zien binnekort=D

17. Ashavan

Ashavan Guest

Tja ik haat buikspieroefeningen. Pak ze met squat/deadlift mee en sinds gisteren als superset tussen spiergroep wissels door. Dus als ik 3 borst gedaan hebt dan ga ik schouders doen. Maar na me laatste borst oefening meteen set buikspieren. Eind van de training heb je toch 3-4 sets gedaan en je buikspeiren hebben voldoende rust tussendoor gehad om meer dan voldoende te herstellen zodat je ze weer max kan belasten.

Ik doe sit-ups op een bosu bal of hanged leg raises. Sit-ups 8-10reps met 20kg dumbel. Bij hanged legged raises zou je een bal of dumbel tussen voeten kunnen klemmen.

Voor de rest is het je lichaamsvet laten zakken.

18. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agree met Ashavan. Zorgen dat je laag in je vet % komt te zitten en leg raises/hanging leg raises, weinig herhalingen met gewicht.

19. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    - Belangrijkste is idd vet% omlaag,
    - om je buikspieren wat meer massa te geven kan je bv een gewicht op je borst leggen met decline crunch,
    - squat en deadlift train je ook al buik mee,
    - verder de reguliere buikoefeningen benenzwaaien, cable crunch etc kwaliteit reps is belangrijker dan de kwantiteit...

Training hier gaat wel lekker, ben nu een tijdje bezig met fullbody en bevalt goed. Training van gister:

Benchpress:
    - 8x50kg
    - 5x90kg
    - 3x4 100kg

Squat:
    - 8x60kg
    - 6x90kg
    - 5x130kg
    - 3x150kg
    - 2x2 160kg

Nog wat supersets triceps/biceps en buik daarna.

20. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga vrijdag met een vriend van me fitnessen bij een nieuwe Fitness gebouw dat is gekomen kijken hoe het daar is en dan als het bevalt daar inschrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina